BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er ikke så mye pengene det står på, men at jeg vil gjerne ha en kvalitetsmod som ikke går i stykker når jeg ser på den. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvor mange liter øl må du ha for å koke pølser? Høres dyrt ut, så jeg skjønner at du ikke har råd til en ProVari.. @Buffy: Du må jo se ann hva lommeboka sier, men jeg har både ProVari og itaste mvp selv og vil faktisk anbefale begge.. Jeg taster på tlf nå så jeg skriver kanskje litt tynt her, men pbusardo har en review av begge modene. Ta en titt på begge videoene og gjør deg opp en mening. Lurer du på noe så er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Mitra, det kommer mer an på ølet enn hvor mye jeg trengte, men vi brukte vel 2 liter godt øl. Det ble noen hundrelapper, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Da kunne du like greit drukket ølet og tilveredt pølsene vanlig, så hadde alkoholen tatt seg av smaken på den måten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvor mange liter øl må du ha for å koke pølser? Høres dyrt ut, så jeg skjønner at du ikke har råd til en ProVari.. @Buffy: Du må jo se ann hva lommeboka sier, men jeg har både ProVari og itaste mvp selv og vil faktisk anbefale begge.. Jeg taster på tlf nå så jeg skriver kanskje litt tynt her, men pbusardo har en review av begge modene. Ta en titt på begge videoene og gjør deg opp en mening. Lurer du på noe så er det bare å spørre. Hva vil du si er hver deres sterke og svake side? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Da kunne du like greit drukket ølet og tilveredt pølsene vanlig, så hadde alkoholen tatt seg av smaken på den måten. Det er ikke like gøy, og så kan du ikke kjøre etterpå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det kan du vel ikke lovlig uansett ? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er ikke så mye pengene det står på, men at jeg vil gjerne ha en kvalitetsmod som ikke går i stykker når jeg ser på den. Har iTaste MVP og den er rock solid og kvalitet. Er i helstål og er vel umulig å ødelegge. Har ikke testa Vamo eller andre modder, men kan i hvert fall gå god for iTaste. Den har 510 connection og batteriet er på 2600 mAh Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Noen som bestilte og har mottat juice fra den siden med billige 100ml? Ble linket til for litt siden. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Noen som bestilte og har mottat juice fra den siden med billige 100ml? Ble linket til for litt siden. Ble merket "shipped" 29.mars, dukker vel opp snart. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ble merket "shipped" 29.mars, dukker vel opp snart. wow 10 dager å teller fortsatt....Juicen var billig for en grunn hehe Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 wow 10 dager å teller fortsatt....Juicen var billig for en grunn hehe Er nå bare 6 virkedager, og 10 dager fra utlandet er nå ikke akkurat uvanlig? Helt normalt. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Fikk forresten settet fra DX i dag, e-cig i vanlig sigarettstørrelse som det ble linket til her tidligere. Rett og slett ubrukelig. Lite damp og null throat hit i det hele tatt. Kom med "green apple" smak som i og for seg ikke var så verst, men bah, for noe søppel... Ikke at jeg forventet noe annet for 33kr.. Får se om det går an å mekke en ny coil i atomizeren. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Fikk forresten settet fra DX i dag, e-cig i vanlig sigarettstørrelse som det ble linket til her tidligere. Rett og slett ubrukelig. Lite damp og null throat hit i det hele tatt. Kom med "green apple" smak som i og for seg ikke var så verst, men bah, for noe søppel... Ikke at jeg forventet noe annet for 33kr.. Får se om det går an å mekke en ny coil i atomizeren. Akkurat ja. Var veldig billig synes jeg ja. Da er det tydeligvis stor forskjell på ulike modeller som ser lik ut. Den jeg har som ser helt lik ut er meget god og jeg bruker den mye enda. Har både god smak og throat hit. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det beste er å kjøpe ett merke som man vet har godt rykte, som med alt annet man kjøper som man ønsker god kvalitet på. Det kan koste mer, men det går opp i opp siden de varer lenger og yter bedre. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det beste er å kjøpe ett merke som man vet har godt rykte, som med alt annet man kjøper som man ønsker god kvalitet på. Det kan koste mer, men det går opp i opp siden de varer lenger og yter bedre. Ja selvsagt. Men dette var noe som ble postet og påstått å være brukbart, som du vet bruker jeg stort sett kun fancy og dyre saker og mekker mine egne coiler og veker. Denne 33kroners saken kjøpte jeg kun fordi noen påsto det var brukbart og jeg tok utfordringen. Skal se om det finnes en brukbar 808 atomizer å få tak i, eller så går det rett i søpla. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvis du gjør det, så post mer om dine opplevelser med den. Har dessverre ingen å dele selv om billige e-cigaretter siden jeg gikk etter de mest anbefalte fra første stund. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 http://www.ecigarette-research.com/web/index.php/component/content/article?id=80 Kjør på folkens. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det kan du vel ikke lovlig uansett ? Klart jeg kan, blir tross alt 27 i år, og har hatt mopedførerbeviset siden jeg fylte 16. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 http://www.ecigarett...t/article?id=80 Kjør på folkens. Da har jeg tatt undersøkelsen Kom igjen folkens bidra til forskning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå