Lakus Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Jeg kan se øynene til rebuildable-folket ruller bakover herifra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ha-ha-ha. Må også finne et brukbart sted å bestille Protank fra, og et av de nye eGo VV Passthroughene. Kunne veldig gjerne tenkt meg det på 1200 mAh. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fikk nettopp epost fra evigwizard om ce8 clearomizer. Bruker 808batteri med LR cartos nå, hva vil forskjellen være for meg om jeg skaffer meg et ego-batteri (og hvilket anbefales her) og clearomizers? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Saft suse - Hulk-saft? Dette er denne Pluiden? Råtøfft Det er Pluid ja. Jeg kan se øynene til rebuildable-folket ruller bakover herifra Jeg hører Kina kjøpte noe billig mesh på billisalg fra Fukushima Men blir jo artig å høre om den duger. Men kommer ikke til å kjøpe noen nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Vel, om den duger vil det jo være utmerket for meg og de mange tommeltottene mine. Det er stadig vekk et lite mirakel at jeg klarer å stappe tråd gjennom et nåløye og stoppe strømpene mine eller lappe revner og hull i buksene mine uten at ting går til helvete. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Jeg tenkte jeg skulle bestille et par bare for å prøve dem, men kom ikke inn hos ecigwizard tidligere i dag. Satser på å lage en SS-wick til T3ene mine først og se om det gjør dem bedre. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 http://youtu.be/DyapDxe-GHM Så interessant ut Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg lurer på, de sier 'no burnt flavour', så når vet man når man må bytte?? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 All of my rage!! Får 0.0 feilmelding på zmaxen nå når jeg prøver å fyre den. Ett kjapt googlesøk viser at det betyr at det er en kortslutning i zmaxen.. NOOOO!!1111!!!11!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg lurer på, de sier 'no burnt flavour', så når vet man når man må bytte?? Bytte hva? Brent smak er kun et tegn for meg på å måtte fylle på mer juice i cartoene mine, eller et tegn på at jeg har på for høy volt- eller wattstyrke på alt annet. Og juicen ser du jo uansett at er borte (om du da ikke er blind). Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Bytte hva? Brent smak er kun et tegn for meg på å måtte fylle på mer juice i cartoene mine, eller et tegn på at jeg har på for høy volt- eller wattstyrke på alt annet. Og juicen ser du jo uansett at er borte (om du da ikke er blind). Atomizertingen i den. Når ting smaker brent for meg så er det tegn på at det burde kastes. Selvsagt ikke den der ''random'' dryhitten man kan få, men når det smaker svidd så er det greit å bytte syns jeg.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Vet ikke om jeg skal le eller gråte nå. Skjermen på zmaxen buler ut oppe. .."!%¤#"%¤..! Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Vet ikke om jeg skal le eller gråte nå. Skjermen på zmaxen buler ut oppe. .."!%¤#"%¤..! Håper kortsluttning ikke er et vanlig problem på Zmaxen, for hvis min slutter å virke akkurat nå.... da begynner jeg å gråte IRL. Jeg kondolerer Buffy. Føler med deg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Håper kortsluttning ikke er et vanlig problem på Zmaxen, for hvis min slutter å virke akkurat nå.... da begynner jeg å gråte IRL. Jeg kondolerer Buffy. Føler med deg. Nå sitter jeg med ett ego VV og ett standard egobatteri samt 5-6 stk små 510 batterier uten noe futt whatsoever. Tung tid i møte.. Noen som vet om hva slags annen mod jeg kan kjøpe som jeg kan bruke mine 18500 batterier på? Endret 9. april 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Nå sitter jeg med ett ego VV og ett standard egobatteri samt 5-6 stk små 510 batterier uten noe futt whatsoever. Tung tid i møte.. Noen som vet om hva slags annen mod jeg kan kjøpe som jeg kan bruke mine 18500 batterier på? Jeg sitter på en haug med high ohm "dingser" å 4 veike 650mah ego batterier, så jeg er rævkjørt hvis min slutter å virke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Så kjipt, Buffy. Kan jeg friste med pølse for å muntre deg opp? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Så kjipt, Buffy. Kan jeg friste med pølse for å muntre deg opp? Oh you naughty boy. Tips til ny modd hadde vært fantastisk <3 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Siden du har en RBA på gang, vil en enkel mekanisk mod være passende, og da har du muligheter til å lage noen frekke coiler med lav motstand. En rimelig en som tar 18500: http://www.ecigwizard.com/the-bolt-mod/the-bolt-body-only.html Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Problemet med bolten er at det ikke er VV på den. Vil gjerne kunne skru opp volten for cartomizers og skru den ned for iclear og vivi novaen. Nå lærer jeg ihvertfall at jeg burde ha en mod i backup! Det å sitte å puffe på en iclear på ett 650 mha ego batteri er .. lite tilfredsstillende Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Litt fristet til å bruke dette som en unnskyldning for å kjøpe meg denne her bad assen!: http://www.madvapes....e-volt-apv.html Endret 9. april 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå