Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hva vil du si er hver deres sterke og svake side?

ProVari:

En veldig tung og massiv mod. Det føles som du holder i ekte kvalitet.

Veldig god og nøyaktig strøm regulering. Du får nøyaktig det du stiller den inn på fra første til siste trekk.

Mye innebygget sikkerhet mot kortslutning i atty og batteri feil osv.

Det eneste jeg kan trekke for her er at det ikke er VW (ikke at det bryr meg noe videre, men andre liker jo Watt) og evt pris.

Husk ekspansjon cap hvis du vil ha 18650.

 

itaste MVP:

2600 mAh innebygget batteri.

Box mod, for oss som liker et litt annerledes utseende.

USB ut, så du kan lade telefonen din i nøds tilfeller.

Trekk teller.

Jeg trekker ned litt for at den kun kan justeres til 5V, mens ProVari'n går til 6V. (Ikke at jeg justerer over 5V ofte..)

Også her er det kun VV.

 

Håper du fant videoene jeg snakka om.

Siden jeg sitter på tlf, så orker jeg ikke søke og styre så mye.

Kan sikkert finne dem når jeg har pc igjen. :)

Lenke til kommentar

Tusen hjertelig takk! :D

 

Hvilken ville du selv anbefalt ovenfor den andre?

Nå er jeg veldig glad i dem begge, men hvis jeg måtte kvitte meg med en av dem..

Da hadde jeg blitt sittende igjen med ProVari'n min.

ProVari'n bytter man batterier på. Husk at det kun er anbefalt AW IMR batterier.

Har aldri hørt om at en ProVari har dødd. (Ikke MVP heller, men den er fortsatt ganske "ny" )

Det er tross alt noe eget med ProVari som jeg ikke helt klarer å sette ord på.. :D

 

Uansett, lykke til med valg av ny mod.

Du blir garantert fornøyd uansett hvilken av disse du velger. :)

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg kan kjøpe cartos som passer til den lille saken fra DX, så får kjøpe en pakke og se om det duger. Kan jo være kjekt å ha som en stealthvape nødløsning. :)

808? Jeg startet med det, og 808-minis er vesentlig bedre enn 510-minis. Høyere volt og mer solide cartos i min erfaring. Fått gode cartos fra MadVapes.

Ellers er det jo ikke verre enn å kjøpe en 808>510 adapter, de funker fint og er nette.

Lenke til kommentar

Fikk pakke fra Spania i dag. 2 Halo fra Mario - Belgian Cocoa og Tribecka. Står til lufting. Klør etter å smake på Belgian Cocoa, men får vente 24 timer først. Denne gangen tok det bare 5 dager. :dribble: Nok en gang sendte han med en 10 ml smaksprøve. Denne gangen Menthol ( FYSJ ) og med 0 nikotin ( dobbel FYSJ ). Går i søpla ja. :green:

Lenke til kommentar
808? Jeg startet med det, og 808-minis er vesentlig bedre enn 510-minis. Høyere volt og mer solide cartos i min erfaring. Fått gode cartos fra MadVapes. Ellers er det jo ikke verre enn å kjøpe en 808>510 adapter, de funker fint og er nette.

 

808 ja. Kjøper noen 808-cartos så får vi se. Var jo et kjekt lite format. :)

Lenke til kommentar

808 ja. Kjøper noen 808-cartos så får vi se. Var jo et kjekt lite format. :)

De 808 cartoene jeg har er jeg fornøyd med. Får kjøpt dem her for 9 kr stk. Hvis du blar ned der det står nikotintomme ampuller :) Må bestille på epost, men fyren er rask og jeg har utelukkende fått alt jeg har bestilt dagen etter de ble sendt. :green: Her er linken : http://esig.dinstudio.no/text1_26.html
Lenke til kommentar

Takk for tipset, skal bestille noen derfra. :) Ta nå å test Tribecka, skal være av de bedre syntetiske tobakksjuicene det. Skal teste den selv. :)

Har testa Tribecka. Dette er andre flasken min. Har fortsatt igjen fra den første, men den er 18 mg nikotin, og den jeg fikk i dag er 24 mg. Mario var utsolgt for 18 mg :dribble: Tribecka er nydelig, men jeg synes Longhorn er enda bedre. Longhorn var dessverre utsolgt, så nå er jeg spent på Belgian Cocoa :green:
Lenke til kommentar

Fikk pakke fra Spania i dag. 2 Halo fra Mario - Belgian Cocoa og Tribecka. Står til lufting. Klør etter å smake på Belgian Cocoa, men får vente 24 timer først. Denne gangen tok det bare 5 dager. :dribble: Nok en gang sendte han med en 10 ml smaksprøve. Denne gangen Menthol ( FYSJ ) og med 0 nikotin ( dobbel FYSJ ). Går i søpla ja. :green:

 

Får kose deg :)

Lenke til kommentar

Hei alle ! lest denne tråden fra start til ..vel nå ! :wee:

 

jeg prøvet et par trekk av en sånn e sig i påska og ble hekta for å si det sånn, men ting tar jaggu tid når du venter på no nytt og evnt no godt. venter nå på e-juice får å få startet :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...