Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk svar på det at de enten måtte ta inn større flasker og mindre utvalg og sjeldnere 'restock', eller så kunne de ha de små flaskene og restock oftere med større utvalg. Gjør ikke meg noe så lenge de gir samme rabatt man får av å kjøpe en 30 ml flaske hvis man kjøper 3 10 ml flasker :)

Har ikke prøvd å bestille fra ecigwizard enda, men siden jeg snart er tom for Hot Cinnamon og bare MÅ ha mer, vurderer jeg å bestille 3 flasker med next day delivary. :dribble: Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Damping er blitt som et lite tidsfordriv ," hobby" kanskje :) ikke helt funnet den beste juicen ennå men det kommer vel etter hvert.

Siste innkjøpte og mottatte dingser er disse: http://www.damping.n...oducts/boge-f16 syns denne var mye bedre en ce4 el. ce5 cleromizere!?! kjapt levert også :) bruker den på et ego k batteri 1100mah ,andre batterier som er bedre ?

 

Spørsmål: hvor lang tid tok det fra dere begynte å dampe til dere eventuelt kuttet ut røyken helt ??

kjenner røyk suget etter en sigarett innimellom!! :mellow: ,er det en idé å øke nikotin innholdet i juicene? Har røkt rød prince , og ikke lite heller for å si det sånn !

Endret av sunda
Lenke til kommentar

Damping er blitt som et lite tidsfordriv ," hobby" kanskje :) ikke helt funnet den beste juicen ennå men det kommer vel etter hvert.

Siste innkjøpte og mottatte dingser er disse: http://www.damping.n...oducts/boge-f16 syns denne var mye bedre en ce4 el. ce5 cleromizere!?! kjapt levert også :) bruker den på et ego k batteri 1100mah ,andre batterier som er bedre ?

 

Spørsmål: hvor lang tid tok det fra dere begynte å dampe til dere eventuelt kuttet ut røyken helt ??

kjenner røyk suget etter en sigarett innimellom!! :mellow: ,er det en idé å øke nikotin innholdet i juicene? Har røkt rød prince , og ikke lite heller for å si det sånn !

Jeg digger Boge f16 :) Har 2 stk. Jeg slutta med røyken fra første trekket av e-siggen den dagen jeg fikk den. Var 7 uker siden i går. Har røyka tobakk i 26 år. :w00t:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som har Boge F16 og den klassiske Smok 510 DCT - går de om hverandre? Kan jeg kjøpe F16-cartos til DCT-tankene mine?

 

Noen som vet om F16 er single eller dual coil, og holder ohmen de lover?

Har ikke Smok 510 DCT så det vet jeg ikke. Tror f16 er single coil. Mener det står oppført dersom det er dual coil. Får ikke sjekka ohmen med iTaste, men tror den holder rundt den ohmen den skal ha som er 1.6 ohm. Noen andre som kan svare bedre på dette antagelig. :)
Lenke til kommentar

Damping er blitt som et lite tidsfordriv ," hobby" kanskje :) ikke helt funnet den beste juicen ennå men det kommer vel etter hvert.

Siste innkjøpte og mottatte dingser er disse: http://www.damping.n...oducts/boge-f16 syns denne var mye bedre en ce4 el. ce5 cleromizere!?! kjapt levert også :) bruker den på et ego k batteri 1100mah ,andre batterier som er bedre ?

 

Spørsmål: hvor lang tid tok det fra dere begynte å dampe til dere eventuelt kuttet ut røyken helt ??

kjenner røyk suget etter en sigarett innimellom!! :mellow: ,er det en idé å øke nikotin innholdet i juicene? Har røkt rød prince , og ikke lite heller for å si det sånn !

 

Hvor høy mg bruker du nå da??

 

Det tok ett halvt år for meg sånn ca fra da jeg fikk min første e-cigarett til når jeg sluttet å røyke. Jeg bestilte mitt første sett fra USA, ett 510 sett med manuelle batterier og cartridges og atomizers. Jeg ble helt amazed og bestilte mer, men så ble tingene mine stoppet i tollen.. så brukte jeg en stund på å oppdatere meg på hva loven faktisk sa, samt kjøpte masse ejuice herfra og derfra og gikk over til 510-T. Det var når jeg begynte med cartomizers jeg fant ut av at ''heeey, dette kan jeg bytte over til!!'' og innen da hadde jeg begynt å få masse kunnskap. Så når jeg fant ut av hva slags oppsett jeg virkelig likte, hva slags juicer jeg likte og hva slags feedingsystem jeg likte så var det så sinnsykt lett å slutte å røyke! Mitt ''endelige'' oppsett da jeg gikk helt over fra røyken var cartomizers og Vivi nova på ego passthrough batteri, med Vermillion River og ejuiceuk.com sine juicer.

