Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Om man fyller på før det er helt tørt gjør ikke sååå mye, vannet blander seg med e-juicen fort. Dette gjelder vanloge clearos, en carto vil vel trenge opptil flere dager på å tørke.

Mens hvis vi snakker cartomizere så pleier jeg å bruke de opptil en ukes tid, eller til de begynner å bli dårlige, så går de rett i søpla.

En XL-carto tar glatt en 30-40 dråper, 20-30 i en standard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor jeg får nesten ingen damp fra iclear'en nå.. nyfylt og ny atomizer og alt. Sinnsykt lite vape.. skuffende med tanke på at jeg tåkela hele stua tidligere med den. Varierer det så fra atomizer til atomizer??

Har vært borti det samme noen ganger med mine iClear's. Noen juicer er visst vanskeligere enn andre. Jeg har tatt noen dry hits, altså holder inne knappen uten å trekke en liten stund, så tar jeg et drag og da løsner det :) Mye mer damp. Sikkert noe med at man må brenne bort noe juice som har størkna i vekene eller noe sånt. Aner ikke men det hjelper. :green:
Lenke til kommentar

Har vært borti det samme noen ganger med mine iClear's. Noen juicer er visst vanskeligere enn andre. Jeg har tatt noen dry hits, altså holder inne knappen uten å trekke en liten stund, så tar jeg et drag og da løsner det :) Mye mer damp. Sikkert noe med at man må brenne bort noe juice som har størkna i vekene eller noe sånt. Aner ikke men det hjelper. :green:

 

Kan ikke være størkna juice, den var helt ny fra pakka.

 

Satte i en ny atomizer nå, siste av 5pakningen jeg bestilte med iclear'en. Funker som bare faen, masse damp og dilldall.

 

Har ALDRI opplevd to duds i en 5pakning før! Det er jævla irriterende for nå har jeg plutselig ingen igjen!

Lenke til kommentar

Kan ikke være størkna juice, den var helt ny fra pakka.

 

Satte i en ny atomizer nå, siste av 5pakningen jeg bestilte med iclear'en. Funker som bare faen, masse damp og dilldall.

 

Har ALDRI opplevd to duds i en 5pakning før! Det er jævla irriterende for nå har jeg plutselig ingen igjen!

Ok. Det var rart ja. Har ellers opplevd at når de er nyfyllte og med ny atomizer, blir det lite damp på de første trekkene, så blir det mer og mer. Tar vel litt tid før vekene fylles i begynnelsen. En annen ting med mine iClears er at hvis jeg begynner på lav volt - ca 3.6 V så blir det mye damp. Men hvis jeg da øker til f.eks 4.2 V og damper der en stund, så går tilbake på 3.6, så blir det nesten ikke damp. Merkelig? Noen andre som opplever det samme?
Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål: er det noen som har erfaring med leveranse fra http://www.ecigwizard.com/? bruker di gjerne lang tid? , eller er det bare jeg som er utålmodig?!!!? , bestilte juice den 2/4, hadde håpet det hadde kommet i dag , men den gang ei ! :(

 

Man må regne med at det tar litt tid fra utlandet dessverre. De gangene jeg har bestilt fra de uten hurtigfrakt, har det tatt 5-10 dager, så det kan variere en del. Jeg belager meg stort sett på et par uker før jeg begynner å irritere meg for mye. Men vanligvis tar det rundt en uke.

Lenke til kommentar

Man må regne med at det tar litt tid fra utlandet dessverre. De gangene jeg har bestilt fra de uten hurtigfrakt, har det tatt 5-10 dager, så det kan variere en del. Jeg belager meg stort sett på et par uker før jeg begynner å irritere meg for mye. Men vanligvis tar det rundt en uke.

Takk for svar :) for øve litt på å vente da.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor jeg får nesten ingen damp fra iclear'en nå.. nyfylt og ny atomizer og alt. Sinnsykt lite vape.. skuffende med tanke på at jeg tåkela hele stua tidligere med den. Varierer det så fra atomizer til atomizer??

Nesten ingen damp er ikke ingen damp, så jeg ville sjekka om hodet er skikkelig skrudd på eller om du kan dra ut senterpinnen litt..

Høres ut som du har bare delvis kontakt evt en kortsluttning i coilen??

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål: er det noen som har erfaring med leveranse fra http://www.ecigwizard.com/? bruker di gjerne lang tid? , eller er det bare jeg som er utålmodig?!!!? , bestilte juice den 2/4, hadde håpet det hadde kommet i dag , men den gang ei ! :(

 

Jeg bestilte faktisk sist uke også og har enda ikke fått pakken. Kan hende de bare er litt trege akkurat nå, en annen pakke som også ble bestilt fra UK på samme dag har heller ikke dukket opp enda.

 

Har bestilt masse fra ecigwizard over året og det har som regel tatt en uke. Varene kommer nok snart :)

 

Nesten ingen damp er ikke ingen damp, så jeg ville sjekka om hodet er skikkelig skrudd på eller om du kan dra ut senterpinnen litt..

Høres ut som du har bare delvis kontakt evt en kortsluttning i coilen??

 

Coil? Den ga bare veeeldig lite damp, selv på 3,8 volt. Fikk faktisk mer juice i kjeften av å suge så hardt enn damp. Bytta og da funket det strålende.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd ECW enda, men har 3 bestillinger nå fra Liberty-Flights og 1 fra Vapehit. Den fra Vapehit er den raskeste. Bestilte 5 Dual Coil Cartomizere derfra som var fremme etter 3 dager. Liberty-Flights har tatt max ei uke med billigste frakten, og Houseofliquid tok også under ei uke. Tror det var 5 dager. Siste bestilling fra spaincigar i Spania tok også 5 dager, mens den første bestillingen derfra tok 10 dager. Meget varierende ser det ut til. Det som tar tid er den norske posten. Fra pakka kommer til Norge til den kommer til deg, det er der dagene flyr unna. Raskeste hittil er fra Danmark http://amtorp.net/da/ . Tok 2 dager. Første bestillingen fra samme plassen tok ei uke. Merkelig at det skal variere slik i postgangen her i landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hjelper alltid en kvinne i nød, bare å si fra når du er klar :D

 

Og her henger jeg meg på. :D Er kvinne, og kommer snart til å være i nød....

Har fått Octopusen. Den er kjempebra. Utrolig mye veker nedi der, men gir masse smak og damp. Har brukt den på Grants og skylt den i varmt vann. Ser ut som ny, så jeg kan nok bruke den litt til før jeg skal bytte veke.

Har kjøpt den kanthal-tråden du lenket til, og både 2mm og 3mm veke. Men så har jeg forstått at man må måle motstand på det man lager, så nå venter jeg på en Vamo. Har skjønt at jeg kan måle med en sånn.

Så derfor venter jeg.. Og gruer meg litt.. :) Men sååå morsomt det skal bli når jeg får det til.

Forresten, den siden du lenket til på ECF, med bilder og forklaring. Der har bildene blitt borte.. :hm: Veldig dumt, for den forklaringen så veldig bra og forståelig ut..

Men da er det jo godt at Blix finnes her (i rustning på en hvit hest) om damene står helt fast. :D

 

BuffyAnne, kjøp deg ståltråd og veker du også. Dette får vi til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...