Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Har prøvd vermillion river cinamon roll ,Texas watermelon , på ce4clero men syns fort det ble sur smak på en måte ,vet ikke om det er noe av d samme ..?har ego typ batteri høyeste er 1100 mah eller no sånt , kikket litt på sånt twist batteri !?

 

Første gang jeg prøvde VR var på en 510 tank. Det smakte forferdelig. Juicen er sinnsykt sterk og burde brukes på riktig utstyr. Det er her cartomizerne spiller inn. Inni de er ett polyfyll som runder av smaken og gjør den deeeeeeeeeilig. VR juicer skal være søte, ikke sure. Men jeg likte ikke Texas Watermelon selv.. Prøv Cinnamon rolls, hawaiian pineapple og KY4 på cartomizers. You can thank me later :p

 

Jeg har ikke prøvd twist men har fremdeles egobatteriet jeg kjøpte helt i begynnelsen av min vapeopplevelse, den har jeg fortsatt. Du kan fint bruke Egobatteri til cartomizers. Jeg vil anbefale denne for å komme inn i VV:

http://www.ecigwizard.com/accessories/bc/batteries/ego-variable-voltage-vv-passthrough-battery.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg prøvde VR var på en 510 tank. Det smakte forferdelig. Juicen er sinnsykt sterk og burde brukes på riktig utstyr. Det er her cartomizerne spiller inn. Inni de er ett polyfyll som runder av smaken og gjør den deeeeeeeeeilig. VR juicer skal være søte, ikke sure. Men jeg likte ikke Texas Watermelon selv.. Prøv Cinnamon rolls, hawaiian pineapple og KY4 på cartomizers. You can thank me later :p

 

Jeg har ikke prøvd twist men har fremdeles egobatteriet jeg kjøpte helt i begynnelsen av min vapeopplevelse, den har jeg fortsatt. Du kan fint bruke Egobatteri til cartomizers. Jeg vil anbefale denne for å komme inn i VV:

http://www.ecigwizar...gh-battery.html

Elsker Texas Watermelon jeg, men Hot Cinnamon er hittil favoritten. Deretter Hawaiian Pineapple og Kentucky Vanilla Blend av de jeg har smakt hittil fra VR. :)
Lenke til kommentar

Elsker Texas Watermelon jeg, men Hot Cinnamon er hittil favoritten. Deretter Hawaiian Pineapple og Kentucky Vanilla Blend av de jeg har smakt hittil fra VR. :)

 

Første gang jeg prøvde texas watermelon svei den cartomizeren min med en gang. Den var altfor tynn og jeg ble arg over det hele.

 

Prøvde den for en liten stund i iclear30, og der gikk det 10 000 ganger bedre, godt med smak og damp og alt, men jeg likte den fremdeles ikke. Vet ikke om det er at jeg husker at den svei seg øyeblikkelig på cartomizeren eller om jeg rett og slett bare ikke liker den. Den står å steeper på soverommet nå med mange andre juicer :p

 

Det aller verste med texas watermelon må være at smaken sitter så jævla igjen. fylte iclear'en etterpå med masse annet men smaken forsvant ikke. Vasket med vann og edikk, smaken satt faen meg fremdeles igjen :p Til og med sist jeg brukte iclear'en, og hadde vasket den ett par ganger til, så var det fremdeles hint av den igjen i tanken. Har en kamerat som også sier at vivi nova'en han hadde texas watermelon i smaker fremdeles litt av den, selv om han har fylt på masse annet rart i ettertid.

 

Jeg har ikke turt å prøve hot cinnamon enda.. den har stått i kjøleskapet lenge nå :p

Lenke til kommentar

Første gang jeg prøvde texas watermelon svei den cartomizeren min med en gang. Den var altfor tynn og jeg ble arg over det hele.

 

Prøvde den for en liten stund i iclear30, og der gikk det 10 000 ganger bedre, godt med smak og damp og alt, men jeg likte den fremdeles ikke. Vet ikke om det er at jeg husker at den svei seg øyeblikkelig på cartomizeren eller om jeg rett og slett bare ikke liker den. Den står å steeper på soverommet nå med mange andre juicer :p

 

Det aller verste med texas watermelon må være at smaken sitter så jævla igjen. fylte iclear'en etterpå med masse annet men smaken forsvant ikke. Vasket med vann og edikk, smaken satt faen meg fremdeles igjen :p Til og med sist jeg brukte iclear'en, og hadde vasket den ett par ganger til, så var det fremdeles hint av den igjen i tanken. Har en kamerat som også sier at vivi nova'en han hadde texas watermelon i smaker fremdeles litt av den, selv om han har fylt på masse annet rart i ettertid.

 

Jeg har ikke turt å prøve hot cinnamon enda.. den har stått i kjøleskapet lenge nå :p

Ja smaken setter seg igjen ja. Satte på en drip tip jeg hadde dampa TW på på en annen carto jeg hadde en annen smak i, og jaggu smakte det litt vannmelon ja. Du bør prøve Hot Cinnamon, men ikke på iClear eller andre tanker. Bruk carto :green:
Lenke til kommentar

Enkelte smaker setter seg såpass at man må dedikere utstyret til det. Sånn sett er det lettere med RBA's som stort sett bare er stål og glass, man slipper det problemet. :)

 

Nå har jeg en RBA på vei som er en RBA i samme form form som en carto, så om den duger sier jeg farvel til cartos også... :)

Stoler bare på veker og coiler jeg har laget selv ;)

Lenke til kommentar

Bruker en standard gammeldags Atomizer for den slags bruk. Feks så er G-Spot noe du ikke har lyst å ha i halsen når du forventer en helt annen smak :p

 

Neida.. men det kan virke som at en atty (med lavastein akitig overflate) klarer å brenne bort det meste av juicen og smaken. Da er den klar for 3-4 dråper av noe annet etterpå. Lettere enn å ødelegge utstyr på feks Summer Breeze som smakte toalett friskner blandet med tøymykner - en skam at den kommer fra VR

Lenke til kommentar

Bruker en standard gammeldags Atomizer for den slags bruk. Feks så er G-Spot noe du ikke har lyst å ha i halsen når du forventer en helt annen smak :p

 

Neida.. men det kan virke som at en atty (med lavastein akitig overflate) klarer å brenne bort det meste av juicen og smaken. Da er den klar for 3-4 dråper av noe annet etterpå. Lettere enn å ødelegge utstyr på feks Summer Breeze som smakte toalett friskner blandet med tøymykner - en skam at den kommer fra VR

Takk for tipset :) Da skal jeg styre unna Summer Breeze :green:
Lenke til kommentar

Foruten om damp dott no, hvor får man tak i de der + replacements ?

 

Ce4 &5 er en bitteliten atty med veker som trekker juice inn (så vidt jeg vet).

Har bare bestilt dem fra damping.no jeg, men det er vel bare å søke. Han har tilbud på f16 cartoene nå til 15 kr stk. Har 8 uåpnede av dem, men kommer til å bestille flere. :green:
Lenke til kommentar

Tror jeg må bestille en sånn F15, får du 2.0ohms også på den. Det er det jeg pleier å bruke på Boge LR, men funker kanskje greit med lavere enn det også?

 

Så må jeg ha en CE 8 - den nye metall dingsen, uten veker :)

Du får dem bare med 1.6 ohm tror jeg, men de sparker skikkelig. Ikke gå over 3.7 volt. Sitter å fyller opp en f16 nå med 7 Leaves. Har stått og steepet i over 3 uker usmakt. Spennende, fikk lyst på å prøve en ny smak nå. :dribble:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...