Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Har fått brukt lit penger i dag å gitt :roll:

2stk;http://www.damping.no/products/1300mah-vision-spinner

2stk:http://www.damping.no/collections/fordampere/products/iclear16-fra-innokin

og http://www.toscanamall.com/en/eliquid-bases/802-toscana-liquid-nicotine-pg-base.html

venter på juice fra:ecigwizard,

( bestilte med next day.. , bestilte i går , men di kommer nok ikke før i morra) .

Watermelon

Size

10ml

Strength

18mg - Medium/High

WIZ-WM-10ml-18mg 3

Coffee

Size

10ml

Strength

24mg - High

WIZ-COF-10ml-24mg 3

Hazelnut TPA-HAZELNUT-10ml 1

:D

pluss att en har noen små ordre her og der for å teste ut forskjellige ting :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fikk prøvd CE8-en min også, og så langt liker jeg den, selv om den begynte å lekke rimelig fort.

Er i kontakt med ECigWizard om det og den manglende clearoen min da, så det er da noe.

 

Lekker dem .. faen. Jeg parkerte de 2 Kanger T3 jeg kjøpte på grunn av lekk. Forbanna drit, de kunne stå og bli våte under når jeg ikke brukte dem en dag, og om jeg kjørte litt på dem så piplet det ut mellom metallet og selve tanken og griset til alt sammen :(

Lenke til kommentar

Man må bestille før kl 11 (engelsk tid, selvsagt, husker ikke om de henger etter en time eller er før oss en time) for at pakken blir sendt den dagen og kommer dagen etterpå.

Bestilte før kl 10 engelsktid i går , på trackingen så står det :YOUR ITEM IS BEING PREPARED FOR DISPATCH ABROAD

Your item, posted on 17/04/13 with reference RU291993525GB has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra ecigwizard om at ordren nå er complete og kunne følges fra mine sider. Det er jo ingen tracking nr der. Kommer det senere, eller kommer det på mail? Vil gjerne følge pakkas gang :) Har allerede fått tracking nr fra Georgio. Helt utrolig - den ble sendt innen et kvarter etter at jeg bestilte :green: .

De nye DeGo clearomizerne fungerer råbra....helt natt og dag i forskjell til den dritten som fulgte med. :dribble:

Lenke til kommentar

Bestilte før kl 10 engelsktid i går , på trackingen så står det :YOUR ITEM IS BEING PREPARED FOR DISPATCH ABROAD

Your item, posted on 17/04/13 with reference RU291993525GB has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas.

 

Da syns jeg du burde ta kontakt med dem angående det, jeg mener å tro at hvis du bestiller før 11 så er du garantert at den kommer frem dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Sunda - burde prøve den Halo jeg linket til også, det er fantastiske saker. Torque og Turkish om du liker tobakk :)

Helt enig. Damper Tribeca nå, men synes Longhorn er enda bedre. Har også Belgian Cocoa som er meget god. Jeg er ute etter Torque og Turkish men Mario i Spania ( spaincigar ) har vært utsolgt for mange Halo smaker lenge, deriblant dem. Men Halo er virkelig kvalitet :dribble:
Lenke til kommentar

Går fint fra USA også, har ikke hatt noe problem med å bestille derifra. Frem til nå har jeg... la meg se... 5 x 30ml og 15 x 7ml - tomme.. På tide med en ny bestilling Turkish, det er favoritten min derifra. Jeg kjørte gjennom alt av tobakk samker, blant annet fra Halo, nå er det KY4 og Turkish som er "basen" min og som jeg prøver å alltid ha i hus. Sist jeg så på invoice så det ut som at man fint kan dra med seg 2 x 30ml og være safe.

 

 

Vet ikke om tollvesnet ser her, men noen selskap er klar over reglene og legger med invoice/faktua billag

 

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar
Går fint fra USA også, har ikke hatt noe problem med å bestille derifra. Frem til nå har jeg... la meg se... 5 x 30ml og 15 x 7ml - tomme.. På tide med en ny bestilling Turkish, det er favoritten min derifra. Jeg kjørte gjennom alt av tobakk samker, blant annet fra Halo, nå er det KY4 og Turkish som er "basen" min og som jeg prøver å alltid ha i hus.
Ok. Jeg har sendt mail til Mario og spurt. Han venter på levering fra Halo. Tror jeg venter litt å ser om han får det inn snart. Får en flaske KY4 i morra...ser den har fått mye skryt så er spent på å prøve. :green:
Lenke til kommentar

Ligner litt på Premium blend om du har testet den? - ikke fult så mye karamell, men det er vel den nærmeste man kommer KY4 synes jeg i alle fall. At det skal være en versjon av RY4 forstår jeg ikke helt, RY4 er veldig annerledes synes jeg. Prøvde Classic blend også, men den var tørr og kjedelig. Premium er god for de som liker søtsaker :)

