Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Hvis du er inne på e-cigwizard så gå til "accsessories" og deretter "atomizers". Der vil du se at de har mange forskjellige. Jeg vet jeg bestilte LR. Så lav ohm som mulig.

http://www.ecigwizar...resistance.html

Her er en LR.

 

http://www.ecigwizar...pe-510-xlr.html Denne har jeg iallefall. Ekstra LR

 

Dem er jo så like.... :confused:

 

Ja, vask i varmt vann. Blås ut vann og tørk. Jeg bruker de så sjelden, at de får lang tørketid.

Ja, ser det er en del å velge mellom der. Kommer til å sjekke litt rundt og så bestille noen. Takk for hjelpa :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skuffet av ecigwizard nå egentlig. Juicen jeg fikk her om dagen var veldig lys og tynn til å være VR, men jeg fikset en cartomizer med hawaiian pineapple alikevel. Prøvde på 3.8 volt som jeg pleier å ha den på, og det var så lite damp og TH at jeg ble nesten lei meg! Nå er den på 4.6 volt og er FREMDELES ikke slik jeg er vandt til at den skal være! Det skal jo være slik at jeg prøver meg på 4 volt men så må NED til 3.8 fordi det blir så altfor mye damp og TH. Ekstremt skuffende. Noen andre som har merket dette?? Vil cartomizeren gi seg kjappere på 4.6 volt enn på 3.8??

Lenke til kommentar

Skuffet av ecigwizard nå egentlig. Juicen jeg fikk her om dagen var veldig lys og tynn til å være VR, men jeg fikset en cartomizer med hawaiian pineapple alikevel. Prøvde på 3.8 volt som jeg pleier å ha den på, og det var så lite damp og TH at jeg ble nesten lei meg! Nå er den på 4.6 volt og er FREMDELES ikke slik jeg er vandt til at den skal være! Det skal jo være slik at jeg prøver meg på 4 volt men så må NED til 3.8 fordi det blir så altfor mye damp og TH. Ekstremt skuffende. Noen andre som har merket dette?? Vil cartomizeren gi seg kjappere på 4.6 volt enn på 3.8??

 

Ikke opplevd det selv. Men leste for ikke så lenge siden på et eller annet forum. Var en bruker som hadde dampet bare VR i lang tid. Og hadde nå plutselig opplevd mer enn en gang at juicen hadde dårligere kvalitet. Så feilen ligger antagelig ikke hos e-cigwiz. Noe kan jo gå galt av og til i blandeprosessen, men de bør jo kontrollere batchene før de blir distribuert.

 

Blir nok en 5-pakning til å begynne med når jeg først bestiller :)

 

Husk at de selges en og en. Selv om bildet viser 5 stk. Litt misvisende, men de presiserer det litt nede på siden. :)

Lenke til kommentar

Ikke opplevd det selv. Men leste for ikke så lenge siden på et eller annet forum. Var en bruker som hadde dampet bare VR i lang tid. Og hadde nå plutselig opplevd mer enn en gang at juicen hadde dårligere kvalitet. Så feilen ligger antagelig ikke hos e-cigwiz. Noe kan jo gå galt av og til i blandeprosessen, men de bør jo kontrollere batchene før de blir distribuert.

 

Får sjå om de er villige til å gjøre noe med det da. Prøver på 4.8 volt nå men er fremdeles ikke like mye smak, damp og TH som jeg forventer, og hele greia blir sinnsykt varmt fort nå på grunn av høyere volt. Uææ :p

Lenke til kommentar

At den burde steepes mer, for å få mer smak, farge og tykkelse.

 

Nå må jeg bare finne ut av hvor lenge og hvordan de skal steepes.. :p

 

Sett den i et skap, og glem den for en stund. Noen sier lokket av, andre sier lokket på. Jeg ville hatt det på. Mørkt og romtemperatur.

Men jeg syns det er litt rart at steeping skal kunne løse de problemene du beskriver. Med lite damp og TH. Smaken vil blende og "sette seg", det er riktig. Men jeg mistenker litt at noe er galt med batchen...

Jeg hadde en Fruitstripe illusion som var veldig fersk. Den fikk en bedre og rundere smak etterhvert. Men damp og TH var alikevel på plass.

Vel, du får bare prøve. Om den ikke blir bedre, så får du sikkert en ny. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud!! Jeg er så blond innimellom! Kom på at jeg kunne sjekke resistance på cartomizeren på zmax'en.. Jeg hadde selvsagt klart å fylle opp en SR carto istedet for LR! Fyller nå en LR (sjekket denne gangen! Heh..) og håper på at hawaiian pineapple smaker 10 000 ganger bedre.

 

Skjønte ingenting jeg, satt å fyrte på 5 volt og greier med lite smak, damp og TH.. Visste ikke at det kunne være så store forskjeller på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud!! Jeg er så blond innimellom! Kom på at jeg kunne sjekke resistance på cartomizeren på zmax'en.. Jeg hadde selvsagt klart å fylle opp en SR carto istedet for LR! Fyller nå en LR (sjekket denne gangen! Heh..) og håper på at hawaiian pineapple smaker 10 000 ganger bedre.

 

Skjønte ingenting jeg, satt å fyrte på 5 volt og greier med lite smak, damp og TH.. Visste ikke at det kunne være så store forskjeller på dem.

Det er vanskelig å se forskjell på cartos uten å måle ohm ja.

Kanskje nå du skulle hatt en ProVari, så kunne du gått over 5V. :)

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å se forskjell på cartos uten å måle ohm ja.

Kanskje nå du skulle hatt en ProVari, så kunne du gått over 5V. :)

 

Kan gå opp tol 6 volt på zmax'en, men det ønsker jeg ikke. Smaken er rett og slett ikke der, ei heller mye til varm damp eller TH på SR boge cartomizers. Apparatet blir også sinnsykt varmt og batteriet går fortere.

 

Holder meg til LR boge cartomizers.. best :love:

Lenke til kommentar

Til alle som er litt arge over at man ikke får VR i 30 ml flasker lenger: hvis man går inn på ecigwizard og legger til tre flasker i samme størrelse og styrke så vil man få en rabatt som tilsvarer det man fikk 30ml flaskene for:

http://www.ecigwizar...iquid-discounts

 

Jeg vet hva jeg skal gjøre neste gang jeg legger inn en bestilling.. :p

 

Skulle ønske flere solgte 50 å 100ml flasker for å være ærlig. Alt under 30ml føles veldig udrøyt, å det samler seg fort opp en liten haug med tomme flasker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...