Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et lite spørsmål: er det noen som har erfaring med leveranse fra http://www.ecigwizard.com/? bruker di gjerne lang tid? , eller er det bare jeg som er utålmodig?!!!? , bestilte juice den 2/4, hadde håpet det hadde kommet i dag , men den gang ei ! :(

ECW pleier å ta rundt en uke +/- til meg. De raskeste til nå for meg har vært Bestshop, det går vel fra Irland - mulig det er kjappere enn England av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Og her henger jeg meg på. :D Er kvinne, og kommer snart til å være i nød.... Har fått Octopusen. Den er kjempebra. Utrolig mye veker nedi der, men gir masse smak og damp. Har brukt den på Grants og skylt den i varmt vann. Ser ut som ny, så jeg kan nok bruke den litt til før jeg skal bytte veke. Har kjøpt den kanthal-tråden du lenket til, og både 2mm og 3mm veke. Men så har jeg forstått at man må måle motstand på det man lager, så nå venter jeg på en Vamo. Har skjønt at jeg kan måle med en sånn. Så derfor venter jeg.. Og gruer meg litt.. :) Men sååå morsomt det skal bli når jeg får det til. Forresten, den siden du lenket til på ECF, med bilder og forklaring. Der har bildene blitt borte.. :hm: Veldig dumt, for den forklaringen så veldig bra og forståelig ut.. Men da er det jo godt at Blix finnes her (i rustning på en hvit hest) om damene står helt fast. :D BuffyAnne, kjøp deg ståltråd og veker du også. Dette får vi til. :)

 

:p Ja man må ha mulighet til å måle motstand, det er et must. Og Vamoen funker fint til det. :)

 

Lurer på om jeg bare skal få kjøpt meg ferdigpreppa veker i stedet for å preppe dem selv den dagen jeg hiver meg ut på RBA-er. Sånn for å unngå 3. verdenskrig. ;)

 

En enkel dripper med silica eller bomullsveke er vanskelig å føkke opp. Hvis ikke har sikkert de en ledig bombemakerstilling i Nord-Korea :D,

 

 

 

 

For damene, en skikkelig rosa Provari:

 

8634507421_8d77a373dd_z.jpg

Lenke til kommentar

Det har ikke så mye å si. Til helvete med silica og bomull, jeg har lest så mye fantastisk om stål, så stål skal jeg ha.

 

Hehe. Må ha begge deler vettu :)

 

Nå som jeg har gjort det en del ganger synes jeg det å lage veka er det letteste. Tar ikke mer enn ca 5-10 minutter å sette opp en genesis lenger.

Lenke til kommentar

Folk sier det om slike ting, men uansett hvor mange ganger jeg gjør noe sånt, ender det stort sett opp med sår, masse blod og et svare styr og kaos, 9/10 ganger. Det være seg om jeg fjerne skismørning fra gamle ski, lage Créme Brûlée, feste en gigantisk CPU-kjøler eller sette sammen et modellfly. Best å bare kjøpe en ferdigpreppa veke og knote med det, sånn at jeg ikke ender opp med å svi av meg håret, huden og brenne ned huset.

Lenke til kommentar

Yay, fått pakke fra både ecigwizard og ejuiceuk :) Stooooorfornøyd, nå har jeg 60 ml raspberry og 60 ml berry crumble, samt en 20 ml av mango (lukter GODT!) og 20 ml mint chocolate chip fra ejuiceuk :) Og 30 ml cinnamon rolls, 20 ml hawaiian pineapple, 10 ml KY4, 10 ml kentucky banana og to forskjellige rare smaker fra pipesauce på 20 ml til sammen.. nåååå har jeg godt med juice :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yay, fått pakke fra både ecigwizard og ejuiceuk :) Stooooorfornøyd, nå har jeg 60 ml raspberry og 60 ml berry crumble, samt en 20 ml av mango (lukter GODT!) og 20 ml mint chocolate chip fra ejuiceuk :) Og 30 ml cinnamon rolls, 20 ml hawaiian pineapple, 10 ml KY4, 10 ml kentucky banana og to forskjellige rare smaker fra pipesauce på 20 ml til sammen.. nåååå har jeg godt med juice :D

Flott da at det kom til helga :) Jeg fikk 5 nye f16 fordampere, 4 nye hoder til iClear'ene mine og et par drip tips i dag :green: . I går kom Hot Cinnamon og Kentucky Vanilla Blend fra Liberty-Flights. Mmmmm hvor god den Hot Cinnamon er :dribble: Ny favoritt fra VR. God dampehælg alle Vapers :tease:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...