Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kveldens goddamper,Reo Mini 2.1, El Toro Puros, med en fordamper som leverer godsakene på 0.8 ohm:

 

8643676014_54459d5b46_c.jpg

 

Den var søt. :love:

Jeg impuls-shoppet en rød Bolt for noen dager siden. Tviler på at den er hverken liten eller søt, men blir spennende å se..

 

Sitter og damper hot cinnamon nå. :wow: Elsker kanel, men den er så sterk at tårene triller.. :grin: Veldig usikker på om jeg koser meg eller ikke...

Lenke til kommentar
Sitter og damper hot cinnamon nå. :wow: Elsker kanel, men den er så sterk at tårene triller.. :grin: Veldig usikker på om jeg koser meg eller ikke...

Da er vi to som damper det i kveld. Den er sterk ja, men du verden så god den er. :green::dribble: Jeg koser meg i alle fall. Smaker ypperlig til en Aass Bayer :green: Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Den var søt. :love:

Jeg impuls-shoppet en rød Bolt for noen dager siden. Tviler på at den er hverken liten eller søt, men blir spennende å se..

 

Sitter og damper hot cinnamon nå. :wow: Elsker kanel, men den er så sterk at tårene triller.. :grin: Veldig usikker på om jeg koser meg eller ikke...

 

Ja den er søt, ikke store saken,men leverer varene så det holder! :)

 

 

 

For dere som har lyst til å prøve en rebuildable carto: http://www.atmistique.gr/en/mods-rebuildables?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=480&category_id=14

 

Bestilte en akkurat, vil rocke i en tank :)

Lenke til kommentar

Carto som i cartomizer? Skeptisk.. Må kaste mine etter 3-5 dagers bruk fordi fyllet blir sært.

 

Men denne ser det ikke ut til å være fyll i, men siliconveke. Som kan byttes.

Hmmmm... Kanskje man skulle prøve seg på en slik... Begynner å føle meg tøff. Før jeg i det hele tatt har begynt med "mekking". :)

Lenke til kommentar

Woop. Rakk akkurat innom postkontoret for en hentelapp jeg fikk, og der lå det jaggu meg en eGo-V v2 1200 mAh.

Den er større og lettere enn min vanlige eGo VV PT 650 mAh, og knappene føles som om de er av litt dårlig kvalitet, men ellers er jeg glad for nok en passthrough. :D

 

Carto som i cartomizer? Skeptisk.. Må kaste mine etter 3-5 dagers bruk fordi fyllet blir sært.

Mens jeg bruker mine i flere måneder og kaster dem med skrekk og gru (lover, det er ikke hoarding på gang) :p

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd den (har Aga T2) men den er sikkert helt grei. For en enda enklere og søtere dripper: http://pink-mule.com...REBUILDABLE-AGA :)

 

Åååå takk. :) En sånn må jeg kjøpe. Kom på at jeg har bestilt en Vision Eternity fra healthcabin. Den burde være her snart.

Nå bestiller jeg RBA-ting før jeg vet om jeg får det til.. :D

Har lyst til å prøve, men bør vel få den vamoen først, så jeg får målt motstand.

Lenke til kommentar

Skål (bokstavelig talt), balltuss. ;)

 

Forøvrig, fant endelig Protanks i Europa:

http://www.vapeescap...ger-protank~511

 

Veldig frista til å kjøpe noen, men tror jeg venter på neste lønning. Vil ikke bruke opp alle pengene mine så fort som de forrige månedene. Nå har sneen tina, så da går det en del på bensin, og med min flaks, konker scooteren min, så da blir det vel til at jeg enten må betale verkstedregninger, kjøpe ny eller bare gi opp og kjøre opp for bil i stedet. :p

 

e: leif

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Skål (bokstavelig talt), balltuss. ;)

 

Forøvrig, fant endelig Protanks i Europa:

http://www.vapeescap...ger-protank~511

 

Veldig frista til å kjøpe noen, men tror jeg venter på neste lønning. Vil ikke bruke opp alle pengene mine så fort som de forrige månedene. Nå har sneen tina, så da går det en del på bensin, og med min flaks, konker scooteren min, så da blir det vel til at jeg enten må betale verkstedregninger, kjøpe ny eller bare gi opp og kjøre opp for bil i stedet. :p

 

e: leif

Wow. Har ikke skaffa meg glasstank enda, men står på innkjøpslista. Takk for linken. En slik blir bestilt i løpet av neste uke :w00t:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...