Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange liter øl må du ha for å koke pølser?

Høres dyrt ut, så jeg skjønner at du ikke har råd til en ProVari.. ;)

@Buffy: Du må jo se ann hva lommeboka sier, men jeg har både ProVari og itaste mvp selv og vil faktisk anbefale begge..

Jeg taster på tlf nå så jeg skriver kanskje litt tynt her, men pbusardo har en review av begge modene.

Ta en titt på begge videoene og gjør deg opp en mening.

Lurer du på noe så er det bare å spørre. :)

Lenke til kommentar

Hvor mange liter øl må du ha for å koke pølser?

Høres dyrt ut, så jeg skjønner at du ikke har råd til en ProVari.. ;)

@Buffy: Du må jo se ann hva lommeboka sier, men jeg har både ProVari og itaste mvp selv og vil faktisk anbefale begge..

Jeg taster på tlf nå så jeg skriver kanskje litt tynt her, men pbusardo har en review av begge modene.

Ta en titt på begge videoene og gjør deg opp en mening.

Lurer du på noe så er det bare å spørre. :)

Hva vil du si er hver deres sterke og svake side?

Lenke til kommentar

Er ikke så mye pengene det står på, men at jeg vil gjerne ha en kvalitetsmod som ikke går i stykker når jeg ser på den.

Har iTaste MVP og den er rock solid og kvalitet. Er i helstål og er vel umulig å ødelegge. Har ikke testa Vamo eller andre modder, men kan i hvert fall gå god for iTaste. Den har 510 connection og batteriet er på 2600 mAh :)
Lenke til kommentar

Fikk forresten settet fra DX i dag, e-cig i vanlig sigarettstørrelse som det ble linket til her tidligere.

Rett og slett ubrukelig. Lite damp og null throat hit i det hele tatt. Kom med "green apple" smak som i og for seg ikke var så verst, men bah, for noe søppel... Ikke at jeg forventet noe annet for 33kr.. :)

Får se om det går an å mekke en ny coil i atomizeren.

Lenke til kommentar

Fikk forresten settet fra DX i dag, e-cig i vanlig sigarettstørrelse som det ble linket til her tidligere.

Rett og slett ubrukelig. Lite damp og null throat hit i det hele tatt. Kom med "green apple" smak som i og for seg ikke var så verst, men bah, for noe søppel... Ikke at jeg forventet noe annet for 33kr.. :)

Får se om det går an å mekke en ny coil i atomizeren.

Akkurat ja. Var veldig billig synes jeg ja. Da er det tydeligvis stor forskjell på ulike modeller som ser lik ut. Den jeg har som ser helt lik ut er meget god og jeg bruker den mye enda. Har både god smak og throat hit. :)
Lenke til kommentar

Det beste er å kjøpe ett merke som man vet har godt rykte, som med alt annet man kjøper som man ønsker god kvalitet på. Det kan koste mer, men det går opp i opp siden de varer lenger og yter bedre.

Ja selvsagt. Men dette var noe som ble postet og påstått å være brukbart, som du vet bruker jeg stort sett kun fancy og dyre saker og mekker mine egne coiler og veker. ;) Denne 33kroners saken kjøpte jeg kun fordi noen påsto det var brukbart og jeg tok utfordringen. :)

Skal se om det finnes en brukbar 808 atomizer å få tak i, eller så går det rett i søpla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...