Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De leverer på jobben dersom du er på jobb. Dessuten er det prinsippet som teller. Du har betalt mye ekstra for å få pakka dagen etter, da skal man ikke finne seg i at den ikke kommer! Slipper de unna en gang så begynner det å skli ut.

Jo , sant d men når man ikke har så mye tilgang til data på jobb , og bare sniker seg inn på nett sånn innimellom ,så blir det så som så med å skrive Mail.... , kan jo være fly problemer ...hva vet jeg

 

Lenke til kommentar
Fikk tracking nr på Mail, men det ligger også uår order og shipping på kontoen din , litt sånn nede til venstre :)
Ligger ikke der enda. Har sendt dem en mail og spurt og de svarte at det kommer på mail. Får bare vente da. Uansett så kommer pakka i morra. Jeg bestilte kl 08 i dag tidlig norsk tid. :)
Lenke til kommentar

Ligger ikke der enda. Har sendt dem en mail og spurt og de svarte at det kommer på mail. Får bare vente da. Uansett så kommer pakka i morra. Jeg bestilte kl 08 i dag tidlig norsk tid. :)

Får håpe det :) eller så begynner det å bli dyrt for to dagers levering , men igjen bedre en en uke ++

Lenke til kommentar
Får håpe det :) eller så begynner det å bli dyrt for to dagers levering , men igjen bedre en en uke ++
Om ikke mi pakke kommer i morra skal jeg sannelig klage skikkelig. Jeg finner meg ikke i at en garanti ikke blir overholdt. Da skal jeg ha igjen penger fra portoen. :)

Men den kommer nok.Tror nok den DHL fyren som må reise langt ut på bondelandet med pakka ikke er særlig blid for det he-he.

Endret av balltuss
Lenke til kommentar
Sjekka tracking nr mitt nå , fremdeles dispatching ..
Da ville jeg klaga! Jeg skal ha pakka mi i morra, for i morra kveld skal jeg drikke rødvin og dryppe...drikke rødvin og dryppe...drikke rødvin å spise og så dryppe :dribble: Nå skjer det ting. Fikk mail med tracking nr nå -:) Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Da ville jeg klaga! Jeg skal ha pakka mi i morra, for i morra kveld skal jeg drikke rødvin og dryppe...drikke rødvin og dryppe...drikke rødvin å spise og så dryppe :dribble: Nå skjer det ting. Fikk mail med tracking nr nå -:)

Venter å ser det ann, er ikke så flink å klage på engelsk ;)

Lenke til kommentar
Bestilte før kl 10 engelsktid i går , på trackingen så står det :YOUR ITEM IS BEING PREPARED FOR DISPATCH ABROAD Your item, posted on 17/04/13 with reference RU291993525GB has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas.

 

 

Med det sporingsnummeret er det ikke next-day shipping, det er vanlig post. Hva betalte du i frakt?

Lenke til kommentar
Jepp, DHL er bare siffer.
Ja. Hittil står det bare at de har fått beskjed om sendingen. Men det står sign up for shipping notifications??? Er det noe jeg må gjøre? Hos ecigwizard når jeg trykker på track order er selvsagt tracking funksjonen deres unavailable at the moment :hmm: . Det er vel bare å oppdatere inne på DHL siden?
Lenke til kommentar
Hva er de beste synes du ?

 

Jeg bruker ikke mye ferdige tanker lenger, men synes Innokin iTaste 30 er bra, får også veldig bra futt i Vivi Nova med veke og coil jeg har laget selv. :)

 

 

 

Ja. Hittil står det bare at de har fått beskjed om sendingen. Men det står sign up for shipping notifications??? Er det noe jeg må gjøre? Hos ecigwizard når jeg trykker på track order er selvsagt tracking funksjonen deres unavailable at the moment :hmm: . Det er vel bare å oppdatere inne på DHL siden?

 

Du har sporet den på www.dhl.com ?

Lenke til kommentar
Du har sporet den på www.dhl.com ?
Ja- Track DHL Express Shipments

Here’s the fastest way to check the status of your shipment. No need to call Customer Service – our online results give you real-time, detailed progress as your shipment speeds through the DHL network.

Result Summary

Waybill: 5211717711 Shipment information received Sign up for shipment notificationsExternal Link / New Window

Thursday, April 18, 2013 at 16:53

Origin Service Area: BIRMINGHAM - UK

Destination Service Area: OSLO - NORWAY

Thursday, April 18, 2013 Location Time

1 Shipment information received BIRMINGHAM - UK 16:53

 

Hide Details

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...