Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Ja det har jeg :) Kjenner personlig ikke mye forskjell, synes heller ikke cinnamon rolls smaker kanelsnurrer. Smaker bare kanel for meg :p

 

Hva slags batteri har du?

 

Hvis du ser litt tilbake så ser du en frustrert og smålig trist meg som rambler om at juicen jeg fikk var for dårlig, og så fant jeg ut av at jeg hadde fylt en SR carto istedet for LR.. made all the difference :p

Jeg tror at kanskje smaksløkene mine er blitt bedre og bedre, for i starten skjønte jeg ikke helt forskjellen selv. Nå smakte jeg at noe ikke stemte overhode. Sært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker ego c twist batteri. Første carotene jeg kjøpte var LR, bestillte SR just for the heck of it. Har et par iclear16 som jeg heller ikke likte, syntes alt smakte plast :tease:

 

Så nå forholder jeg meg til cartomizer, skal handle inn en tank å punshe hull selv. Dette funker så langt så holder meg bare til det :)

Lenke til kommentar

Bra, du finner ut av om du selv vil prøve mer og sånt senere :) Jeg kan anbefale iclear30 da, bare husk å vaske med vann og sånt før du har på atomizer og juice :) Jeg bruker iclear'en til smaker jeg vil ha klart frem og tynne juicer som Cola, Raspberry og berry crumble (smaker som kake, mmmm) fra ejuiceuk.com. Kunne aldri tenke meg å ha VR i iclear'en, da juicen sikkert vil bli for sterk og atomizeren vil bli tett fortere pga de som regel er tykkere juicer.

Lenke til kommentar

Bra, du finner ut av om du selv vil prøve mer og sånt senere :) Jeg kan anbefale iclear30 da, bare husk å vaske med vann og sånt før du har på atomizer og juice :) Jeg bruker iclear'en til smaker jeg vil ha klart frem og tynne juicer som Cola, Raspberry og berry crumble (smaker som kake, mmmm) fra ejuiceuk.com. Kunne aldri tenke meg å ha VR i iclear'en, da juicen sikkert vil bli for sterk og atomizeren vil bli tett fortere pga de som regel er tykkere juicer.

Har med hell hatt Kentucky Vanilla Blend fra VR på en iClear16 og fyllt på igjen to ganger. Den gir ingen problemer foreløbig. Masse damp og smak selv på 3.6 volt. Jeg liker iClear16, har 4 av dem og en iClear30. Sistnevnte er nå ferdigvasket, og jeg vurderer hva jeg skal fylle på den denne gangen. :green:
Lenke til kommentar

De siste gangene jeg har bestilt VR så har de vært relativt tynne juicer, de trengs å steepes, har masse til steeping selv nå.

 

Syns VR absolutt er best på carto, da får man mer damp og kan fint cranke opp til over 4 volt hvis man ønsker det. I love it, men jeg elsker også juicene på iclear30'en, det er mer delikate juicer jeg vil ha all smak fra som passer perfekt på den. Selv om det ikke blir like mye og varm damp så er det fremdeles deilig med kake, cola og bringebær :D Jeg sverger, jeg spiser myyyye mindre snop og sånt etter at jeg begynte å vape siden det finnes så masse deilig ejuice ute der!!

Lenke til kommentar

Har Kentucky Vanilla Blend på en carto også, men iClear'n gir mye mer damp og Throat Hit på samme volt enn det cartoen gjør. Smaken er vel litt mer fremtredende på cartoen, men forskjellen er ikke stor. Om jeg trenger kicket bruker jeg iClear :dribble: iClear er Dual Coil også og tåler mye mer volt enn cartoene. Selv damper jeg sjelden på over 4.2 volt da jeg synes smaken taper seg.

Lenke til kommentar

Huh, jeg pleier aldri å cranke til over 3.8 på iclear'en. Hvis jeg gjør det så får jeg en smålig brent smak og smaken på juicen taper seg/blir ''dekket over'' drastiskt. Ikke at jeg klager, klarer fremdeles å tåkelegge stua på 3,4-3,6 med iclear'en med fantastisk smak :p

 

Hva slags utstyr bruker du? Helt siden jeg fikk zmax'en min har jeg måtte justere mine vanlige ''mål'' siden jeg syns modden er mye mer kraftigere enn egobatteriene jeg brukte før.

