Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, her var det jammen meg noen skikkelige entusiaster :D

Har akkurat begynt å dampe litt selv, med ett Apollo Standard kit bare, kjøpt fra www.vapor-kings.net.

Vil jeg merke stor forskjell på å oppgradere til en eGo utgave, og hva vil evt være fordelene/forbedringene?

Vet ikke helt hvordan dette Apollo settet damper, men hvis du er fornøyd er jo det det viktigste. Jeg begynte med slike små som ser ut som ferdigrøyk ( ligner Apollo ). Bruker dem enda jeg, synes de er bra selv om jeg har iTaste MVP og Echo i tillegg. Fordelen er jo å fylle opp diverse med forskjellige smaker når jeg nå begynner å få en del forskjellige juicer :dribble: . Har ikke tatt en vanlig røyk siden jeg begynte å dampe. Du får prøve deg frem. :)
Lenke til kommentar

Jeg må berømme kundeservicen til Houseofliquid/El Toro. 13 Februar bestilte jeg 60ml hver av Guevara og Virginia Prime, og en sample av Puros, men de dukket aldri opp, så har forsvunnet i posten. Nevnte dette i en setning på et annet forum, og fikk fort beskjed fra de at de sender på nytt i dag. :)

Lenke til kommentar

Jeg må berømme kundeservicen til Houseofliquid/El Toro. 13 Februar bestilte jeg 60ml hver av Guevara og Virginia Prime, og en sample av Puros, men de dukket aldri opp, så har forsvunnet i posten. Nevnte dette i en setning på et annet forum, og fikk fort beskjed fra de at de sender på nytt i dag. :)

Det var bra ja. Sender de i dag? Er Royal Mail aktiv på Skjærtorsdag? Sitter å damper Guevara nå til morrakaffen :dribble: . Den er nydelig. Bare å glede seg. :)
Lenke til kommentar

Ja ikke stengt på Skjærtorsdag i UK. Fikk mail om at de var sendt i sted. 60ml Guevara, 60ml Virginia Prime og en prøve på Puros. :)

Så bra da. :) Skal bestille Virginia Prime og Puros etterhvert jeg også. Holder de samme kvalitet som Guevara'n så er det bærre lækkert :green: Makan til herlig sigarsmak skal man lete lenge etter, og ikke er den like sterk å inhalere som en ekte sigar. Bare masse smak. Litt throat hit er det jo selvsagt. Smaker annerledes på iTaste'n enn på Echo'n. Smaker best på Echo'n. Mest sigar. :dribble: Si fra når du har smakt VP og Puros :green:
Lenke til kommentar

NET= Naturally Extracted Tobacco

 

Omtrent alt man får kjøpt av juice med "tobakksmak" er laget på div ufyselige ekstrakter, for å lage NET er det rene tobakksblader væsken blandes med og trekker smak fra. :)

Oki. Skjønner. Ja leste at El Toro blir lagret på eikefat i ekte tobakksblader. :dremel: Kjenner det på smaken ja. Ordentlige greier :dribble:
Lenke til kommentar

De "vanlige" (Guevara og de andre jeg bestilte) er ikke lagret i eikefat, det er de under "Cellar" fanen som får den behandlingen. :)

Men skal bli spennende å teste de.

Ok. Jeg tok feil. Er Guevara Reserve som er lagra i eikefat. Den er mye dyrere også. De nye smakene under Cellar ser bra ut og dersom de er lagra på eikefat til bare 1 euro mer for flaska mmmmm da skal de prøves :dribble: . Kommer litt over tollgrensa for ei flaske da, men siden de skrev Oil Sample value 5 euro på pakka mi går det vel greit, + at det er rekommandert sending og må hentes ut på posten. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...