 

Nå ett halvt år senere er jeg fremdeles røykfri, men puncher nå mine egne cartomizers, putter dem i tank og rocker på rundt 4 volt med crazy mengder damp og smak og TH, og iclear30 for smaker jeg vil ha forsiktig frem med kaldere og mindre damp. Det hjelper at den er gedigen og tar 3 ml juice om gangen. Alt rockes på en zmax v2 mod. Jeg kjøper fremdeles regelmessig VR juicer og juicer fra ejuiceuk.com.

 

Åååå jeg elsker e-sigaretter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvor høy mg bruker du nå da??

 

Det tok ett halvt år for meg sånn ca fra da jeg fikk min første e-cigarett til når jeg sluttet å røyke. Jeg bestilte mitt første sett fra USA, ett 510 sett med manuelle batterier og cartridges og atomizers. Jeg ble helt amazed og bestilte mer, men så ble tingene mine stoppet i tollen.. så brukte jeg en stund på å oppdatere meg på hva loven faktisk sa, samt kjøpte masse ejuice herfra og derfra og gikk over til 510-T. Det var når jeg begynte med cartomizers jeg fant ut av at ''heeey, dette kan jeg bytte over til!!'' og innen da hadde jeg begynt å få masse kunnskap. Så når jeg fant ut av hva slags oppsett jeg virkelig likte, hva slags juicer jeg likte og hva slags feedingsystem jeg likte så var det så sinnsykt lett å slutte å røyke! Mitt ''endelige'' oppsett da jeg gikk helt over fra røyken var cartomizers og Vivi nova på ego passthrough batteri, med Vermillion River og ejuiceuk.com sine juicer.

 

Nå ett halvt år senere er jeg fremdeles røykfri, men puncher nå mine egne cartomizers, putter dem i tank og rocker på rundt 4 volt med crazy mengder damp og smak og TH, og iclear30 for smaker jeg vil ha forsiktig frem med kaldere og mindre damp. Det hjelper at den er gedigen og tar 3 ml juice om gangen. Alt rockes på en zmax v2 mod. Jeg kjøper fremdeles regelmessig VR juicer og juicer fra ejuiceuk.com.

 

Åååå jeg elsker e-sigaretter.

.

 

Har frem til nå hatt 10mg nikotin , ikke noe som røskernallverden ,men bestilte litt i dag på ecigwizard med høyere innhold ! Er fortsattmveldig ung i damping verden ,har mye å lære og tydeligvis masse å prøve , best tank i forhold til smak og damp ?

Vurderer å kjøpe twist batteri .

Lenke til kommentar

.

 

Har frem til nå hatt 10mg nikotin , ikke noe som røskernallverden ,men bestilte litt i dag på ecigwizard med høyere innhold ! Er fortsattmveldig ung i damping verden ,har mye å lære og tydeligvis masse å prøve , best tank i forhold til smak og damp ?

Vurderer å kjøpe twist batteri .

Å ja. Da må du vel opp litt i styrke. Jeg begynte med 18 mg fra begynnelsen. Det går fortsatt i 18 mg, men har nå et par juicer med 24 mg også. Beste tankene er vel iClear. :green:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

.

 

Har frem til nå hatt 10mg nikotin , ikke noe som røskernallverden ,men bestilte litt i dag på ecigwizard med høyere innhold ! Er fortsattmveldig ung i damping verden ,har mye å lære og tydeligvis masse å prøve , best tank i forhold til smak og damp ?

Vurderer å kjøpe twist batteri .

 

Jeg vil anbefale deg å kanskje gå opp til 15 eller 18. 18 mg kan fort bli for mye da, men det finner du fort ut av.

