Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.. nå må du huske på at jeg ikke har kommet såååå langt :p

 

Det er veldig lett å gjøre, du burde prøve! Tenk så deilig det vil være å aldri være avhengig av å kunne skaffe overprisede fordamperhoder, når man kan bare skifte tråd og veke selv. :)

Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar

Men atomizeren må vel skiftes uansett??

 

Kunne fint tenkt meg å modde vivi nova'en da, men bedre veke som tåler høyere ohm, de som følger med nå er jeg ikke så veldig imponert med, men resten av vivi nova'en er helt fantastisk god.

 

Nei, man bare bytter ut veken og ståltråden, alt annet blir gjenbrukt. Jeg kan glatt kjøre Vamoen på 15 watt uten at det smaker brent. :)

Lenke til kommentar

Skrur av fordamperhodet. Røsker ut gammel veke/coil.

Så tar du passe lengde veke og holder den sammen med bindersen du har rettet ut, slik at du har noe fast å vikle mot.

Vikler en 5-6 wraps rundt veka/bindersen, fjerner bindersen og ny veke/coil er ferdig.

Så tar du ut "proppen" i bunnen av det gamle hodet, trer gjennom de to ståltrådende i den andre delen, dvs der den gamle coilen var .

"Proppen" i bunn har en liten gummiforing som du tar av og setter på tilbake på den andre delen med den ene tråden uten for, så setter du proppen tilbake igjen.

Klipp av trådendene , skru på hodet,trim veke til rett lengde, fyll tank og damp. :)

 

Sånn enkelt forklart.

Lenke til kommentar

1 års forbruk av juice til vinneren visstnok.

 

That's right, you're not dreaming. Prepare for one of our most amazing competitions. Ever.

Here at Ecigwizard, we've been scratching our heads trying to come up with cool names for our forthcoming New Wizmix range. That's when we thought we'd let you get creative.

 

 

We have 20 new flavours that need amazing names so get your thinking caps on!

If your name or names are successful you will WIN a year's worth of that flavour.

 

Good Luck Everybody

Lenke til kommentar

Fikk mitt Echo Startkit i dag :dribble: med 2 1300 mAh batterier - 2 Clearomizers på 1.6 ml kapasitet og en Cartomizer som rommer 3 ml. :green: Batteriene var fulladet. Meget bra, Har fylt den ene Clearomizeren med Whisky juice og må si den er meget god. Masse damp og Throat Hit. Meget fornøyd :) . I morra skal jeg på bowling med jobben. Da skal Cartomizeren fylles opp for anledningen :dribble: . Nå har jeg 3 forskjellige e-sigger :w00t: . Blir en hobby dette, og foreløbig har jeg vel ikke spart på å kutte ut tobakken he he. Men pytt :green: . Damping er bare sååååå godt. :dribble:

20130321_181454.jpg

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...