Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Noen som pleier å farge sin e-juice med konditorfarge? Så at noen skrev om det her tror jeg.. Sjekket bakpå flaska og så at det inneholder propylenglykol (er ikke dette PG??), vann og farge (E141).

 

Tror jeg hadde litt mye i iclear'en (ville prøve).. den er mørkegrønn :p Kan noen fortelle meg om jeg driver å tar livet av meg selv nå eller om det er OK? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid spennende å se når du legger ut utstyrs-bilder. :D Denne er nok det mest spesielle hittil.

Best å være stødig på hånden, om du barberer deg med den...

 

Noe må man jo finne på :p

 

Har et par års trening med disse nå, så det pleier ikke å gå så blodig for seg. Men de er sinnsvakt skarpe ja! :)

Lenke til kommentar

Blix, var noe jeg skulle spørre om... Du skrev på et annet forum om en rebuildable atomizer på e-cigwizard. Den lille til ca 9-10 GBP. At det var lett å lage veke til den. "som å tre i en nål". :) Du husker kanskje det?

Det jeg lurer på er følgende.. Hvilken ståltråd og veke skal man kjøpe? Du skrev at Damping har. Men har kanskje e-cigwizard også? Og tror du nevnte bomull som et alternativ, men er ikke en veke bedre?

Ble kanskje litt rotete dette.. Men verre skal det nok bli når jeg skal begynne å "mekke" veker.. :blink:

Men man må jo prøve seg før eller siden.

Lenke til kommentar

Blix, var noe jeg skulle spørre om... Du skrev på et annet forum om en rebuildable atomizer på e-cigwizard. Den lille til ca 9-10 GBP. At det var lett å lage veke til den. "som å tre i en nål". :) Du husker kanskje det?

Det jeg lurer på er følgende.. Hvilken ståltråd og veke skal man kjøpe? Du skrev at Damping har. Men har kanskje e-cigwizard også? Og tror du nevnte bomull som et alternativ, men er ikke en veke bedre?

Ble kanskje litt rotete dette.. Men verre skal det nok bli når jeg skal begynne å "mekke" veker.. :blink:

Men man må jo prøve seg før eller siden.

 

Ja det husker jeg. Etter å ha brukt bomull i et par uker kom jeg til at det er fin smak, men man må bytte hver dag, mens silica holder lenge, så jeg har stort sett gått tilbake til det, men genialt å kunne bruke bomull i et nødstilfelle. :)

 

Damping har , men tom for silica.

Men anbefaler å kjøpe her: http://www.zivipf.co...s/Silikatschnur , 2 eller 3mm duger, og Kanthal awg 30 ståltråd: http://www.zivipf.co.../KANA1-0.25-10m

 

Se denne tråden på ECF, er en annen atomizer, men "byggemåten" er identisk: http://www.e-cigarette-forum.com/forum/reos-mods/373841-rba-reomizer-build-photo-tutorial.html

 

Barbermaskin har jeg ikke brukt på årevis, blir så irritert i huden av de. :)

Lenke til kommentar

Takk. :)

Der var det jo bilder. Skal studere disse. Kjenner jeg blir nesten svett... Og jeg har ikke bestillt enda.. :D

Hvor mange meter av hver syns du jeg skal bestille av trådene?

 

Er kjempelett, etter et par ganger er det null stress. 5m silica og 10m Kanthal burde vel holde en goood stund. Går gjerne med en del i begynnelsen når man prøver seg frem.

Jeg fikk 100m med Kanthal tråd i posten her om dagen, har for et par år nå :p

Lenke til kommentar

Er kjempelett, etter et par ganger er det null stress. 5m silica og 10m Kanthal burde vel holde en goood stund. Går gjerne med en del i begynnelsen når man prøver seg frem.

Jeg fikk 100m med Kanthal tråd i posten her om dagen, har for et par år nå :p

 

Ja, her må det være rom for feiling.... :) Men 5 og 10 meter burde vel holde. Kanskje jeg har mistet vettet før tråden er brukt opp. :D

Lenke til kommentar

Bare for å være pirkete.. 2 mm eller 3mm veke?

 

Ser de anbefaler 1 mm på ecigw. Kanskje 2mm da?

 

Tusen takk for hjelpen. :)

Nå er atomizeren bestilt. Ser at den kommer ferdig oppsatt, så den kan brukes litt før man trenger å bytte tråder.

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Bare for å være pirkete.. 2 mm eller 3mm veke?

 

Ser de anbefaler 1 mm på ecigw. Kanskje 2mm da?

 

Tusen takk for hjelpen. :)

Nå er atomizeren bestilt. Ser at den kommer ferdig oppsatt, så den kan brukes litt før man trenger å bytte tråder.

 

Både 2 og 3mm veke vil funke, spiller ikke så stor rolle. Men gå for 2mm. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk Radiator Pluid i dag jeg også. :)

Smaker helvetes godt! :)

Men det ser ut som den reagerer med noe i tanken min..

Gromsete grønn øverst og klar grønn nederst..

 

Har akkurat satt opp ny coil i Cobra'n min, så jeg ser ikke hva den skal reagere med..

Så vidt jeg veit er orginaltanken glass, så skal jo ikke være noe problem.

Jeg starta å dampe på den for 10 min siden, så vi får se hvordan det blir etter jeg har dampa opp nærmere 3ml. :)

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...