Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på, de sier 'no burnt flavour', så når vet man når man må bytte??

Bytte hva?

Brent smak er kun et tegn for meg på å måtte fylle på mer juice i cartoene mine, eller et tegn på at jeg har på for høy volt- eller wattstyrke på alt annet.

Og juicen ser du jo uansett at er borte (om du da ikke er blind).

Lenke til kommentar

Bytte hva?

Brent smak er kun et tegn for meg på å måtte fylle på mer juice i cartoene mine, eller et tegn på at jeg har på for høy volt- eller wattstyrke på alt annet.

Og juicen ser du jo uansett at er borte (om du da ikke er blind).

Atomizertingen i den. Når ting smaker brent for meg så er det tegn på at det burde kastes. Selvsagt ikke den der ''random'' dryhitten man kan få, men når det smaker svidd så er det greit å bytte syns jeg.. :p

Lenke til kommentar

Håper kortsluttning ikke er et vanlig problem på Zmaxen, for hvis min slutter å virke akkurat nå.... da begynner jeg å gråte IRL.

Jeg kondolerer Buffy. Føler med deg.

Nå sitter jeg med ett ego VV og ett standard egobatteri samt 5-6 stk små 510 batterier uten noe futt whatsoever. Tung tid i møte.. :p

Noen som vet om hva slags annen mod jeg kan kjøpe som jeg kan bruke mine 18500 batterier på?

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Nå sitter jeg med ett ego VV og ett standard egobatteri samt 5-6 stk små 510 batterier uten noe futt whatsoever. Tung tid i møte.. :p

Noen som vet om hva slags annen mod jeg kan kjøpe som jeg kan bruke mine 18500 batterier på?

Jeg sitter på en haug med high ohm "dingser" å 4 veike 650mah ego batterier, så jeg er rævkjørt hvis min slutter å virke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...