Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Lengre er jo xl.. de bruker jeg siden de vanlige cartomizerne syns jeg ble for små når jeg måtte fylle på uten tank. Måtte bokstavelig talt fylle på for hver ''vapesesjon'' :p Var så redd for at de skulle svi seg.

Syns bare at det er så rart at de kalles f16 hvis det er helt vanlige cartomizers.. underlig.

Mulig det. Har aldri sett de cartomizerne før jeg fikk f16 tankene. Nå sitter jo vatten ganske langt nedi da, de får jo feedet juice fra tanken. Mulig det er vanlige XL carto's men det aner jeg ikke. :hmm:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok

Ok. Har du kjøpt deg en slik carto-puncher eller hva det enn heter da?

Jepp, har en enkel sånn her en:

http://vapeescape.co.uk/cartomiser-hole-punch~457

Merker av med sprittusj (burde KANSKJE ikke gjøre det.. men jeg tørker av etter den er puncha :p ) mens jeg har den ved tanken, så hullene blir plassert riktig (brent meg på det ett par ganger) og så liner dem opp mens jeg titter inn i hullet hvor ''skruen'' skal gå, så skrur jeg til jeg møter motstand, og så tar 6 halvdreininger på tre hull. Det syns jeg er perfekt. Tok sist 7-8 halvomdreninger på tre hull, og da lakk den som en sil fra hullene og hvor man setter den i batteriene. Heldigvis gikk det fint og den lakk ikke så mye mer enn når jeg fylte og skulle lirke cartomizeren på plass igjen, men det er vanlig på grunn av lufttrykk eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

Jepp, har en enkel sånn her en:

http://vapeescape.co...-hole-punch~457

Merker av med sprittusj (burde KANSKJE ikke gjøre det.. men jeg tørker av etter den er puncha :p ) mens jeg har den ved tanken, så hullene blir plassert riktig (brent meg på det ett par ganger) og så liner dem opp mens jeg titter inn i hullet hvor ''skruen'' skal gå, så skrur jeg til jeg møter motstand, og så tar 6 halvdreininger på tre hull. Det syns jeg er perfekt. Tok sist 7-8 halvomdreninger på tre hull, og da lakk den som en sil fra hullene og hvor man setter den i batteriene. Heldigvis gikk det fint og den lakk ikke så mye mer enn når jeg fylte og skulle lirke cartomizeren på plass igjen, men det er vanlig på grunn av lufttrykk eller noe sånt :p

Ok. Hørtes ut som mye styr. Da kjøper jeg dem heller som f16 til 19 kr stykk. Ikke dyrere det enn vanlige cartoer. :)
Lenke til kommentar

Ok. Hørtes ut som mye styr. Da kjøper jeg dem heller som f16 til 19 kr stykk. Ikke dyrere det enn vanlige cartoer. :)

Nei det er ikke dyrt overhode, jeg bare begynte å punche selv istedet for å kjøpe prepunched fordi jeg elsker VR i cartomizeren, og jeg leste masse om at med tykkere juicer så trenger man gjerne større hull for å få feedet den nok. Jeg liker også å vape litt hele tiden så det å måtte vente på at de trekker til seg juice hadde vært pinsomt siden jeg har litt dårlig tålmodighet med ecigstuff :p

Lenke til kommentar

Er den sånn tank aktig?? Er det batteri - atomizer- og så en tank på topp? Kjekt å vite, for f.eks VR blir litt for sterkt på en slik ting, syns nå jeg da, det smakte rett og slett ikke godt.. Men VR er perfekt på Boge cartomizers!

Jeg vil anbefale ecigwizard og ejuiceuk.com. Det er de sidene jeg går tilbake til hele tiden og bestiller fast hos (f.eks Raspberry, Berry crumble og Coca cola fra ejuiceuk, og Cinnamon rolls, Hawaiian Pineapple og KY4 fra Vermillion River på ecigwizard - MUST HAVES for meg!).

Hei. Ja det er slik tank system ! :)

Lenke til kommentar

Heisann!

Beklager, men 170 sider/3391 svar blir for mye å lese gjennom - så lyst har jeg ikke å slutte å røyke! :) Noen som kan vise meg i retning den beste forhandler av e-sigaretter? Og gjerne også noen tips om hva jeg, som egentlig ikke har peiling på hvordan dette fungerer, bør gjøre videre nå i starten på det som kan bli et vakkert forhold til e-sig?

Lenke til kommentar

Heisann!

Beklager, men 170 sider/3391 svar blir for mye å lese gjennom - så lyst har jeg ikke å slutte å røyke! :) Noen som kan vise meg i retning den beste forhandler av e-sigaretter? Og gjerne også noen tips om hva jeg, som egentlig ikke har peiling på hvordan dette fungerer, bør gjøre videre nå i starten på det som kan bli et vakkert forhold til e-sig?

Lettere hvis du gir oss et cirka budsjett, å om du vill ha noe i liten formfaktor eller no litt større (større betyr vanligvis bedre batteri tid)

Lenke til kommentar

Lettere hvis du gir oss et cirka budsjett, å om du vill ha noe i liten formfaktor eller no litt større (større betyr vanligvis bedre batteri tid)

Tingen er at jeg ikke har peiling.. Vet ikke hvor mye det koster eller hva som er fordeler og ulemper med størrelse. Men la oss si at budsjettet sannsynligvis vil tillate noe i kategorien medium/gjennomsnittlig pluss.

Lenke til kommentar

Skal det se ut som en sigarett som gir deg følelsen av å røyke a'la http://esig.dinstudio.no/text1_6.html denne? Eller er det det samme og noe som gir langt mer futt som denne: http://esig.dinstudio.no/text1_29.html ? Jeg har begge to og bruker begge to, men jeg har også sånne små som ser ut som ferdigrøyk som disse http://esig.dinstudio.no/text1_26.html . Alle funker på hver sin måte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...