Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Så må jeg ha en CE 8 - den nye metall dingsen, uten veker :)

 

CE8 har selvsagt veker, bare at de har erstattet noe av de med stålnetting (mesh).

Men i god Kinastil har de misset hele poenget med mesh, coilen er fortsatt rundt en silicaveke.....

Har prøvd den, og den føyer seg inn i rekken av greie produkter, men ikke noe å rope hurra for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foruten om damp dott no, hvor får man tak i de der + replacements ?

 

Ce4 &5 er en bitteliten atty med veker som trekker juice inn (så vidt jeg vet). Forholdsvis lett å brenne vekene fant jeg ut - da er det utbyttbare hodet bare å kaste virker det som. Smaker brent som fy.

Oppdaget fort brent smak med di ja ,

Lenke til kommentar

Prøver Next Day Delivary og venter i spenning på å følge pakka's gang :dribble:

 

Select Shipping Method - Europe - Next Working Day*

Item Sku Qty Subtotal

Olympian 306 LR Atomiser OLYMPIC306LR 2 £11.98

KY4

Size

10ml

Strength

20Mg

VR-KY4-10ml-20mg 1 £4.99

Kentucky Vanilla Blend

Size

10ml

Strength

25mg

VR-KVB-10ml-25mg 1 £4.99

Hot Cinnamon

Size

10ml

Strength

25mg

VR-HC-10ml-25mg 3 £14.98

Subtotal £36.94

Shipping & Handling £16.19

Discount -£1.66

Grand Total (Excl.Tax) £42.61

VAT (20%)

£8.52

Tax

£8.52

Points Earned 151 Wiz Points

Grand Total (Incl.Tax) £51.13

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Finnvape.com har også next-day delivery, så jeg får den fine nye modden i morgen. :)

 

Fare på ferde nå balltuss, når du får testet dripping vil cartos og clearos fort virke litt tannløse og slappe i forhold, og det kan lede deg ut på ville veier til RBA's. ;)

He-he ja. Fare der ja. :) Du som er så flink til å bygge, du kunne ikke tatt en bestilling eller to da? He-he.. :dribble:
Lenke til kommentar

Du kan bruke hva som helst av cartomizere til både f16 og 510 DCT. Selv unngår jeg alle cartos med det "skjørtet" nederst og sålangt funker det veldig bra for min del å punche hull selv.

Det var vel å ta i, er et poeng at cartoene har rett/matchende lengde og diameter. Personlig syns jeg flangen er helt topp, ingen risiko for at cartoen sklir ut feil vei.

Har punchet noe selv, men det er mye enklere å få tak i prepunched når man ikke vil ha belegg på cartoen - jeg vil ikke ha annet enn rent metall nedi tanken, lim og plastbelegg vil jeg ikke soake nedi der.

Lenke til kommentar

Det var vel å ta i, er et poeng at cartoene har rett/matchende lengde og diameter. Personlig syns jeg flangen er helt topp, ingen risiko for at cartoen sklir ut feil vei.

Har punchet noe selv, men det er mye enklere å få tak i prepunched når man ikke vil ha belegg på cartoen - jeg vil ikke ha annet enn rent metall nedi tanken, lim og plastbelegg vil jeg ikke soake nedi der.

 

Cartomizers er vel som oftest i samme tykkelse. Om cartoen er lenger enn tanken spiller ikke egentlig så veldig stor rolle.. så lenge tanken er der hullene er, da gjerne på bunnen hvis du har singel coil som de vanlige standard cartomizerne har.

Jeg har puncha selv en stund nå og ikke hatt problemer whatsoever med at tanken sklir av, selv ikke selv om jeg har en billig plasttank fra vapeescape.co.uk.

 

Stainless steel er de man får som oftest.

 

Forresten, her får man man pre-punched cartos til samme pris som for vanlige cartomizers:

http://www.vapeescape.co.uk/boge-xl-cartomisers-%2850mm%29-5-pack~323

http://www.vapeescape.co.uk/boge-pre-punched-cartomisers-%285%29~486

 

Jeg elsker vapeescape! Men jeg kjøper alltid XL vanlige cartos, jeg foretrekker å punche selv da jeg puncher større hull og gjerne tre stk.

Lenke til kommentar
Det var vel å ta i, er et poeng at cartoene har rett/matchende lengde og diameter. Personlig syns jeg flangen er helt topp, ingen risiko for at cartoen sklir ut feil vei. Har punchet noe selv, men det er mye enklere å få tak i prepunched når man ikke vil ha belegg på cartoen - jeg vil ikke ha annet enn rent metall nedi tanken, lim og plastbelegg vil jeg ikke soake nedi der.
Man må selvsagt kjøpe rett lenge, men diameter er jo det samme på alt. Kjøper også selvsagt cartos uten belegg for tankbruk. :) Med gode tanker så er det ingen fare for at de uten skjørtet sklir ut, og man slipper å ha glippe mellom mod og tank som man får med skjørt. Men hva som funker for èn funker ikke nødvendigvis for andre, alt er jo stort sett subjektivt. :) Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar

Cartomizers er vel som oftest i samme tykkelse. Om cartoen er lenger enn tanken spiller ikke egentlig så veldig stor rolle.. så lenge tanken er der hullene er, da gjerne på bunnen hvis du har singel coil som de vanlige standard cartomizerne har.

Jeg har puncha selv en stund nå og ikke hatt problemer whatsoever med at tanken sklir av, selv ikke selv om jeg har en billig plasttank fra vapeescape.co.uk.

 

Stainless steel er de man får som oftest.

 

Forresten, her får man man pre-punched cartos til samme pris som for vanlige cartomizers:

http://www.vapeescap...m%29-5-pack~323

http://www.vapeescap...ers-%285%29~486

 

Jeg elsker vapeescape! Men jeg kjøper alltid XL vanlige cartos, jeg foretrekker å punche selv da jeg puncher større hull og gjerne tre stk.

Da er det billigere å kjøpe f16 fra damping.no. 15 kr stk på salg der nå.
Lenke til kommentar

Har du prøvd LR boge? Det er helt FANTASTISK med cinnamon rolls..!

 

Ja det har jeg :) Kjenner personlig ikke mye forskjell, synes heller ikke cinnamon rolls smaker kanelsnurrer. Smaker bare kanel for meg :p

 

Nurk, hurra for deg. Du fikk utstyret ditt til slutt? :D

 

Har ikke fått det nei, bestillte nytt fra et annet sted. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...