Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, men for 500kr så hadde jeg hatt juice for 2+måneder

Det er sant ja :green: Men nå har du jo dampeutstyret fra før. Startpakken koster jo litt for å komme i gang med dampingen da. Men de er jo dyre, men så er jo dette Norge også da. :)

Er nok billigere og bedre startutstyr på damping.no men der er jo alle startpakkene utsolgt og har vært det en stund.

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

ER vel noe slikt dere er ute etter da: http://www.artigklum...-m-2-sigaretter :) Eneste er at hvis hun må ha nikotin, og det må man som regel ha om man skal kutte ut røyken, så må det da bestilles filter med nikotin fra andre land, da det er ulovlig å selge i Norge.

Men blir ikke det litt som den "svenskedritten" modern hadde? Finner ikke noe utstyr til de, annet enn masse forskjellige smaker. Eller er de såkalte cartomizer? Altså med atomizer i filteret? Det var det som var problemet med den forrige, filter uten atomizer og man fikk ikke kjøpt den løst heller. Da må man jo kjøpe startpakka hver gang den går istykker. DET blir i hvert fall dyrt i lengden.

Til BuffyAnneSummers

I linken du la ut, er det denne du da mener til 510 batterier, nest nederst:

Eliq-Cart for e510, e510-T, EGOs,CE4

Lenke til kommentar

Til BuffyAnneSummers

Ja, sånn type e-cigaretter og slike ''forhåndsfylte'' cartridges og cartomizers jeg anbefaler. Kanskje bare cartomizers, da er det en to-delt e-sigarett istedet for tre-delt, hvis du vil ha det enda enklere. Som sagt tidligere; vær obs på at varene dine kan returneres av tollen hvis de blir tatt hvis du bestiller fra USA eller andre land som er utenfor EU.

Jeg og noen kompiser røyket e-sigg i 14 timer i strekk uten pause. Noe skadelig med det?

Nei. Jeg har brukt min masse omtrent daglig i over ett halvt år.

Lenke til kommentar

Det er Cartomizers ja. Atomizer i filteret. :green:

Ok, hvorfor står det ingenting om det, hmm

Har du prøvd de? Vet du noe om kvaliteten?

Som sagt så bryr jeg meg ikke om de er dyre, er ikke jeg som skal betale for de.

Viktigere at de virker, og at det er lett å bestille(for andre enn meg)

Ser nå at de ikke er på lager da. Det er jo typisk hehe

Lenke til kommentar

Ok, hvorfor står det ingenting om det, hmm

Har du prøvd de? Vet du noe om kvaliteten?

Som sagt så bryr jeg meg ikke om de er dyre, er ikke jeg som skal betale for de.

Viktigere at de virker, og at det er lett å bestille(for andre enn meg)

Ser nå at de ikke er på lager da. Det er jo typisk hehe

Nei, jeg har ikke prøvd akkurat de. Vet ikke hvilke merke de er. Jeg har disse: http://hangsen.en.made-in-china.com/product/BoMQqYShHADn/China-Disposable-Electronic-Cigarette-HS310-KR808D-1.html :green: De er meget bra. Fra første dag sluttet jeg å røyke tobakk etter 26 år som tobakksrøyker. De ligner på de jeg har, men det er jo så mange leverandører og kvaliteten er også meget variabel. Hangsen og Echo sigarettene er kvalitet. Jeg har også større sigaretter fra fra Hangsen altså Echo, og de små er minst like gode. :dribble: Bruker de hele tiden enda, selv om jeg også har iTaste MVP å dampe på.

Jeg bestilte dem herfra: http://esig.dinstudio.no/text1_26.html men her er de utsolgt nå. Her får man også kjøpt cartomizers med nikotin. Du kan jo gå for den større Echo'n på samme siden. Jeg har den også. Kan også bestille cartomizere og clearomizere til den derfra ferdig fyllt med nikotin. :dribble: Det var også herfra jeg bestilte iTaste'n. Men den blir vel litt for kraftig for det du er ute etter. Dessuten minner den mer om en walkie-talkie eller radio enn en e-sigarett he he :dribble: men det er jaggu futt i den :green: . Fyren som driver siden er meget rask og serviceinnstilt. Ingen bestillinger fra siden, du må bestille på mail, men du får varene før du betaler. Han sender mail med betalingsinfo. Jeg er kjempefornøyd i hvert fall. :green:

Lenke til kommentar

Men blir ikke det litt som den "svenskedritten" modern hadde? Finner ikke noe utstyr til de, annet enn masse forskjellige smaker. Eller er de såkalte cartomizer? Altså med atomizer i filteret? Det var det som var problemet med den forrige, filter uten atomizer og man fikk ikke kjøpt den løst heller. Da må man jo kjøpe startpakka hver gang den går istykker. DET blir i hvert fall dyrt i lengden.

Til BuffyAnneSummers

Hvor mye dyrere er de villig til å betale for å få det enkelt? Jeg kan skaffe Ritchy engangs-esigaretter, ferdigladet og ferdigfylt, tilsvarende 20-25 sigaretter i hver, til ca 45kr stk.

Disse er bruk og kast, altså du tar en ny ut av pakken, bruker den til den er tom, og kaster hele greia.

Prisen blir da tilsvarende 45kr for 20-25 sigaretter(3-400 trekk). Dyrere, men enklere. Ingen lading, bytting eller påfylling.

Lenke til kommentar

Jeg pleier bare å se om juicene er tykke eller tynne, er de relativt tynne så har jeg dem i vivi eller iclear, er ee relativt tykke som feks VR juicer ofte er så har jeg dem absolutt ikke i vivien eller eller iclearen, men heller i en cartomizer siden jeg syns de takler tykkere juicer mye bedre.

Jeg bruker bare ferdiggreiene.. :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...