Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woo. Fikk i dag en ny 510 til eGo-adapter og to flasker Juicy Watermelon fra DV. <3

Aberet med disse adapterene er at 510-delen er så lett å klemme flat. De setter seg alltid fast i clearoene mine, så den eneste måten jeg får dem av med, er å bruke en knipetang, og da er det veldig lett å klemme de flate. :p

Lenke til kommentar

Woo. Fikk i dag en ny 510 til eGo-adapter og to flasker Juicy Watermelon fra DV. <3

Aberet med disse adapterene er at 510-delen er så lett å klemme flat. De setter seg alltid fast i clearoene mine, så den eneste måten jeg får dem av med, er å bruke en knipetang, og da er det veldig lett å klemme de flate. :p

Apropos det, fikk i dag den 808-510 adapteren jeg har venta på. Fikk ikke prøvd den engang, den sitter dønn fast i den ene clearoen min. Hittil har jeg demontert clearoen men den sitter fast enda. :confused: Ubrukelig dritt. Får bruke muskler etterpå når jeg har et par kalde halvlitere stående. Så frem til å bruke iClear på Echo'n i tillegg til Boge Cartos som jeg fikk en 5-pakning med i dag.
Lenke til kommentar

Har hatt et ego 900mah batteri noen uker nå. Har testet, t3, vision 3, nano, mini vivi og iclear16. Har også en annen som jeg ikke husker navnet på. Bruker visionene mest, har 3 med forskjellige smaker. Og iclear16 er jeg fornød med. t3 virket mest solid av alle. Nå bruker jeg mini vivi, funker fett, har større tank og kan ha drip tip.

 

I går kom 26 forskjellige smaker i posten og jeg har lyst å teste dem.

 

Har dere noen atomizere til dripping å anbefale?

Hvilken side er deres favoritt å bestille juice fra?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Flue Cured fra her, under tollgrensa for 100ml!

http://www.misteliqu.../100ml-e-liquid

Førsteinntrykk av de jeg kjøpte fra dem. Fikk inn 1 100ml med banan under tollgrensa og også 3 pakker med 3x30ml for under 200 kroner per pakke.

 

MOJITO

- God, men overstyrt av mentolsmak. MER "MOJITO", LESS MENTHOL!

 

BANAN

- Det smaker banan og den er ikke like tørr som mange andre banansmaker jeg har prøvd. Dessverre litt for svak smak, om det ikke bare er mentolen som har ødelagt smaksløkene mine :p

 

FLUE CURED

- Bjæææ. Tobakksmakk. Jeg liker ikke tobakksmak.

 

MENTHOL

- Its menthol.

 

MANGO

- En god del mangosmak, men: gjerne enda mer smak!

 

APPLE

- Wow. Denne var faktisk veldig god. Lukter veldig godt også.

 

JUICY PEAR

- Ganske god denne og. Ikke noe utavmæsjelopplevelse med den, men god pæresmak.

 

RED ENERGY

- Merkelig nok minner den meg mer om Hawaiian Pineapple enn om Red Bull. Ganske god, men veldig søt.

 

RED COLA

- Wee, en colasmak jeg faktisk liker. Igjen så kunne det gjerne vært mer smak.

 

STRAWBERRY

- Namnam. Veldig god jorbærsmak. Ikke naturlige jordbær, men sukkerspinnjordbær, kanskje?

 

Kommer til å kjøpe mango, eple, pære og jordbær igjen bare basert på førsteinntrykkene. Bananen har jeg nå 100ml av så jeg regner med den vil holde en stund. De andre må jeg ha litt mer tid med. Alle er 100% godkjente, men med så mye god juice der ute kan jeg ikke kjøpe all litervis av all juicen jeg liker. Synd jeg ikke kjøpte disse før jeg dro til Brasil, for flere av dem hadde passet perfekt. Bra det er varmere vær i vente her også.

 

EDIT: Alle er testet på Boge XL 3ohm btw.

