Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Hot cinnamon er HOT!!! Som å spise kanel med en stor skje.. :)

Har ikke dampet den på lenge, men nå fikk jeg lyst på.. Har fått en ny lilla metall-tank til mini-novaen. Tror jammen jeg skal prøve den i kveld med hot cinnamon

Støtter den ja :green: Elsker den

 

Like både Guevara og Viriginia Prime også, men Puros var innertier for min del. Den har en deilig "nøtteaktig" smak de to andre ikke har så mye av. Den er på lager, de har bare ikke somlet seg til å fjerne "out of stock" enda, om du legger den til i carten ser du det. :)

Uff da at jeg ikke visste det i forgårs da jeg bestilte for alt jeg hadde på kontoen :nei: Vel, de har den vel i løpet av neste uke også håper jeg, og da skal den i hus!!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også verdt å nevne er at selv om El Toro til en viss grad er "pre-steeped", de er så populære for tiden at han rekker ikke å steepe nok, så de vil forbedre seg ytterligere etter noen uker. Rist flaskene hver dag. :)

Ja, har merka at Guevara'n har blitt bedre. Har vel hatt den et par uker nå og den står kaldt og mørkt. Har ikke rista den hver dag da men... Jeg lot den stå uten lokket på i 24 timer før jeg smakte på den. Da rista jeg den kraftig og skrudde på lokket og satte den tilbake i skapet. Kanskje jeg skal riste den skikkelig senere i kveld. Skal en tur ut å hente den og etterfylle den ene megacartoen som snart er tom :dribble:
Lenke til kommentar

Ja, har merka at Guevara'n har blitt bedre. Har vel hatt den et par uker nå og den står kaldt og mørkt. Har ikke rista den hver dag da men... Jeg lot den stå uten lokket på i 24 timer før jeg smakte på den. Da rista jeg den kraftig og skrudde på lokket og satte den tilbake i skapet. Kanskje jeg skal riste den skikkelig senere i kveld. Skal en tur ut å hente den og etterfylle den ene megacartoen som snart er tom :dribble:

 

Ja NET's er velkjent for å utvikle seg, gjerne over flere måneder for enkelte. Eneste ulempen jeg har oppleved med VP og Guevaraen sålangt er at de clogger opp coiler ganske så kjapt i forhold til mye annet, men dette er også temmlig normalt for naturlige ekstrakter. Om de filtrerer juicen for mye, vil også smak gå tapt... :)

Lenke til kommentar

Ja NET's er velkjent for å utvikle seg, gjerne over flere måneder for enkelte. Eneste ulempen jeg har oppleved med VP og Guevaraen sålangt er at de clogger opp coiler ganske så kjapt i forhold til mye annet, men dette er også temmlig normalt for naturlige ekstrakter. Om de filtrerer juicen for mye, vil også smak gå tapt... :)

Ja dette har jeg merka også. Har hatt Guevara i Boge f16 og Halo i den andre f16, og Guevara'n har tatt knekken på 2 fordampere allerede, mens Halo har tatt en. Guevara'n har også kverka et hode på den ene iClear 16, men pytt den er så god at ekstra hoder blir fast bestilt heretter :green: Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Ja dette har jeg merka også. Har hatt Guevara i Boge f16 og Halo i den andre f16, og Guevara'n har tatt knekken på 2 fordampere allerede, mens Halo har tatt en. Guevara'n har også kverka et hode på den ene iClear 16, men pytt den er så god at ekstra hoder blir fast bestilt heretter :green:

 

Det er jo en glimrende anledning for å snuse på å bygge coiler selv... ;)

Lenke til kommentar

Det er jo en glimrende anledning for å snuse på å bygge coiler selv... ;)

Ja er kanskje det he-he, men jeg er ikke helt der enda tror jeg. Er så billig for nye hoder at det kan jeg leve med foreløbig, men kommer nok til å evolvere mer som damper etterhvert. Har bare dampet i 6 og ei halv uke enda. :)
Lenke til kommentar

Ja er kanskje det he-he, men jeg er ikke helt der enda tror jeg. Er så billig for nye hoder at det kan jeg leve med foreløbig, men kommer nok til å evolvere mer som damper etterhvert. Har bare dampet i 6 og ei halv uke enda. :)

Hehe, jeg lagde min første genesis coil på min andre dag som damper :p Men jeg er fæl til å gå skikkelig dypt inn i ting, og gjorde ukevis med research før jeg stupte i det... :)

 

Hurra!! endelig er det kommet varer i posten :) Men fryktelig søtt noe av det , noen tips på noe juicer som ikke er søte ?

 

Hva fikk du? Også, når man er helt ny med damping er det ganske vanlig at man synes at alt smaker søtt, før smaksløkene får tilpasset seg.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg lagde min første genesis coil på min andre dag som damper :p Men jeg er fæl til å gå skikkelig dypt inn i ting, og gjorde ukevis med research før jeg stupte i det... :)

 

 

 

Hva fikk du? Også, når man er helt ny med damping er det ganske vanlig at man synes at alt smaker søtt, før smaksløkene får tilpasset seg.

 

ry4

café coffee

cinnamon rolls og texas watermelon

 

alle er stort sett gode på smak , men noen blir kvalmende etterhvert , sammboeren prøver Ry4 han syns det lukter som sukkerspinn og di på jobben likte ikke den lukta pluss veldig søt

Lenke til kommentar

De på jobben sier ingenting på lukten, siden den forsvinner så fort, så jeg sitter jo nesten innhyllet i damp til tider. :p

Og flere kommer og spør og er interessert og positive, og det gleder meg. :)

 

Ang. juicer som ikke er søte, alt med mint vil jeg anta.

Jeg er hekta på DVs Spearmint, og den er langt fra søt. Bare frisk og herlig. :love:

Lenke til kommentar

Hehe, jeg lagde min første genesis coil på min andre dag som damper :p Men jeg er fæl til å gå skikkelig dypt inn i ting, og gjorde ukevis med research før jeg stupte i det... :)

Jeg går skikkelig inn for nye ting selv, har sett hundrevis av dampevideoer og reviews av utstyr og juicer allerede, og skaffa meg masse utstyr og hundrevis av ML med juicer he-he, men når det gjelder tekniske ting som å mekke eget utstyr er jeg helt amøbe. Jeg vet så vidt hvor man fyller spylevæske på en bil, og har aldri mekket på noe i hele mitt liv :green:
Lenke til kommentar

Hva med gode tobakksmaker ?

Halo Tribeca, Halo Longhorn og El Toro Guevara av de jeg har smakt av tobakkssmaker er disse innertiere. Liker også RY4, men der er det stor forskjell på smak fra forskjellige leverandører. Har tre forskjellige RY4 og ingen av dem smaker likt. Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...