Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og gleden ble kortvarig..... :ohmy: Da må det bli glasstank etterhvert. :) Hvordan smaker Pluid egentlig? Noen smaker mer fremhevet enn andre - noen kjente? Nysgjerrig jeg nå :green:

 

Du får lagre denne linken: https://www.ibtanked.com/kits/complete-tanks

 

Drip-tipen i bildene er en spesialtip laget for enkel fylling av tanken, ikke beregnet for damping egentlig, men de gjør det genialt enkelt å fylle opp.

 

Jeg har 19mm XL. Havner under tollgrensa , og billig frakt til å være USA. :)

Lenke til kommentar

Ja standard 510. Funker med alt av cartos :) Liker mine veldig godt, rent og pent design og super kvalitet, tighte o-ringer så ingenting sklir av.

Bra det da. Skal handle en del mer Boge carto's. Har fyllt den ene f16 tanken med Tribeca og den andre med Longhorn. Smaken og punchen ( throat hit ) jeg får på dem slår knockout på iClear tankene. Mye bedre :dribble:
Lenke til kommentar

DX er ett no-no, altfor mange skrekkhistorier om billig dritt som kan være farlig å dampe.

 

Bruk heller litt ekstra på kvalitet.

Vel. Vet ikke helt hvordan disse er, men de minner om mine første som er Echo HS 310. Ser helt like ut og mine er meget gode. Bruker de hele tiden enda. Produserer like mye damp som den store Echo'n jeg har. Cartomizerene er små, men varer lenge, og har mye bedre smak enn den Echo Mega Cartomizeren med gummi drip tip som tar 3 ml. Nå har jeg Hawaiian Pineapple på den lille, Guevara på Echo'n og Tribeca på iTaste'n. Bytter på å dampe mellom dem til en øl. :dribble: Men de var litt vel billige så du kan jo ha et poeng her. :)
Lenke til kommentar

Oki. Ble en bestilling på meg i kveld også fra Liberty Flights :dribble:

Remove Category Description Usual Price Your Price Quantity Stock Weight Total Price

N/A Cartos & Cle Boge 510 Cartomizer 2.7 Ohm (Black) - 5 Pack £6.49 £6.49 1 120 35g £6.49

N/A Guest E Liqu Hot Cinnamon - 10ml - 20mg £4.99 £4.99 1 96 23g £4.99 *

N/A Guest E Liqu Kentucky Vanilla Blend - 10ml - 25mg £4.99 £4.99 1 30 23g £4.99 *

N/A Mods, Adapte 901 to 510 adapter £2.99 £2.99 1 35 0g £2.99

 

Items £19.46

Shipping Weight (g) 81g

Shipping £2.08

Total £21.54

Lenke til kommentar

Bestilling etter et par-tre-femten øl er alltid bra :p

Hot cinnamon juicer er også typisk tank-knekkere, jeg ville sjekket om den du bestilte er safe, før du slenger den i plast.

 

Jeg bestilte Flue Cured fra her, under tollgrensa for 100ml!

http://www.misteliqu.../100ml-e-liquid

Ok. Ja hadde tatt noen øl og et par glass vin. Så etterpå at den Vanilla'n jeg bestilte var 25 mg nikotin mens jeg skulle ha 20 mg :ohmy: Vel, får bare ta det litt sterkere. Hot Cinnamon blir nok i lag med de andre VR juicene kun dampet i Carto, fordi de bare kommer i 10 ml flasker. Begynne å fylle tanker da så blir flaska fort tom. :) Sjekka den linken. Utrolig billig. Er de juicene noe gode da? Har du testa noen? Uansett så blir jeg sikkert bestille en 100 ml flaske der etterhvert. :green: Kom akkurat hjem fra familiemiddag nå. Godt med en øl og noen gode drag med Longhorn på iTaste'n nå. Hadde ikke med meg den. Virker unødig kraftig he-he. :dribble: Den blir jeg bare dampe hjemme med. :green:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...