 

For å få den ''røsker i halsen''følelsen uten å gå masse opp i nic innhold bruker jeg Vermillion River på cartomizers, spesifikt Hawaiian Pineapple, KY4 og Cinnamon rolls på 3,8 - 4,2 volt. Det røsker veldig godt i halsen og gir deg følelsen av å ''røyke''. Jeg syns ihvertfall at cartomizers gir mye mer ''røsk'' og varm damp, når jeg får SKIKKELIG lyst på en røyk så fyller jeg en cartomizer med KY4 og bruker litt høyere volt enn å gå til en mer mg høy juice, det gjør nesten samme susen for meg!

 

Hvis du ønsker noe som virkelig ''kicker'' fra seg så vil jeg anbefale en VV mod, som f.eks Provari, zmax, Tesla, osv. Da kan du også få lengre batteritid, og det er kjekt hvis ikke størrelsen på mod'en er sjenerende for deg, jeg elsker måten zmaxen sitter i hånden siden den faktisk er ganske tykk og lang.

 

Supert,da skal jeg bestille meg det ,noen spesielle steder dette er best å bestille ?

 

Jeg bestilte fra liberty-flights.co.uk. Superfornøyd. Brukte til å tilsette nikotin til nikotinfri juice som jeg bestilte fra USA som jeg var avhengig av en liten stund!

Lenke til kommentar

Jeg tok min siste røyk etter 2 timer med damping, etter 23 år med røyking... :)

 

Jeg prøverøyket igjen da jeg var på jobb en natt, jeg hadde en 10 pakning Marlboro lights liggende i sekken med 3 sigg. Tok 3-4 trekk og synes det ikke smakte noe særlig godt, men jeg fikk skikkelig flashbacks til 14-15 års alderen. Den gang da jeg begynte og da satt røyklukta skikkelig i fingrene og i lufta, nesten brant litt i nesen, og når man trakk ned så var det en spesiell følelse og smak.

 

De tre "prøve trekkene" var etter 4 måneders pause, da jeg bare hadde vapet. Før det røyket jeg 10-15 om dagen og hadde gjort det i 24 år - helt rart hvor mye penger jeg har brukt på å bli latere og latere, mer og mer anpusten og lukte vondere og vondere.

 

Takk til denne tråden - Lifesaver!!!

 

 

@Sunda - kan anbefale en variabel volt device - VELDIG godt kjøp (160 kr fra ecigwizard), og om du vil ha tobakk som røsker så kan du prøve Torque på 24mg(18 burde strengt talt holde mer nok). Kjører du den på rundt 2ohm og 4.4 volt :) :) :) :) :D Dog.. en kompis av meg som var vant til rullings gikk faktiskt over til mer menthol(og han har aldri røyka menthol i hele sitt liv), men han sverger til at det gir langt bedre throat hit og nå er han nede på 6mg styrke...på vei til å gi slipp på nikotin etter rundt 17 år.

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil anbefale deg å kanskje gå opp til 15 eller 18. 18 mg kan fort bli for mye da, men det finner du fort ut av.

 

For å få den ''røsker i halsen''følelsen uten å gå masse opp i nic innhold bruker jeg Vermillion River på cartomizers, spesifikt Hawaiian Pineapple, KY4 og Cinnamon rolls på 3,8 - 4,2 volt. Det røsker veldig godt i halsen og gir deg følelsen av å ''røyke''. Jeg syns ihvertfall at cartomizers gir mye mer ''røsk'' og varm damp, når jeg får SKIKKELIG lyst på en røyk så fyller jeg en cartomizer med KY4 og bruker litt høyere volt enn å gå til en mer mg høy juice, det gjør nesten samme susen for meg!

 

Hvis du ønsker noe som virkelig ''kicker'' fra seg så vil jeg anbefale en VV mod, som f.eks Provari, zmax, Tesla, osv. Da kan du også få lengre batteritid, og det er kjekt hvis ikke størrelsen på mod'en er sjenerende for deg, jeg elsker måten zmaxen sitter i hånden siden den faktisk er ganske tykk og lang.

 

 

 

Jeg bestilte fra liberty-flights.co.uk. Superfornøyd. Brukte til å tilsette nikotin til nikotinfri juice som jeg bestilte fra USA som jeg var avhengig av en liten stund!

Har prøvd vermillion river cinamon roll ,Texas watermelon , på ce4clero men syns fort det ble sur smak på en måte ,vet ikke om det er noe av d samme ..?har ego typ batteri høyeste er 1100 mah eller no sånt , kikket litt på sånt twist batteri !?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...