Endret av Lakus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei alle ! lest denne tråden fra start til ..vel nå ! :wee:

 

jeg prøvet et par trekk av en sånn e sig i påska og ble hekta for å si det sånn, men ting tar jaggu tid når du venter på no nytt og evnt no godt. venter nå på e-juice får å få startet :thumbs:

Velkommen som damper. :)

Håper du blir fornøyd.

Hvor har du bestilt juice fra og hvilken?

Hva utstyr har du å dampe på?

Lenke til kommentar

Tribeca i Boge cartomizer smakte nesten nøyaktig som i iClear på iTaste'n. Montert på 808 batteri smaker det litt mildere men fortsatt godt. :green: Fikk noen Dual Coil Mega Cartomizers til Echo'n her forleden. Tar 3 ml, de jeg hadde fra før var Single Coil og smaken var nesten ubrukelig. Har nå fyllt opp med Tribeca på en Dual Coil og Guevara på en annen, og smaken er mye bedre og dampen er varmere. Med Guevara på Echo'n nå har jeg endelig den sigaren ( også i formfaktor ) jeg var ute etter. Å du lykke :dribble: .

Oppdatering :w00t: Hawaiian Pineapple på Boge Carto på iTaste'n, smaker fantastisk!! :dribble:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Velkommen som damper. :)

Håper du blir fornøyd.

Hvor har du bestilt juice fra og hvilken?

Hva utstyr har du å dampe på?

 

bestilt dette herfra:https://vaper.no/ele...i/Sigelei-eGo-K, men kommer ikke å bestille derfra igjen for å si det sånn !! settet manglet batterilader , istede hadde di slengt med et joyetech upgrade batteri !!!(som sikkert er veldig bra) :hmm:

 

også har jeg bestilt dette herfra: http://www.ecigsbuy....izer-p-520.html

+ nikotinfri juice med kaffesmak- venter på dette

 

også dette herfra : https://www.e-cig.co...-Cigarette-CE4/ venter også på dette

 

Og sist men ikke minst diversse juicer herfra: http://www.ecigwizard.com/ i disse smakene :

Item Sku Qty

Cinnamon Rolls

Size

10ml

Strength

10Mg

VR-CR-10ml-10mg 1

RY4

Size

10ml

Strength

6mg - Low

WIZ-RY4-10ml-6mg 1

Café Coffee

Size

10ml

Strength

10Mg

VR-CC-10ml-10mg 1

Texas Watermelon

Size

10ml

Strength

10Mg

VR-TW-10ml-10mg 1

 

som jeg også venter på for å få begynt dampinga... håper dette tar knekken på røykingen for godt :)

Endret av sunda
Lenke til kommentar

bestilt dette herfra:https://vaper.no/ele...i/Sigelei-eGo-K, men kommer ikke å bestille derfra igjen for å si det sånn !! settet manglet batterilader , istede hadde di slengt med et joyetech upgrade batteri !!!(som sikkert er veldig bra) :hmm:

 

også har jeg bestilt dette herfra: http://www.ecigsbuy....izer-p-520.html

+ nikotinfri juice med kaffesmak- venter på dette

 

også dette herfra : https://www.e-cig.co...-Cigarette-CE4/ venter også på dette

 

Og sist men ikke minst diversse juicer herfra: http://www.ecigwizard.com/ i disse smakene :

Item Sku Qty

Cinnamon Rolls

Size

10ml

Strength

10Mg

VR-CR-10ml-10mg 1

RY4

Size

10ml

Strength

6mg - Low

WIZ-RY4-10ml-6mg 1

Café Coffee

Size

10ml

Strength

10Mg

VR-CC-10ml-10mg 1

Texas Watermelon

Size

10ml

Strength

10Mg

VR-TW-10ml-10mg 1

 

som jeg også venter på for å få begynt dampinga... håper dette tar knekken på røykingen for godt :)

Oki. Av disse har jeg Texas Watermelon som jeg elsker :dribble: . Lykke til. Håper varene kommer snart og håper du går fra røyker til damper :green:
Lenke til kommentar