Lenke til kommentar

Huh, jeg pleier aldri å cranke til over 3.8 på iclear'en. Hvis jeg gjør det så får jeg en smålig brent smak og smaken på juicen taper seg/blir ''dekket over'' drastiskt. Ikke at jeg klager, klarer fremdeles å tåkelegge stua på 3,4-3,6 med iclear'en med fantastisk smak :p

 

Hva slags utstyr bruker du? Helt siden jeg fikk zmax'en min har jeg måtte justere mine vanlige ''mål'' siden jeg syns modden er mye mer kraftigere enn egobatteriene jeg brukte før.

Bruker iTaste MVP. Enkelte juicer smaker bedre på rundt 4.2 volt, mens mesteparten som du sier er bedre på rundt 3.6. El Toro Guevara f.eks er nesten umulig å få noe damp utav på under 4 volt.
Lenke til kommentar

Bra, du finner ut av om du selv vil prøve mer og sånt senere :) Jeg kan anbefale iclear30 da, bare husk å vaske med vann og sånt før du har på atomizer og juice :) Jeg bruker iclear'en til smaker jeg vil ha klart frem og tynne juicer som Cola, Raspberry og berry crumble (smaker som kake, mmmm) fra ejuiceuk.com. Kunne aldri tenke meg å ha VR i iclear'en, da juicen sikkert vil bli for sterk og atomizeren vil bli tett fortere pga de som regel er tykkere juicer.

Huh.

 

Jeg durte på med VRs Florida Citrus Explosion fra dag 1 på min iClear30. :p

Har ikke hatt noen problemer, og det smaker fantastisk. Og dampen er jo ut av en annen verden.

Kjører de på VAMO-en på mellom 3.9 og 4.2.

 

Fikk prøvd CE8-en min også, og så langt liker jeg den, selv om den begynte å lekke rimelig fort.

Er i kontakt med ECigWizard om det og den manglende clearoen min da, så det er da noe.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Huh.

 

Jeg durte på med VRs Florida Citrus Explosion fra dag 1 på min iClear30. :p

Har ikke hatt noen problemer, og det smaker fantastisk. Og dampen er jo ut av en annen verden.

 

Fikk prøvd CE8-en min også, og så langt liker jeg den, selv om den begynte å lekke rimelig fort.

Er i kontakt med ECigWizard om det og den manglende clearoen min da, så det er da noe.

Det er bra :dribble: Håper det ordner seg med clearoen din. Kanskje jeg skal prøve flere VR på iClear etterhvert? Ikke Hot Cinnamon da men.... :green:
Lenke til kommentar

Georgio er fortsatt utsolgt for Puros :hm: Prøvde å legge i kurven som du sa her inne, men Out of Stock....Hrmf. Håper Virginia Prime kommer i dag i hvert fall da.

 

Han var ikke det når vi snakket om det sist, du skulle ikke ventet. :) Det er så populært at det går unna ganske fort, men går nok ikke lang tid før den er på lager igjen.

Lenke til kommentar

Huh.

 

Jeg durte på med VRs Florida Citrus Explosion fra dag 1 på min iClear30. :p

Har ikke hatt noen problemer, og det smaker fantastisk. Og dampen er jo ut av en annen verden.

Kjører de på VAMO-en på mellom 3.9 og 4.2.

 

Fikk prøvd CE8-en min også, og så langt liker jeg den, selv om den begynte å lekke rimelig fort.

Er i kontakt med ECigWizard om det og den manglende clearoen min da, så det er da noe.

 

Florida citrus explosion er sinnsykt tynn for VR juice å være da. Tror hele 10 ml flasken gikk på 3 dager på grunn av at den er tynn og ikke rekker like lenge som tykkere juicer på cartomizer. Jeg hadde også brukt FCE og TW på iclear'en istedet for cartomizer. Hovedregelen min er: tykke juicer på cartomizer, tynnere juicer på iclear30/Vivi nova.

Lenke til kommentar

FRISTENDE! Men vil det ha noe å si på kvaliteten mon tro?

Kvaliteten? Den er i massiv metall tvers gjennom. Tung og god, og den kommer med 2 iClear16 samt et ekstra hode. Kan ikke se at noe av dette ikke holder kvalitet :)

Var i posten nå, fikk 3 Dual Coil Clearomizere http://www.vapehit.co.uk/products.php?83&cPath=53 til Echo'n i dag med 808-d connection. De som fulgte med var bare dritten. Blid da så har jeg fått mail fra Georgio om at Puros er inne ( jeg ba ham sende meg mail før i dag ) så nå er den bestilt endelig. En fin dag dette her :dribble:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...