 

BTW: Litt dårlig råd i april så puffer avgårde på lagret av prøveflasker og ting som ikke har vært brukt fordi jeg har vapet Turkish og KY4 - AlienVision Gorilla Juice og Flue Cured er gode saker, litt mer restriktiv på Boba Fetts Bounty - mye parfyme føles det ut som. Men AV produserer 100% VG og det ryker som pokker av dem..haha. Den som gikk først var imidlertid Pink Spot Outlaw 555 - visstnok en gammel smak på lik linje med RY4. Longhorn som du nevnte, også veldig god. Tok til og med 7ml med Captain Jack, som jeg ikke testa siden jeg kjøpte den for 3 måneder siden - litt jord aktig smak, nesten som pipe og snus.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar
Ligner litt på Premium blend om du har testet den? - ikke fult så mye karamell, men det er vel den nærmeste man kommer KY4 synes jeg i alle fall. Prøvde Classic blend også, men den var tørr og kjedelig. Premium er god for de som liker søtsaker :) BTW: Litt dårlig råd i april så puffer avgårde på lagret av prøveflasker og ting som ikke har vært brukt fordi jeg har vapet Turkish og KY4 - AlienVision Gorilla Juice og Flue Cured er gode saker. Den som gikk først var imidlertid Pink Spot Outlaw 555 - visstnok en gammel smak på lik linje med RY4. Longhorn som du nevnte, også veldig god. Tok til og med 7ml med Captain Jack, som jeg ikke testa siden jeg kjøpte den for 3 måneder siden - litt jord aktig smak, nesten som pipe og snus.
Har ikke prøvd Premium Blend nei. Har 4 forskjellige RY4 smaker, og ingen av dem smaker helt likt. Spent på KY4. :)
Lenke til kommentar

Både KY4 og Premium har en veldig god og rund fyldig smak som jeg liker, samt at det er tobakk aktig - selv om ikke det er tobakk i det heletatt, for de som har røkt vanlig tobakk før. Turkish er nok den som mest ligner tobakk synes jeg + at den har en anelse av den samme runde og fydlige smaken som jeg liker i VR sin KY4 og Premium. Vet ikke om Halo har VG i den? men det ville vært interessant om de hadde samme blandingsforholdet som VR 70/30 - tror det er 100% PG i Halo? I alle fall veldig ren og fin smak fra Halo, skjønner hvorfor de kaller det Purity - sjokoladen smaker jo sjokolade og kaffen er jo helt sykt lik en barista kaffe....nesten skummelt.

 

Når får jeg tracking nummer fra ecigwizard? Dere som har testa next day shipping?

 

I det dem har pakket den og sender den - order confirm først, så pakke status

Lenke til kommentar
Er så lenge siden at det husker jeg faktisk ikke. Jeg hadde sendt dem en mail hvis jeg var deg.
Får vel vente litt til å se :)
Både KY4 og Premium har en veldig god og rund fyldig smak som jeg liker, samt at det er tobakk aktig - selv om ikke det er tobakk i det heletatt, for de som har røkt vanlig tobakk før. Turkish er nok den som mest ligner tobakk synes jeg + at den har en anelse av den samme runde og fydlige smaken som jeg liker i VR sin KY4 og Premium. Vet ikke om Halo har VG i den? men det ville vært interessant om de hadde samme blandingsforholdet som VR 70/30 - tror det er 100% PG i Halo? I alle fall veldig ren og fin smak fra Halo, skjønner hvorfor de kaller det Purity - sjokoladen smaker jo sjokolade og kaffen er jo helt sykt lik en barista kaffe....nesten skummelt. I det dem har pakket den og sender den - order confirm først, så pakke status
Det er 50/50 i Halo tror jeg :green:
Lenke til kommentar

Da har dagen bestått av nesten kronisk damping av Alice in Vapelands Black & White Cookie 12mg på min 2.4 ohm Vision Nova STV på VAMO-en. Gått mellom 4.2 og 4.4 hele dagen, og det er herlig. Aberet er jo når små unger kommer bort til deg og spør om å få smake fordi det lukter så godt.

 

Som om ikke ungene henger etter meg fordi jeg vandrer rundt med et filmkamera, nå kommer de også for dampskyen rundt meg. :p

Lenke til kommentar

 

 

Da syns jeg du burde ta kontakt med dem angående det, jeg mener å tro at hvis du bestiller før 11 så er du garantert at den kommer frem dagen etterpå.

Er på jobb i kveld å i morra tidlig ,så no rush :)

 

Når får jeg tracking nummer fra ecigwizard? Dere som har testa next day shipping?

Fikk tracking nr på Mail, men det ligger også uår order og shipping på kontoen din , litt sånn nede til venstre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...