Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo at det er fornøyde kunder der. Leste noen reviews på noen av smakene, og flere skriver at det er like bra og til og med bedre enn dyrere juicer. Nå er jo smaken som baken da men... :wee: Med 100 ml er det jo kjipt om man får noe man ikke liker...men om man liker det er det jo Halleluja :dribble: . Kan i hverrt fall steepe en god stund før den er tom og da merker man sikkert forskjell på smaken på ukentlig basis :green: . Skal prøve neste gang jeg skal bestille juice :) Ser at flaskene ikke slipper inn lys, og det er jo bra. :tease:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Jeg bestilte Flue Cured fra her, under tollgrensa for 100ml!

http://www.misteliqu.../100ml-e-liquid

De har jo Virgin Vapor Organic juice der også! :dribble:

e: Syns det så nesten litt for godt ut til å være sant..

Ser jo nå at det er kun 10 ml flasker.. :p

Da var plutselig ikke prisen så god som hos ukecigstore.com lengere..

Men der har de kun 30 ml flasker da.

Knallgod kvalitets juice. (100% VG)

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Jeg liker å plassere dem smaks og kvalitets messig oppe med Halo juicene.

Nå har dem ikke noen tobbaks smaker så vidt jeg veit, men damn for noen gode smaker.

Organic Death By Chocolate er en av mine all time favoritter! :)

Den har de ikke. Er det ikke mindre smak på VG juicer enn på PG da? Men hvis de kan måle seg med Halo så MÅ jeg prøve dem. Halo er det beste jeg har smakt. Til og med bedre enn El Toro Guevara, selv om den ikke er langt unna. :dribble:
Lenke til kommentar

Hei

Trenger en anbefaling av en "enkel" e-sigarett.

Det vil si en som man ikke trenger å måtte fylle på og styre med sånn e-juice.

Det er til min gamle mor, så det må være av den typen hvor man bare bytter ut "filteret" når det er tomt.

Og eventuelt bytter den "dingsen" imellom batteriet og filteret. (kalles den Atomizer, den som lager røyken?)

Pga dårlige hender, skjelver bl.a, så er det altså ikke noe vits i å anbefale de man må fylle på juice selv.

(Hun har heller ingen interesse for en million forskjellige smaker. Så e-juice er helt uinteressant)

Og aller helst en hvor man ikke må trykke på noe knapper etc for å bruke den.

Modern fikk en e-sig pakke med lader, batteri og ganske mange filter av en venninne for noen mnd siden.

Kjøpt i Sverige på svinesund. Den fungerte helt fint. Bare å lade og bytte filter når det var tomt.

Modern var strålende fornøyd :thumbs:

Men problemet var at den "atomizeren"(hvis det er det den kalles?) sluttet å virke etterhvert.

Batteriet var i orden men det kom ingen røyk. For noen uker siden var jeg på svinesund og hadde med meg

den e-siggen og tenkte jeg skulle kjøpe med ekstra sånne "atomizer".

Men de fikk man ikke kjøpt løst! Bare filter! Måtte i såfall kjøpe hele pakka med lader og batteri!

Skjønte jo fort at dette bare var noe billig dritt hun hadde fått.

Husker ikke navnet på e-siggen heller, jeg bare kastet hele dritten.

Så da begynte jeg å lese rundt på nettet om e-sig. Men det slår meg at det nesten bare er sånne hvor

man må styre med denne e-juicen selv :( Det blir altfor vanskelig og avansert for en gammel dame.

Og mange av disse ser jo ut som trompeter i forhold til en vanlig sigarett også,

så det må være noe som ser tilnæmet ut som en sigarett.

Så, finnes det noen som selger en e-sig som ser ut som en vanlig sigarett, som man ikke må styre med denne

e-juicen men bare bytte filteret(og atomizer), ikke noe knapper å trykke på men bare å suge ivei,

og som også selger hver enkelt del løst?

Hvis det er noen norske butikker som selger så hadde det vært det aller beste.

Spiller ingen rolle om de er dyrere. (da klarer andre enn meg å bestille for henne også ;) )

Men takker for linker til både norske og utenlandske.

På forhånd tusen tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Hei

Trenger en anbefaling av en "enkel" e-sigarett.

Det vil si en som man ikke trenger å måtte fylle på og styre med sånn e-juice.

Det er til min gamle mor, så det må være av den typen hvor man bare bytter ut "filteret" når det er tomt.

Og eventuelt bytter den "dingsen" imellom batteriet og filteret. (kalles den Atomizer, den som lager røyken?)

Pga dårlige hender, skjelver bl.a, så er det altså ikke noe vits i å anbefale de man må fylle på juice selv.

