Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sjekket min siste next-day, pakka ble hentet 16:40 fra ecw, så de henter på ettermiddagen, men det begynner jo å bli lovlig seint nå... Så lenge du også bestilte tidlig, er det grunn til å begynne å lure snart ja.
Bestilte 08 i dag tidlig ja. Dersom jeg ikke får den i morra finner jeg meg ikke i det! Men det tar jo bare et par timer med fly fra england til norge da...men nå får det snart skje noe mer der. Det er vel bare å oppdatere siden inne på DHL? Du måtte ikke signe opp for noe? Eller tracket du fra ecigwizard?
Lenke til kommentar
Bestilte 08 i dag tidlig ja. Dersom jeg ikke får den i morra finner jeg meg ikke i det! Men det tar jo bare et par timer med fly fra england til norge da...men nå får det snart skje noe mer der. Det er vel bare å oppdatere siden inne på DHL? Du måtte ikke signe opp for noe? Eller tracket du fra ecigwizard?

 

Er bare å trykke f5 på dhl, tracker kun derfra jeg. Det kjipe er at du nå tidligst får varene Mandag om det ikke ble sendt i dag. Kan jo være at DHL i UK har trøbbel med oppdateringa eller noe, men det er ikke så sannsynlig.

Lenke til kommentar
Er bare å trykke f5 på dhl, tracker kun derfra jeg. Det kjipe er at du nå tidligst får varene Mandag om det ikke ble sendt i dag. Kan jo være at DHL i UK har trøbbel med oppdateringa eller noe, men det er ikke så sannsynlig.
Ja, jeg trykker F5. Om det skulle skje forlanger jeg å få pakken gratis. Det er min første bestilling derfra og jeg kommer til å true med å henge dem ut på alle mulige forum på nettet.
Lenke til kommentar
Ja, jeg trykker F5. Om det skulle skje forlanger jeg å få pakken gratis. Det er min første bestilling derfra og jeg kommer til å true med å henge dem ut på alle mulige forum på nettet.

 

Det er vel å overreagere en smule, da er du garantert at det ikke ordner seg raskt, man kommer ingen vei med sånt. Shit happens vet du. Er jo ikke akkurat snakk om liv eller død her.... :)

De er velkjent for god service når noe skjærer seg, så du må gi de sjansen til å rette opp.

Vær streng men saklig, da får man alltid best løsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er vel å overreagere en smule, da er du garantert at det ikke ordner seg raskt, man kommer ingen vei med sånt. Shit happens vet du. Er jo ikke akkurat snakk om liv eller død her.... :) De er velkjent for god service når noe skjærer seg, så du må gi de sjansen til å rette opp. Vær streng men saklig, da får man alltid best løsning.
Ja. Får nå se. Eneste grunnen til at jeg bestilte derfra var pga next day. Om de ikke liker det bryr meg ikke, for jeg kommer aldri mer til å bestille derfra om de ikke klarer å levere tidsnok. Skal være saklig ja, men samtidig påpeke at jeg aldri mer vil handle der.
Lenke til kommentar
Ja. Får nå se. Eneste grunnen til at jeg bestilte derfra var pga next day. Om de ikke liker det bryr meg ikke, for jeg kommer aldri mer til å bestille derfra om de ikke klarer å levere tidsnok. Skal være saklig ja, men samtidig påpeke at jeg aldri mer vil handle der.

 

Ja vi får se hvordan det går...

 

Pokker, nå har jeg altfor mange sporingsnummer å følge med på, nå må jeg jo følge din også... :p

Lenke til kommentar
Rakk det fint. :) Rakk å hente pakke fra Cloud9vaping også. :) Forøvrig en utrolig levering, den ble sendt på Tirsdag, vanlig rekommandert post!
Flott. Skål da :green: . Det var raskt ja. Første bestillinga mi fra Vapehit kom etter bare 3 dager. En dag lenger enn din, mens en av bestillingene fra danmark kom på 2 dager. Noen ganger overrasker posten skikkelig. :)
Lenke til kommentar

Har fått vamoen i dag. Så nå skal jeg sette meg ned å lage ny veke til octopus. :)

Er en del ved den vamoen jeg ikke skjønner men... Variabel watt... Trenger kanskje ikke å bry meg om det. Jeg bruker den nå. Den funker, men fy så tung den er.. :eek: Må passe på å bruke den likt med begge hender så jeg får trent begge armer likt.. :D

 

Da må jeg bare finne en video på hvordan lage veke.. Så dumt at bildene er borte fra den linken Blix la ut.

 

Det er vel ikke noe som kan gå veldig galt..? Ikke noe "smell"..? Håper det verste som kan skje er at den ikke damper..

Lenke til kommentar
Har fått vamoen i dag. Så nå skal jeg sette meg ned å lage ny veke til octopus. :) Er en del ved den vamoen jeg ikke skjønner men... Variabel watt... Trenger kanskje ikke å bry meg om det. Jeg bruker den nå. Den funker, men fy så tung den er.. :eek: Må passe på å bruke den likt med begge hender så jeg får trent begge armer likt.. :D Da må jeg bare finne en video på hvordan lage veke.. Så dumt at bildene er borte fra den linken Blix la ut. Det er vel ikke noe som kan gå veldig galt..? Ikke noe "smell"..? Håper det verste som kan skje er at den ikke damper..
Gratulerer med Vamo'en. Den virker meget tiltrekkende. Her er en video med review av den
Har sett den og du får forklaring på alle innstillinger etc. Happy damp :green:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...