Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ikke være 18500 kom jeg på, har jo egentlig lyst til å bruke 18650 for mer batteritid. Hvorfor er det ingenting som kan gå i stykke med bolten? Det er slik jeg har fortstått det, 3.7 volt på dem uten muligheter for justeringer?

Er det noen som har erfaringer med gripper-mods? Ser litt på denne.. :http://www.madvapes.com/variable-volt-gripper.html

Lenke til kommentar

Bolten er helt enkel og mekanisk, dvs ingen elektronikk av noe slag. Med andre ord lite som kan gå galt.

Du får hva du putter i den av strøm. Med et nyladet batteri starter du på 4.2v og så vil batteriet holde seg rundt 3.7v noen timer før det begynner å bli dårlig. Og så har du muligheten til å lage fete coiler med lav motstand, noe du ikke kan på VV. :)

Gripperene skal værefine de, men ikke spesielt holdbare.

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å bruke VN og iClear på en mekanisk mod, spesielt iClearen takler masse volt bra siden den er dual-coil. Du er uansett ikke så lenge på 4.2v.

Siden du hadde skumle planer om RBA er det jo uansett kjekt med en mekanisk mod for eksperimentering, og å ha en solid mod i bakhånd er aldri dumt. :)

Lenke til kommentar

Oh you naughty boy.

Tips til ny modd hadde vært fantastisk <3

Stemmer, det kan insinueres som frekt. Vel, jeg hadde pølser, nå er de borte. Det var en god frokost.

Som jeg sa til meg selv ... Ingenting er som følelsen av å stappe en halvfeit, halvstiv sak i munnen, suge litt på den og la tungen leke opp og ned den for så å se et lite hull som åpenbarer seg i den ene enden og spruter ut en hvit masse som lager flekker hvor enn den havner og er vanskelig å få av igjen.

:love:

Ang. mod; (Mini) ProVari, The Bolt, Telescope, The Rapture ...

Personlig kunne jeg tenkt meg The Magnus.

Lenke til kommentar

Bratwürst stekt i øl til ølet har fordampetog nesten blitt en sukkeraktig masse er veldig godt. :)

iTaste MVP er vel mye for pengene.

Men spørs hvor mange Kinamodder man skal kjøpe når man kunne/burde kjøpt en Provari i utgangspunktet. :)

Kan jeg ha god batteritid på den itasten? Bruke tanks, cartomizers, osv?

Zmax er så vidt jeg vet ikke kinamodd? Prisen vil indikere noe annet ihvertfall.. Hvorfor skulle jeg kjøpt en Provari? Hva er så bra med den?

Lenke til kommentar

Hva ville du selv anbefalt? Magnusen så faen meg rå ut. Kanskje litt upraktisk med tanke på at jeg liker å vape samme smaken en stund, men..

Pølse kan forresten være veldig godt.. ;)

Usikker, har ikke testa noen av dem, kunne tenkt meg å prøve The Rapture vel og merke.

The Magnus er satt på ønskelista mi. Plutselig vil det bli mye enklere å dampe cinnamon rolls + cappucino. :D

Derimot har jeg nettopp bestilt 2 CE8, en på 1,8, en på 2,4, samt en eGo-V V2 MEGA. Med andre ord, en ny eGo VV Passthrough, bare at denne er på 1200 mAh i stedet for den jeg har på 650. Glede! :D

Lenke til kommentar

Kan jeg ha god batteritid på den itasten? Bruke tanks, cartomizers, osv?

Zmax er så vidt jeg vet ikke kinamodd? Prisen vil indikere noe annet ihvertfall.. Hvorfor skulle jeg kjøpt en Provari? Hva er så bra med den?

Ja masse batteritid. Tror balltuss har den. Følger med 2 iClear 16 og den tar vel ca hva som helst av tanker.

Zmax er Kina.

Provari er laget i USA og er velkjent for meget høy kvalitet og holdbarhet. Har også annen elektronikk enn Kinamoddene som gir jevnere strøm.

Lenke til kommentar

Men ikke alt fra Kina er dårlig, Blix. VAMO-en er ganske god, har ikke hatt et eneste problem med den, selv ikke med mine 10.000 tommeltotter. Sikkert fordi jeg verken har neglesprett, selbuvotter, store sko eller stillongs med strekk.

Så klart, jeg har ikke testa en ProVari opp mot en VAMO, siden jeg ikke er laget av penger. Og siden den ikke har VW. Om de da ikke har oppdatert dem til å også ha VW da, da er det bare pengene som stopper meg.

Lenke til kommentar

Og ja, pølser er stort sett godt, så lenge de har litt smak og ikke er slike A4 grillpølser eller wienerpølser. Eneste måten jeg har fått en wiener til å smake godt, var da jeg kokte den i godt øl, og jeg står på mitt om at det var ølet som gav den en god smak, siden de ikke smaker noe særlig ellers.

e: Da har jeg jammen tatt jomfrudommen min hos Mickey også. en iClear30 og en VIsion Nova STV bestilt. Sånn for å ha noen flere tanker liggende rundt. Greit, det blir mer å vaske, men fuck it, det blir flere ting å teste juice på også. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Men ikke alt fra Kina er dårlig, Blix. VAMO-en er ganske god, har ikke hatt et eneste problem med den, selv ikke med mine 10.000 tommeltotter. Sikkert fordi jeg verken har neglesprett, selbuvotter, store sko eller stillongs med strekk. Så klart, jeg har ikke testa en ProVari opp mot en VAMO, siden jeg ikke er laget av penger. Og siden den ikke har VW. Om de da ikke har oppdatert dem til å også ha VW da, da er det bare pengene som stopper meg.
Vamoen min fungerer også fint enda, men er nok av historier om defekte Vamoer , så vi har nok hatt flaks. :) VV eller VW spiller egentlig liten rolle, man oppnår det samme, men litt enklere med VW. Man får man 8 Vamoer for prisen av en Provari. :p Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar

Joda, men bra de i det minste tok det på seg og fiksa problemene da VAMO v2 kom om ikke annet, med den funky batteri capen som kunne skade folk. :p

Jeg liker å kunne skifte. VV på gammelt utstyr jeg er usikker på, VW på DC-utstyr.

Og så kan du jo bruke VAMO-en til selvforsvar, sannsynligvis ikke uten å ødelegge noe inni der, men det er kjekt å ha som en siste utvei. Og den tåler jo en del. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger min har falt i bakken og den fungerer enda. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...