Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Radiator Pluid i dag jeg også. :)

Smaker helvetes godt! :)

Men det ser ut som den reagerer med noe i tanken min..

Gromsete grønn øverst og klar grønn nederst..

Har akkurat satt opp ny coil i Cobra'n min, så jeg ser ikke hva den skal reagere med..

Så vidt jeg veit er orginaltanken glass, så skal jo ikke være noe problem.

Jeg starta å dampe på den for 10 min siden, så vi får se hvordan det blir etter jeg har dampa opp nærmere 3ml. :)

Det er normalt, det er anisoljen i den som lett skiller seg litt, var tanken din fuktig når du fylte den, så blir den litt melkete i kontakt med vannn også.

Ja det er en fantastisk juice, helt unik!

Cobraen min røsker godt på 0.7 ohm med Pluid. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke mekanisk mod, så jeg oppererer i andre enden av skalaen.

2,6 Ohm på 4,5V med ProVari'n min.

Funker mer enn bra nok det. :D

Det er en mulighet for at jeg ikke har fått tørka den skikkelig etter vask.

Jeg får bare se hvordan den blir etter hvert.

2.6 ohm og 4.5V ja, ja det blir en smule mildere ja. Da ville jeg satt en mekanisk mod på ønskelista snarest! :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg har sett litt rundt.

Veit ikke helt hva jeg skal kjøpe enda da.

Hva er liksom det råeste av det råe når det kommer til mekaniske mods?

Regner med at AW IMR 18650 batterier gjør jobben i en sånn også..

Det begynner å bli en god liste av hva som kan kalles de råeste nå, og felles for de fleste er at de er sånn ca umulige å få tak i. :)

De "hotteste" om dagen er vel Chi_you, Caravela, Poldiac, iHybrid, og flere. Dukker opp nye moddere støtt og stadig. :)

Mange av disse blir litt vel "bling" for min smak, jeg liker enkle og rene linjer. Så jeg gikk for en SuperT Manufacturing Precise+ 18500. Denne har også rhodiumbelagte kontaktpunkter som gjør at man slipper å pusse og gnikke annenhver dag for best mulig kontakt mellom mod og batteri.

Jeg synes de fleste blir for store med 18650, så jeg valgte versjonen for 18490/18500, og jeg ryker sikkert på en for 18350 etterhvert også.

P+ 18350 med en Cobra er bare vakkert!:

COBRAP.jpg

Jeg har også forhåndsbestilt en Super T ELA, som tar alt fra 18350 til 18650, prototypen ser sånn ut:

PreciseELA1.jpg

Så har man det beste kjøpet i en Smoktech The Natural til en 500-lapp, som med noen enkle modifikasjoner damper like bra som hva som helst av de "hotte". Det er jo tross alt et batterirør vi snakker om. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i det med at det tross alt ikke er stort annet enn et batterirør, men det må kjennes solid ut og tåle et par turer i gulvet uten å bli crap.

Hvilke "enkle modifikasjoner" tenker du på med The Natural?

Ja, og jeg er jo forfenglig nok til at det må jo se bra ut også. :) Og byggekvalitet er selvsagt viktig.

På Naturalen må man bytte ut fjæra i bryteren(man kan bruke fjær fra kulepenn), pusse ned batterikontaktene så man kommer ned til messingen(fort gjort) og pusse ned i 510-koblingen så man får festet attyen helt inntil modden.

Todd har en video på dette:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg smakt VR's Hawaiian Pineapple og Texas Watermelon. Fyllte to carto'er med hver av dem før jeg dro på bandøving. Skifftet litt mellom dem. Begge er meget gode, masse smak og forfriskende å dampe. Har ikke funnet ut hvem av dem jeg liker best enna. :dribble: Begge gir lyst til å ta flere trekk....flere trekk...flere trekk...nam. :green:

Synd de bare har 10 ml bottles med dem på Liberty Flights. Gir mersmak og garantert flere kjøp. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det går fint. :)

Flott. Får prøve å få tak i den da..neste gang den er inne. :dribble:

Yihaaa. Da har Guevara ankommet butikken her med post. Da blir det sigar til påske :dremel::dribble: . Da skal jeg bare drikke opp kaffen min og dampe mer vannmelon før jeg løper og henter den. Må nok steepe den i 24 timer før smak. :)

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Flott. Får prøve å få tak i den da..neste gang den er inne. :dribble:

Yihaaa. Da har Guevara ankommet butikken her med post. Da blir det sigar til påske :dremel::dribble: . Da skal jeg bare drikke opp kaffen min og dampe mer vannmelon før jeg løper og henter den. Må nok steepe den i 24 timer før smak. :)

Kan nok bli en stund før de får inn mer Pluid, men jeg skal si fra. Forrige salg varte ca 90 minutter, så man må være på hugget. :)

Bra det blir goddamp på deg. Guevaraen kan sannsynligvis ha godt av lang steeping, men det er jo bare å smake i vei. :)

Får vapemail i dag jeg også, min Precise+ 18500 ligger på posten og venter på meg. Bilder kommer. :)

Lenke til kommentar

Kan nok bli en stund før de får inn mer Pluid, men jeg skal si fra. Forrige salg varte ca 90 minutter, så man må være på hugget. :)

Bra det blir goddamp på deg. Guevaraen kan sannsynligvis ha godt av lang steeping, men det er jo bare å smake i vei. :)

Får vapemail i dag jeg også, min Precise+ 18500 ligger på posten og venter på meg. Bilder kommer. :)

Yes. Jeg sjekka nå, men ikke inne no PLuid enda. Skal sjekke med jævne mellomrom. Så en video review av Guevara'n på YouTube nå. De sier den er pre steeped. Uansett, jeg er tett i nesa nå og litt forkjøla. Jeg lar den steepe i 24 timer før jeg tester den. Skal vaske en Clearo nå så den er klar til i morra. :dribble: Ser frem til Vapemailen din :green:
Lenke til kommentar

2 ting:

-Når en mini nova bare ikke fyrer(helt død) plutselig, holder det normalt å bytte hodet eller er det mer feil?

-Hvilke materialer kan man legge på en batteripol som leder OK? Har en Telescope som angivelig tar 18350, men med flat-top batteriet jeg har er det akkurat ikke langt nok til å få kontakt(gjengene på de to rørene kommer for nære hverandre til at jeg kan stramme mer til) - så for å få en snerten og ultrakort løsning trenger jeg å legge noe(eks. en tiøring e.l.) på den ene polen for å få kontakt. Noen ideer?

Lenke til kommentar

2 ting:

-Når en mini nova bare ikke fyrer(helt død) plutselig, holder det normalt å bytte hodet eller er det mer feil?

-Hvilke materialer kan man legge på en batteripol som leder OK? Har en Telescope som angivelig tar 18350, men med flat-top batteriet jeg har er det akkurat ikke langt nok til å få kontakt(gjengene på de to rørene kommer for nære hverandre til at jeg kan stramme mer til) - så for å få en snerten og ultrakort løsning trenger jeg å legge noe(eks. en tiøring e.l.) på den ene polen for å få kontakt. Noen ideer?

Er en del som bruker små magneter på flat-top batterier når det problemet oppstår. De fleste modder er laget for å være kompatible med AW IMR, som har vanlig tupp.

For Vivien ville jeg funnet frem multimeteret og sjekket om coilen er død i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...