Oki. Av disse har jeg Texas Watermelon som jeg elsker :dribble: . Lykke til. Håper varene kommer snart og håper du går fra røyker til damper :green:

Takker :p , jucien burde vel komme ganske snart,bestilte tirsdag forrige uke , men jeg skal aldri velge billigst shipping uten trakcing igjenn :blush:

Lenke til kommentar

Takker :p , jucien burde vel komme ganske snart,bestilte tirsdag forrige uke , men jeg skal aldri velge billigst shipping uten trakcing igjenn :blush:

Tipper de kommer i morra da. Har ikke prøvd ecigwizard selv enda, men Liberty-Flights fra UK, og det har aldri tatt mer en ei uke, og jeg har kun tatt billigste shipping. Mne jeg har så mye juice at jeg ikke har hastverk. :) Det er verre i begynnelsen. Husker da den første 10 ml flaska mi nesten var tom, så kom endelig første shipment med mer juice :dribble: . Da slapp jeg å ty til tobakken heldigvis :green:
Lenke til kommentar

Tipper de kommer i morra da. Har ikke prøvd ecigwizard selv enda, men Liberty-Flights fra UK, og det har aldri tatt mer en ei uke, og jeg har kun tatt billigste shipping. Mne jeg har så mye juice at jeg ikke har hastverk. :) Det er verre i begynnelsen. Husker da den første 10 ml flaska mi nesten var tom, så kom endelig første shipment med mer juice :dribble: . Da slapp jeg å ty til tobakken heldigvis :green:

 

Jeg skulle helst hatt det forrige uke!!, tålmodighet er mangelvare noen ganger :rofl:

Lenke til kommentar

Kokte munnstykkene med gammel Juice i fem minutter, fylte opp med ny, men når jeg nå skulle dampe var det lite med røyk. Ødelegger denne type rengjøringsprosedyre varmeelementet eller noe i munnstykket? /frustrert

Skal ikke ødelegge noe det, dersom atomizeren funker fortsatt. Har sett videoer på youtube med koking av cartomizere/munnstykker. Det er viktig at du blåser vannet ut av røret, og at de tørkes skikkelig før du fyller dem opp igjen. :)
Lenke til kommentar

Ja, og at du for alt i verden ikke setter deg ned og spiller Civ5 mens du kokerl For plutselig har cartoene dine kokt i mer enn 15 minutter, det er tomt for vann og du har ødelagt ei gryte.

 

Forøvrig, hva er greia med Røykinne og slike sider? Vil folk fortsatt ha slike jallagreier når de kan få det awesome goodness som er eGo og mods?

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt en 60 ml flaske Virginia Prime fra El Toro :dribble: . Er den like god som Guevara er det mye å glede seg til. Tok 24 mg nikotin denne gangen. :green: Håper de snart får inn igjen Puros... Nå er det snart dags å smake på Belgian Cocoa :dribble:

Oppdatering: Belgian Cocoa er helt nydelig til kaffen :dribble: . Herlig smak, ikke for søt men masse god sjokoladesmak og throat hit. Seiler opp som en favoritt i lag med Longhorn, Tribeca og Guevara fra første trekk. :green:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Kokte munnstykkene med gammel Juice i fem minutter, fylte opp med ny, men når jeg nå skulle dampe var det lite med røyk. Ødelegger denne type rengjøringsprosedyre varmeelementet eller noe i munnstykket? /frustrert

Må være fullstendig tørre før ny fylling, hvis ikke sitter du og damper ferskvann - det gir lite trøkk.

Lenke til kommentar

Må være fullstendig tørre før ny fylling, hvis ikke sitter du og damper ferskvann - det gir lite trøkk.

Hvor lang tid skal man la de stå å tørke før man refiller? Og nå som du først er i gang med å svare, hvor mange dråper med juice bruker du i en vanlig cartomizer? Faktisk en ting til; hvordan vet jeg når cartomizeren er tom? Er det da det begynner å smake brent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...