(Hun har heller ingen interesse for en million forskjellige smaker. Så e-juice er helt uinteressant)

Og aller helst en hvor man ikke må trykke på noe knapper etc for å bruke den.

Modern fikk en e-sig pakke med lader, batteri og ganske mange filter av en venninne for noen mnd siden.

Kjøpt i Sverige på svinesund. Den fungerte helt fint. Bare å lade og bytte filter når det var tomt.

Modern var strålende fornøyd :thumbs:

Men problemet var at den "atomizeren"(hvis det er det den kalles?) sluttet å virke etterhvert.

Batteriet var i orden men det kom ingen røyk. For noen uker siden var jeg på svinesund og hadde med meg

den e-siggen og tenkte jeg skulle kjøpe med ekstra sånne "atomizer".

Men de fikk man ikke kjøpt løst! Bare filter! Måtte i såfall kjøpe hele pakka med lader og batteri!

Skjønte jo fort at dette bare var noe billig dritt hun hadde fått.

Husker ikke navnet på e-siggen heller, jeg bare kastet hele dritten.

Så da begynte jeg å lese rundt på nettet om e-sig. Men det slår meg at det nesten bare er sånne hvor

man må styre med denne e-juicen selv :( Det blir altfor vanskelig og avansert for en gammel dame.

Og mange av disse ser jo ut som trompeter i forhold til en vanlig sigarett også,

så det må være noe som ser tilnæmet ut som en sigarett.

Så, finnes det noen som selger en e-sig som ser ut som en vanlig sigarett, som man ikke må styre med denne

e-juicen men bare bytte filteret(og atomizer), ikke noe knapper å trykke på men bare å suge ivei,

og som også selger hver enkelt del løst?

Hvis det er noen norske butikker som selger så hadde det vært det aller beste.

Spiller ingen rolle om de er dyrere. (da klarer andre enn meg å bestille for henne også ;) )

Men takker for linker til både norske og utenlandske.

På forhånd tusen tusen takk! :)

Jeg har et sett med slike du tenker på. Ser helt ut som en ferdigrøyk, men ingen cartomizere/filter varer evig, og å kjøpe dem ferdig fyllt er mye dyrere enn å fylle dem selv. Et filter kan gjenbrukes altså etterfylles alt fra 3 til dusinvis av ganger før det er ødelagt og må byttes ut. Avhengig av bruk . type juice man fyler med etc. Finnes ingen e-sigger som ikke bruker e-væske og som ikke må fylles på. :)
Lenke til kommentar

Jeg har et sett med slike du tenker på. Ser helt ut som en ferdigrøyk, men ingen cartomizere/filter varer evig, og å kjøpe dem ferdig fyllt er mye dyrere enn å fylle dem selv. Et filter kan gjenbrukes altså etterfylles alt fra 3 til dusinvis av ganger før det er ødelagt og må byttes ut. Avhengig av bruk . type juice man fyler med etc. Finnes ingen e-sigger som ikke bruker e-væske og som ikke må fylles på. :)

Hei

Takk for svar.

Jeg, eller modern blir det da, er ikke opptatt av det er dyrere å kjøpe ferdigfylte filter.

Bare hun slipper å "etterfylle" filteret. Den jeg nevnte over, som var kjøpt i Sverige, fungerte helt fint bare

at man ikke fikk kjøpt alle delene til den løst.

Så om noen vet om en som man får kjøpt alle delene løst så hadde det vært fint.

Edit

Vet ikke om hun må ha nikotin.

Endret av Monroe
Lenke til kommentar

Hei

Takk for svar.

Jeg, eller modern blir det da, er ikke opptatt av det er dyrere å kjøpe ferdigfylte filter.

Bare hun slipper å "etterfylle" filteret. Den jeg nevnte over, som var kjøpt i Sverige, fungerte helt fint bare

at man ikke fikk kjøpt alle delene til den løst.

Så om noen vet om en som man får kjøpt alle delene løst så hadde det vært fint.

Edit

Vet ikke om hun må ha nikotin.

Noe sånn her.. : http://www.e-cig.com...d-E-Cartridges/

.. sammen med 510 batterier tror jeg hadde gjort susen. Du får kjøpt 510 batterier overalt og bare kjøp en lader med.

Problemet med å bestille fra USA er at det kan hende du blir ''tatt'' hvis juicen i cartridgene/cartomizerne inneholder nikotin. Bestiller du dette fra land som england, danmark, spania osv så går det gjennom uten problemer (det er ulovlig å importere nikotinholdig juice fra usa, all annet utstyr går bra! nikotinholdig juice kan du lovlig importere fra EU).

Edit: Forskjellen mellom cartridge og cartomizer er at med en cartridge trenger du også en atomizer, en cartomizer er cartridge og atomizer i ett.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...