toth Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Fant frem til denne: http://www.e-sigaret...products_id=107 Er det noe å gå for? Er det billigere andre steder? Istedet for å betale 700 der, hadde jeg heller betalt 250 for det samme settet her, og spandert på express shipping: http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1106_1072&products_id=7858 Siden du uansett ikke får nikotin fra norsk leverandør, kan du like gjerne bestille uten nikotin fra kinesisk leverandør(fullstendig lovlig, og det er uansett kineserne som lager alle varene til de norske - dessuten er "Joyetech" creme de la creme). Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Endte opp med et EGO-C kit, 75ml med div e-liquids, en tom flaske og noen ekstra munnstykker. Alt fra e-cig.com https://www.e-cig.co...igarette-EGO-C/ Alt endte på ca 90$ inkl frakt. Og da kjøpte jeg med noe greier til en kollega også. Takk for info og hjelp Endret 29. august 2012 av Bibow Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Du husket å kjøpe uten nikotin?? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nei? Hvorfor skulle jeg det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er egentlig ikke lov å importere ejuice med nikotin fra USA, så hvis de tar den så vil den bli sendt rett tilbake igjen.. Krysser fingrene for at det glir igjennom! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ojda. Blir sendt fra Kina da. Har det noe å si? En kollega som hjalp meg med å bestille har bestillt masse liqiuids med nikotin og han har alltid fått pakkene. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nikotin er kun lovlig å importere fra EØS land. Men det er jo kun hvis pakka blir stoppa og sjekka at den blir returnert. Hva oddsen er for at den blir stoppa veit jeg ikke noe om.. Om du får refundert pengene dine hvis den blir returnert veit jeg også veldig lite om, men jeg skulle veldig gjerne visst det.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da går det vel fint da siden det er fra Kina? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Chillax people. Litt positivitet Min erfaring med ting fra USA er at det går rett gjennom og ned i postkassa. 8/10 væsker jeg har kjøpt er derfra og har aldri hatt noe problem. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Kina er naturlig nok ikke EØS(Europeisk økonomisk samarbeid). Men ofte er kineserne greie og merker pakkene med "electronics", eller ingenting i det hele tatt, de maskerer den som en pakke fra en kinesisk privatperson. I disse tilfellene er det god sjans for at den glir gjennom. Ingen av mine nikotinholdige pakker har til nå blitt stoppet, hverken fra Kina eller USA. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Sweet. Satser på at den går igjennom da. Kjøpte med 25ml RedBull, 25ml jordbær og 25ml Malboro Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Bare lurer, hva hadde en e-sigg med en cartomizer, og en god eplesmak e-juice kosta? Skal absolut IKKE se ut som en vanlig sigarett btw, og vil ha e-juice uten nikotin Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det spørs selvsagt hvor du kjøper fra.. og om du ville ha flere enn ett batteri, flere enn en cartomizer og sånt, også på hvor lenge du er villig til å vente. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Når det gleder ventetid er jeg ganske tålmodig, vil heller ha en bedre pris en raskere levering, vil bare ha et enkelt start sett, med det jeg trenger for å begynne Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) F.eks disse?: http://www.liberty-f...oduct.asp?id=95 http://www.liberty-f...duct.asp?id=108 http://www.liberty-f...duct.asp?id=104 Jeg liker Egobatteriene. De varer lenger siden de er litt større, men er ikke for store, sitter godt i hånden og nederst på siden med egobatteriene har de til og med ett passthroughbatteri som er som rent gull å regne! Jeg liker Boge cartomizerene veldig godt! Sitter å damper på ett nå. Herlig med masse god vape. Har ikke prøvd noe særlig av deres ejuicer enda, jeg fikk med en flaske fra e-sigaretten.no med eplesmak som jeg likte veldig godt, men det er verdt å prøve Inntrykket mitt er at det er en seriøs nettbutikk med god kundeservice. (har bestilt småstæsj fra LF før) Endret 30. august 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Vet jeg spør veldig dumt nå , men er de med automatisk bateri? Kan ikke si det frister å trykke hver gang jeg skal ta et drag. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Noen må arrestere meg hvis jeg tar feil, men sånn jeg forstår det så er det kun de små "kjipe" på størrelse med vanlige siggaretter som er automatiske.. Jeg var vant til å trykke på knappen fra så å si første trekk på en manuell. Tror nesten jeg hadde leita etter en knapp å trykke på hvis jeg fikk en vanlig røyk nå.. hehe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Jeg har brukt både automatiske og manuelle og hadde - som deg - forventet at de automatiske skulle være best for meg og at knappen bare ville bli irriterende.. Nå har de automatiske ligget i skapet i flere måneder. @Mitra: Jeg mener å tro at man får tak i automatiske Egoer også, men de er ikke like populære og vanskeligere og finne. Om de ikke har sluttet å produsere dem siden den gang da. Det at de få som en gang var automatiske aldri tok av er vel et tegn på at knapp er "best" i seg selv. Endret 30. august 2012 av Lakus Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Har tre 510 batterier som er automatiske, og jeg likte dem best først. Bruker dem enda, men syns at ego'en er best selv om den har knapp. Den har en stor, fin knapp som er god å trykke på, knappene på 510'ene irriterte meg så veeeeldig i lang tid siden de er så små og ''keitete''. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Spørsmål til alle: har dere noen gang tatt livet av ett batteri når/hvis cartoen lekker? Jeg er litt nazi med å 'top off' hele tiden, og da er det ikke sjeldent jeg ikke får tømt ''røret'' i midten ordentlig, så jeg vaper, så gurgler det, jeg tar av cartoen og ser masse juice på selve batteriet. Har aldri tatt livet av noen av mine batterier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå