Amund_Blix Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er det vanlig å blitt små ør i topplokket liksom ? Ja det er vanlig, jeg gikk rundt temmilig snurrete de første dagene... 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ja det er vanlig, jeg gikk rundt temmilig snurrete de første dagene... Jepp kan skrive under på den ja. Konstant nikotinrus de første 2-3 dagene 2 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Kveldens goddamper,Reo Mini 2.1, El Toro Puros, med en fordamper som leverer godsakene på 0.8 ohm: Den var søt. Jeg impuls-shoppet en rød Bolt for noen dager siden. Tviler på at den er hverken liten eller søt, men blir spennende å se.. Sitter og damper hot cinnamon nå. Elsker kanel, men den er så sterk at tårene triller.. Veldig usikker på om jeg koser meg eller ikke... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Sitter og damper hot cinnamon nå. Elsker kanel, men den er så sterk at tårene triller.. Veldig usikker på om jeg koser meg eller ikke... Da er vi to som damper det i kveld. Den er sterk ja, men du verden så god den er. Jeg koser meg i alle fall. Smaker ypperlig til en Aass Bayer Endret 12. april 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Da er vi to som damper det i kveld. Den er sterk ja, men du verden så god den er. Jeg koser meg i alle fall. Smaker ypperlig til en Aass Bayer God og grusom på samme tid. Satt og tenkte på at et glass vin kanskje vil gjøre den skikkelig god...?.. Is-te hjelper iallefall ikke.. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Da er vi to som damper det i kveld. Den er sterk ja, men du verden så god den er. Jeg koser meg i alle fall. Smaker ypperlig til en Aass Bayer hehe. Da er vi to som drikker en god Aass Bayer i kveld. Sitter å damper på Organic Death By Chocolate fra Virgin Vaper. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 hehe. Da er vi to som drikker en god Aass Bayer i kveld. Sitter å damper på Organic Death By Chocolate fra Virgin Vaper. Skål da Mitra Aass Bayer er jo så godt, og damp ved siden av er prikken over i'en 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Den var søt. Jeg impuls-shoppet en rød Bolt for noen dager siden. Tviler på at den er hverken liten eller søt, men blir spennende å se.. Sitter og damper hot cinnamon nå. Elsker kanel, men den er så sterk at tårene triller.. Veldig usikker på om jeg koser meg eller ikke... Ja den er søt, ikke store saken,men leverer varene så det holder! For dere som har lyst til å prøve en rebuildable carto: http://www.atmistique.gr/en/mods-rebuildables?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=480&category_id=14 Bestilte en akkurat, vil rocke i en tank Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Carto som i cartomizer? Skeptisk.. Må kaste mine etter 3-5 dagers bruk fordi fyllet blir sært. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Carto som i cartomizer? Skeptisk.. Må kaste mine etter 3-5 dagers bruk fordi fyllet blir sært. Men denne ser det ikke ut til å være fyll i, men siliconveke. Som kan byttes. Hmmmm... Kanskje man skulle prøve seg på en slik... Begynner å føle meg tøff. Før jeg i det hele tatt har begynt med "mekking". Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ikke noe å være skeptisk til der nei, som Amaline skarpt observerte er det ikke noe fyll, kun silicaveke og coil som man lett bytter selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Woop. Rakk akkurat innom postkontoret for en hentelapp jeg fikk, og der lå det jaggu meg en eGo-V v2 1200 mAh. Den er større og lettere enn min vanlige eGo VV PT 650 mAh, og knappene føles som om de er av litt dårlig kvalitet, men ellers er jeg glad for nok en passthrough. Carto som i cartomizer? Skeptisk.. Må kaste mine etter 3-5 dagers bruk fordi fyllet blir sært. Mens jeg bruker mine i flere måneder og kaster dem med skrekk og gru (lover, det er ikke hoarding på gang) Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Er det noen som har erfaring med Aga-S (mini) som damping.no selger? Er den grei å lage veker til? Syns den ser liten og søt ut.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Er det noen som har erfaring med Aga-S (mini) som damping.no selger? Er den grei å lage veker til? Syns den ser liten og søt ut.. Har ikke prøvd den (har Aga T2) men den er sikkert helt grei. For en enda enklere og søtere dripper: http://pink-mule.com/mizersvaeske/rebuildable-atomizere/IGOS2-IGO-S2-DRIPPER-ATOMIZER-REBUILDABLE-AGA Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Har ikke prøvd den (har Aga T2) men den er sikkert helt grei. For en enda enklere og søtere dripper: http://pink-mule.com...REBUILDABLE-AGA Åååå takk. En sånn må jeg kjøpe. Kom på at jeg har bestilt en Vision Eternity fra healthcabin. Den burde være her snart. Nå bestiller jeg RBA-ting før jeg vet om jeg får det til.. Har lyst til å prøve, men bør vel få den vamoen først, så jeg får målt motstand. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 He-he. Skål da Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Skål (bokstavelig talt), balltuss. Forøvrig, fant endelig Protanks i Europa: http://www.vapeescap...ger-protank~511 Veldig frista til å kjøpe noen, men tror jeg venter på neste lønning. Vil ikke bruke opp alle pengene mine så fort som de forrige månedene. Nå har sneen tina, så da går det en del på bensin, og med min flaks, konker scooteren min, så da blir det vel til at jeg enten må betale verkstedregninger, kjøpe ny eller bare gi opp og kjøre opp for bil i stedet. e: leif Endret 13. april 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Skål (bokstavelig talt), balltuss. Forøvrig, fant endelig Protanks i Europa: http://www.vapeescap...ger-protank~511 Veldig frista til å kjøpe noen, men tror jeg venter på neste lønning. Vil ikke bruke opp alle pengene mine så fort som de forrige månedene. Nå har sneen tina, så da går det en del på bensin, og med min flaks, konker scooteren min, så da blir det vel til at jeg enten må betale verkstedregninger, kjøpe ny eller bare gi opp og kjøre opp for bil i stedet. e: leif Wow. Har ikke skaffa meg glasstank enda, men står på innkjøpslista. Takk for linken. En slik blir bestilt i løpet av neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå