BuffyAnneSummers Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Oh yes I shall, in time.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Lurer på om jeg bare skal få kjøpt meg ferdigpreppa veker i stedet for å preppe dem selv den dagen jeg hiver meg ut på RBA-er. Sånn for å unngå 3. verdenskrig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Bare et lite spørsmål: er det noen som har erfaring med leveranse fra http://www.ecigwizard.com/? bruker di gjerne lang tid? , eller er det bare jeg som er utålmodig?!!!? , bestilte juice den 2/4, hadde håpet det hadde kommet i dag , men den gang ei ! ECW pleier å ta rundt en uke +/- til meg. De raskeste til nå for meg har vært Bestshop, det går vel fra Irland - mulig det er kjappere enn England av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Og her henger jeg meg på. Er kvinne, og kommer snart til å være i nød.... Har fått Octopusen. Den er kjempebra. Utrolig mye veker nedi der, men gir masse smak og damp. Har brukt den på Grants og skylt den i varmt vann. Ser ut som ny, så jeg kan nok bruke den litt til før jeg skal bytte veke. Har kjøpt den kanthal-tråden du lenket til, og både 2mm og 3mm veke. Men så har jeg forstått at man må måle motstand på det man lager, så nå venter jeg på en Vamo. Har skjønt at jeg kan måle med en sånn. Så derfor venter jeg.. Og gruer meg litt.. Men sååå morsomt det skal bli når jeg får det til. Forresten, den siden du lenket til på ECF, med bilder og forklaring. Der har bildene blitt borte.. Veldig dumt, for den forklaringen så veldig bra og forståelig ut.. Men da er det jo godt at Blix finnes her (i rustning på en hvit hest) om damene står helt fast. BuffyAnne, kjøp deg ståltråd og veker du også. Dette får vi til. Ja man må ha mulighet til å måle motstand, det er et must. Og Vamoen funker fint til det. Lurer på om jeg bare skal få kjøpt meg ferdigpreppa veker i stedet for å preppe dem selv den dagen jeg hiver meg ut på RBA-er. Sånn for å unngå 3. verdenskrig. En enkel dripper med silica eller bomullsveke er vanskelig å føkke opp. Hvis ikke har sikkert de en ledig bombemakerstilling i Nord-Korea , For damene, en skikkelig rosa Provari: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Jo jo, men når Mickey allerede selger ferdigpreppa veker, er nå det i grunn like greit spør du meg. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Jo jo, men når Mickey allerede selger ferdigpreppa veker, er nå det i grunn like greit spør du meg. Det er til genesis atomizere, selv med ferdige veker er det mye vanskeligere enn drippere for silica eller bomull. En enkel Octopus RDA som Amaline nevner er lett å hanskes med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det har ikke så mye å si. Til helvete med silica og bomull, jeg har lest så mye fantastisk om stål, så stål skal jeg ha. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 For damene, en skikkelig rosa Provari: Så den her om dagen, fristet veldig.. Tror jeg hadde blitt mektig lei fargen etterhvert da! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det har ikke så mye å si. Til helvete med silica og bomull, jeg har lest så mye fantastisk om stål, så stål skal jeg ha. Hehe. Må ha begge deler vettu Nå som jeg har gjort det en del ganger synes jeg det å lage veka er det letteste. Tar ikke mer enn ca 5-10 minutter å sette opp en genesis lenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Folk sier det om slike ting, men uansett hvor mange ganger jeg gjør noe sånt, ender det stort sett opp med sår, masse blod og et svare styr og kaos, 9/10 ganger. Det være seg om jeg fjerne skismørning fra gamle ski, lage Créme Brûlée, feste en gigantisk CPU-kjøler eller sette sammen et modellfly. Best å bare kjøpe en ferdigpreppa veke og knote med det, sånn at jeg ikke ender opp med å svi av meg håret, huden og brenne ned huset. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Elsk ecigwizard 60ml VR til under tollgrensa Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Yay, fått pakke fra både ecigwizard og ejuiceuk Stooooorfornøyd, nå har jeg 60 ml raspberry og 60 ml berry crumble, samt en 20 ml av mango (lukter GODT!) og 20 ml mint chocolate chip fra ejuiceuk Og 30 ml cinnamon rolls, 20 ml hawaiian pineapple, 10 ml KY4, 10 ml kentucky banana og to forskjellige rare smaker fra pipesauce på 20 ml til sammen.. nåååå har jeg godt med juice 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Alltid kos med påfyll! Hvilke pipesauser? Jeg har Longbottom Leaf og Shire Malt, liker begge, med Shire Malt som favoritt. Jeg røyk på en slik i sted: Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Yay, fått pakke fra både ecigwizard og ejuiceuk Stooooorfornøyd, nå har jeg 60 ml raspberry og 60 ml berry crumble, samt en 20 ml av mango (lukter GODT!) og 20 ml mint chocolate chip fra ejuiceuk Og 30 ml cinnamon rolls, 20 ml hawaiian pineapple, 10 ml KY4, 10 ml kentucky banana og to forskjellige rare smaker fra pipesauce på 20 ml til sammen.. nåååå har jeg godt med juice Flott da at det kom til helga Jeg fikk 5 nye f16 fordampere, 4 nye hoder til iClear'ene mine og et par drip tips i dag . I går kom Hot Cinnamon og Kentucky Vanilla Blend fra Liberty-Flights. Mmmmm hvor god den Hot Cinnamon er Ny favoritt fra VR. God dampehælg alle Vapers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Må teste en Hot Cinnamon, høres godt ut. De er også velkjente tank-knusere... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Må teste en Hot Cinnamon, høres godt ut. De er også velkjente tank-knusere... Jepp, har den på en Boge carto og en 808 carto Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) balltuss, du MÅ bare kjøpe El Toro Puros, den er helt sykt god! Endret 12. april 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 balltuss, du MÅ bare kjøpe El Toro Puros, den er helt sykt god! Jeg skal det!! Den er hele tiden utsolgt grmfff. Nå bestilte jeg Virginia Prime istedet, selv om det var Puros jeg helst ville ha. Vel, den kommer vel inn igjen etterhvert Hva synes du om Guevara da? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hot cinnamon er HOT!!! Som å spise kanel med en stor skje.. Har ikke dampet den på lenge, men nå fikk jeg lyst på.. Har fått en ny lilla metall-tank til mini-novaen. Tror jammen jeg skal prøve den i kveld med hot cinnamon. Og, den rosa provarien... Sååå søt den var... Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Like både Guevara og Viriginia Prime også, men Puros var innertier for min del. Den har en deilig "nøtteaktig" smak de to andre ikke har så mye av. Den er på lager, de har bare ikke somlet seg til å fjerne "out of stock" enda, om du legger den til i carten ser du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå