Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er hvorfor jeg bytter og kaster så ofte.. smaken er helt fantastisk i en ny carto eller med en ny atomizer!

Helt klart. Bra jeg bestilte en del ekstra hoder til clearo'ene mine. Får to nye iClear 16 i morra og 5 nye Boge f16 fordampere. Må bestille enda flere hoder. Håper jeg får pakka fra England i morra også med 5 Boge Carto'er, Hot Cinnamon og Kentucky Vanilla Blend fra VR. :dribble:
Lenke til kommentar

Helt klart. Bra jeg bestilte en del ekstra hoder til clearo'ene mine. Får to nye iClear 16 i morra og 5 nye Boge f16 fordampere. Må bestille enda flere hoder. Håper jeg får pakka fra England i morra også med 5 Boge Carto'er, Hot Cinnamon og Kentucky Vanilla Blend fra VR. :dribble:

 

Har ikke smakt Vanilla enda. Si ifra om hvordan den funker!! Syntes at French Vanilla smakte litt lite selv!

Lenke til kommentar

Nå har jeg skifta fordamper på ene Boge f16 tanken min og fyllt på med Guevara. Du verden :dribble: Smaker langt bedre enn den gjorde på iClear, for ikke å snakke om langt mer Throat Hit. :green: Den andre f16 står og tørker etter vask, der skal også fordamperen skiftes så får vi se hva jeg fyller på den i kveld. Boge f16 er langt bedre enn iClear that's for sure. :)

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Nå har jeg skifta fordamper på ene Boge f16 tanken min og fyllt på med Guevara. Du verden :dribble: Smaker langt bedre enn den gjorde på iClear, for ikke å snakke om langt mer Throat Hit. :green: Den andre f16 står og tørker etter vask, der skal også fordamperen skiftes så får vi se hva jeg fyller på den i kveld. Boge f16 er langt bedre enn iClear that's for sure. :)

 

Er ikke Boge f16 bare cartomizer i tank??

 

Jeg digger Boge.. den eneste type cartomizer jeg kjøper er Boge LR XL cartomizers. De er helt fantastiske i tank med VR juice <3

Lenke til kommentar

Er ikke Boge f16 bare cartomizer i tank??

 

Jeg digger Boge.. den eneste type cartomizer jeg kjøper er Boge LR XL cartomizers. De er helt fantastiske i tank med VR juice <3

Joda. Bruker Boge low resistance 1.6 ohm cartomizer i tanken. Digger det. Gleder meg til jeg får de 5 Boge cartoene fra England. De er 2.7 ohm. Har ikke testa vanlige Boge Cartoer enda, men kan virkelig anbefale f16 :)
Lenke til kommentar

Tror den er en del lengre, men den er jo prepunched ja. Er ikke sikker selv jeg.

 

Lengre er jo xl.. de bruker jeg siden de vanlige cartomizerne syns jeg ble for små når jeg måtte fylle på uten tank. Måtte bokstavelig talt fylle på for hver ''vapesesjon'' :p Var så redd for at de skulle svi seg.

 

Syns bare at det er så rart at de kalles f16 hvis det er helt vanlige cartomizers.. underlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...