KanooN Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Hoho, her var det jammen meg noen skikkelige entusiaster Har akkurat begynt å dampe litt selv, med ett Apollo Standard kit bare, kjøpt fra www.vapor-kings.net. Vil jeg merke stor forskjell på å oppgradere til en eGo utgave, og hva vil evt være fordelene/forbedringene? Endret 27. mars 2013 av KanooN Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 :love: :love: Wow. Den nye dampedingsen? Den var fet. God dampepåske lol Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hoho, her var det jammen meg noen skikkelige entusiaster Har akkurat begynt å dampe litt selv, med ett Apollo Standard kit bare, kjøpt fra www.vapor-kings.net. Vil jeg merke stor forskjell på å oppgradere til en eGo utgave, og hva vil evt være fordelene/forbedringene? Vet ikke helt hvordan dette Apollo settet damper, men hvis du er fornøyd er jo det det viktigste. Jeg begynte med slike små som ser ut som ferdigrøyk ( ligner Apollo ). Bruker dem enda jeg, synes de er bra selv om jeg har iTaste MVP og Echo i tillegg. Fordelen er jo å fylle opp diverse med forskjellige smaker når jeg nå begynner å få en del forskjellige juicer . Har ikke tatt en vanlig røyk siden jeg begynte å dampe. Du får prøve deg frem. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Steepeskapet mitt: Begynner å bli en del juicer der nå Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Wow. Den nye dampedingsen? Den var fet. God dampepåske lol Jepp ikke Cobraen, men den under. Ganske så pen kombo. Og damper som bare det! Steepeskapet mitt: Begynner å bli en del juicer der nå Det blir nok fort mer! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Blir nok det ja garantert Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg har egentlig ikke lov av meg selv til å bestille mer juice nå siden det er så sinnssykt mye i kjøleskapet nå.. Men jeg tror jeg må falle for fristelsen pga KY4 og Hawaiian Pineapple Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg må berømme kundeservicen til Houseofliquid/El Toro. 13 Februar bestilte jeg 60ml hver av Guevara og Virginia Prime, og en sample av Puros, men de dukket aldri opp, så har forsvunnet i posten. Nevnte dette i en setning på et annet forum, og fikk fort beskjed fra de at de sender på nytt i dag. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg må berømme kundeservicen til Houseofliquid/El Toro. 13 Februar bestilte jeg 60ml hver av Guevara og Virginia Prime, og en sample av Puros, men de dukket aldri opp, så har forsvunnet i posten. Nevnte dette i en setning på et annet forum, og fikk fort beskjed fra de at de sender på nytt i dag. Det var bra ja. Sender de i dag? Er Royal Mail aktiv på Skjærtorsdag? Sitter å damper Guevara nå til morrakaffen . Den er nydelig. Bare å glede seg. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Det var bra ja. Sender de i dag? Er Royal Mail aktiv på Skjærtorsdag? Sitter å damper Guevara nå til morrakaffen . Den er nydelig. Bare å glede seg. Ja ikke stengt på Skjærtorsdag i UK. Fikk mail om at de var sendt i sted. 60ml Guevara, 60ml Virginia Prime og en prøve på Puros. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ja ikke stengt på Skjærtorsdag i UK. Fikk mail om at de var sendt i sted. 60ml Guevara, 60ml Virginia Prime og en prøve på Puros. Så bra da. Skal bestille Virginia Prime og Puros etterhvert jeg også. Holder de samme kvalitet som Guevara'n så er det bærre lækkert Makan til herlig sigarsmak skal man lete lenge etter, og ikke er den like sterk å inhalere som en ekte sigar. Bare masse smak. Litt throat hit er det jo selvsagt. Smaker annerledes på iTaste'n enn på Echo'n. Smaker best på Echo'n. Mest sigar. Si fra når du har smakt VP og Puros Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Rapport kommer. Ja nå har du fått teste en skikkelig NET. Helt noe annet enn andre tobakksmaker. HOL har en skikkelig spennende ny serie på gang også, : http://www.houseofliquid.com/category-s/1844.htm Gleder meg. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Skikkelig NET? NET= Naturally Extracted Tobacco Omtrent alt man får kjøpt av juice med "tobakksmak" er laget på div ufyselige ekstrakter, for å lage NET er det rene tobakksblader væsken blandes med og trekker smak fra. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 NET= Naturally Extracted Tobacco Omtrent alt man får kjøpt av juice med "tobakksmak" er laget på div ufyselige ekstrakter, for å lage NET er det rene tobakksblader væsken blandes med og trekker smak fra. Oki. Skjønner. Ja leste at El Toro blir lagret på eikefat i ekte tobakksblader. Kjenner det på smaken ja. Ordentlige greier Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Oki. Skjønner. Ja leste at El Toro blir lagret på eikefat i ekte tobakksblader. Kjenner det på smaken ja. Ordentlige greier De "vanlige" (Guevara og de andre jeg bestilte) er ikke lagret i eikefat, det er de under "Cellar" fanen som får den behandlingen. Men skal bli spennende å teste de. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 De "vanlige" (Guevara og de andre jeg bestilte) er ikke lagret i eikefat, det er de under "Cellar" fanen som får den behandlingen. Men skal bli spennende å teste de. Ok. Jeg tok feil. Er Guevara Reserve som er lagra i eikefat. Den er mye dyrere også. De nye smakene under Cellar ser bra ut og dersom de er lagra på eikefat til bare 1 euro mer for flaska mmmmm da skal de prøves . Kommer litt over tollgrensa for ei flaske da, men siden de skrev Oil Sample value 5 euro på pakka mi går det vel greit, + at det er rekommandert sending og må hentes ut på posten. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Ja litt kreativ tollverdi kan man like! Har fått en del gode tips om div juice på et Engelsk forum, så til neste lønning skal det handles mer. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Pluid i cartotank funker fint. Blir en del mildere smak enn i en genesis. Endret 29. mars 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Pluid i cartotank funker fint. Blir en del mildere smak enn i en genesis. Cool. Jeg har jo 2 Boge f16 tanker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå