Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg tørrbrenner de for 7x3 sekunder hver gang jeg vasker de, har ikke fjerna noe gunk fra mine. Virker i alle fall ikke sånn.

 

Forøvrig, noen som vet PG / VG-ratioen på Grant's Vanilla Custard?

De jeg har fra VR og DV er 70/30, og de jeg har fra AiV er 90/10, og spearminten min er pur PG, men hadde vært interessant å finne ut hva som er i Grant's. Sida er nede siden de mekker ny batch igjen, så ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tørrbrenner de for 7x3 sekunder hver gang jeg vasker de, har ikke fjerna noe gunk fra mine. Virker i alle fall ikke sånn.

 

Forøvrig, noen som vet PG / VG-ratioen på Grant's Vanilla Custard?

De jeg har fra VR og DV er 70/30, og de jeg har fra AiV er 90/10, og spearminten min er pur PG, men hadde vært interessant å finne ut hva som er i Grant's. Sida er nede siden de mekker ny batch igjen, så ...

 

Grants er vel 50/50 i standardmix, jeg har GVC 100% VG nå. :) Og har en flaske med 70/30 som ikke falt helt i smak, smaker bedre i høy VG for min del.

 

Rart om ikke tørrbrenningen ikke gjør susen, fjerner det meste av gørr på coilene mine når jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Vel, jeg røyka ikke mer enn en 7-8 sigg om dagen og bomma en del fra kompiser (som igjen bomma fra meg når jeg hadde penger og ikke de), og en snusboks varte gjerne en uke, så det ble ikke så store utgifter. Og selv om jeg nå har dobbelt så mye penger som jeg hadde da jeg var student, bruker jeg mer penger på diverse (og like mye på mat), så det er liksom ikke så mye igjen til godsaker. Vanligvis har jeg igjen 2000 spenn og om jeg ikke passer på, har jeg plutselig invistert 2-300 dollar i en kickstarter eller kjøpt en drøss med billige bøker / vinyler / blu-ray / spill og er nede i 900 kr igjen på kontoen, som forsvinner på øl en kveld jeg drar ut. Jeg sier til folk som spør hva jeg bruker pengene på at jeg setter dem inn på BSU-en min, men det har jeg ikke gjort siden i fjor høst. :p

 

Jeg er en fucktard når det kommer til penger, og å vente 10 dager på ny juice og nytt utstyr er heller ikke alt for positivt. :p

Lenke til kommentar

Har bestilt 5 Boge cartomizere og en adapter fra 901 til 510 så jeg kan bruke dem på Echo'n. Gleder meg siden de svarte Carto'ene som fulgte med er ubrukelige. Ingen smak og kald damp. Smaker det samme uansett hva jeg hiver oppi dem. :nei: Har store forventninger til Boge, og siden Boge f16 tankene mine gir knall smak og throat hit, er det nok berettiget. :green:

Lenke til kommentar

Vel, jeg røyka ikke mer enn en 7-8 sigg om dagen og bomma en del fra kompiser (som igjen bomma fra meg når jeg hadde penger og ikke de), og en snusboks varte gjerne en uke, så det ble ikke så store utgifter. Og selv om jeg nå har dobbelt så mye penger som jeg hadde da jeg var student, bruker jeg mer penger på diverse (og like mye på mat), så det er liksom ikke så mye igjen til godsaker. Vanligvis har jeg igjen 2000 spenn og om jeg ikke passer på, har jeg plutselig invistert 2-300 dollar i en kickstarter eller kjøpt en drøss med billige bøker / vinyler / blu-ray / spill og er nede i 900 kr igjen på kontoen, som forsvinner på øl en kveld jeg drar ut. Jeg sier til folk som spør hva jeg bruker pengene på at jeg setter dem inn på BSU-en min, men det har jeg ikke gjort siden i fjor høst. :p

 

Jeg er en fucktard når det kommer til penger, og å vente 10 dager på ny juice og nytt utstyr er heller ikke alt for positivt. :p

 

Du trenger ikke å forklare deg sånn, jeg bare lurte siden jeg syns det er lommerusk sammenlignet med det jrg brukte på røyk før. Var lett 50- 150 kr dagen. Dyr uvane!

Lenke til kommentar

Noen har bare dårligere økonomi enn andre, du skulle forøvrig sett meg om jeg hadde prøvd å greie ut om det. Det hadde kanskje blitt et par sider. Jeg er bare sånn. Forøvrig brukte jeg 100-150 kr dagen på tyggis før, klarte å kutte i 2004, ved å begynne og røyke fast. Du vet det er ille når det er billigere å røyke enn å tygge tyggegummi. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er sannelig spent jeg også! :p

 

Hadde jo vært skikkelig genialt om den var brukbar.

Jeg har funnet enda billigere - 32usd for 150ml, omregnet £13 for 100 ml. Dette er HeavenGifts egen juice, jeg har tidligere smakt to av deres fruktige(lemon og kiwi), og de var helt utsøkte. iom at jeg nettopp kom på at jeg digget kiwien, men var tom for et år siden, tror jeg jeg skal ta ansvar for å gå i krigen og teste denne for alles nytte :)

http://www.heaven-gifts.com/product-582.html

Lenke til kommentar
Jeg har funnet enda billigere - 32usd for 150ml, omregnet £13 for 100 ml. Dette er HeavenGifts egen juice, jeg har tidligere smakt to av deres fruktige(lemon og kiwi), og de var helt utsøkte. iom at jeg nettopp kom på at jeg digget kiwien, men var tom for et år siden, tror jeg jeg skal ta ansvar for å gå i krigen og teste denne for alles nytte :)http://www.heaven-gifts.com/product-582.html

 

Det er fra Kina, og dermed ulovlig å importere, så jeg vil anbefale å ikke ta den sjansen. :)

Lenke til kommentar

Det er fra Kina, og dermed ulovlig å importere, så jeg vil anbefale å ikke ta den sjansen. :)

Fullstendig klar over det - dog tilsier erfaringen at det går veldig greit, både fra kina og USA. ikke for Datasmurf tydeligvis, men for egen del har det til dags dato ikke blitt stoppet en eneste pakke hverken fra HG eller HealthCabin :)

Lenke til kommentar
Fullstendig klar over det - dog tilsier erfaringen at det går veldig greit, både fra kina og USA. ikke for Datasmurf tydeligvis, men for egen del har det til dags dato ikke blitt stoppet en eneste pakke hverken fra HG eller HealthCabin :)

 

Så lenge du er klar over risikoen så er det vel greit.

 

Om Datasmurf skulle bestilt, hadde det sannsynligvis endt opp på et Nord-Koreansk postkontor, eksplodert og utløst 3.verdenskrig. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp, det er det jeg frykter, så jeg tror jeg holder meg til å bestille juice fra England og heller satse på at flere norske sjapper alà Damping.no tar inn stæsj jeg liker og trenger. Evt. at pappaen til fyren som driver Eliqcig snart blir frisk slik at han kan komme tilbake og drive sjappa si.

Lenke til kommentar

Er sannelig spent jeg også! :p

 

Hadde jo vært skikkelig genialt om den var brukbar.

 

Den flue-curen har jeg. En av de første jeg kjøpte. En 30 ml. flaske. Ser det ikke er tatt så mye av den. Brukte den i e-rollen. Den er helt grei. :) . Kan sikkert ikke sammenlignes med net-variantene, men helt ok til prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...