Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og så var det dagens vapemail da, en Reo Mini 2.1. Den søteste lille saken man kan tenke seg, og allikevel har den plenty punch å by på. RBA med 1.0 ohm coil, 1100mAh Aw IMR batteri, bitteliten, sykt praktisk og 3ml tank. 100% mekanisk.

 

8571831963_1c368cbbcb_c.jpg

8571836087_385d5d657a_c.jpg

 

 

 

 

Ramlet også inn 100m Kanthal 28awg A-1 :)

Endret av Amund_Blix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har på ecigwizard.com. Kun 10 ml flasker da, som jeg liker. Ikke stor variasjon i pris og enkelt å ha med de små flaskene å gjøre.. var helt fantastisk når jeg kun brukte cartomizer og ikke hadde den i tank, for da var det enkelt å ta den med overalt.

 

http://www.ecigwizar...-river/ky4.html

 

Edit: Ser ut som om de kun har 0 mg inne nå. De venter sikkert på ny levering!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Ok. Ser ganske rimelig ut der. Går ut fra at alle tanker passer til standard 510/Ego som det er på iTaste'n? Eller må man bygge de med å sette på fordampere/atomizers veker etc?

 

Du trenger cartomizere i rett størrelse, de har vanligvis sett med "complete tanks" ,men de er tomme for cartos nå. Tank, caps og tank refilling drip tip er minimum du må bestille, den refill saken er helt genial. Så kan du ev. bestille cartos et annet sted. :)

Lenke til kommentar

Fikk meg et telescope-kit i går. Må si det føles ganske nice å dampe på noe 100% mekanisk - no fuzz, bare to poler som kobles til carto/tank/atty.

Rommer alt fra 18350 til 18650, så man kan velge lengde helt selv. I like it :)

(PS: Om det er noe flere vil like, kan jeg evt ta inn et parti til nettbutikken)

 

Edit: Bildene er med 18650 i)

IMG_20130320_101123.jpg

IMG_20130320_101224.jpg

 

Uten batteri(slik den vil bli med 18350?)

IMG_20130320_101854.jpg

Endret av toth
Lenke til kommentar

toth, kvaliteten på de er så som så, så jeg ville ikke tatt inn for mange.Min tok kvelden forrige helg etter 6 ukers snill bruk..... Sats heller på Smok Natural, som er mye bedre.

Og få på noe annet enn Vivi Nova da, man får ikke full glede av mekanisk før man har noe som genererer mer trøkk, helst under 1.5 ohm :)

Lenke til kommentar

toth, kvaliteten på de er så som så, så jeg ville ikke tatt inn for mange.Min tok kvelden forrige helg etter 6 ukers snill bruk..... Sats heller på Smok Natural, som er mye bedre.

Og få på noe annet enn Vivi Nova da, man får ikke full glede av mekanisk før man har noe som genererer mer trøkk, helst under 1.5 ohm :)

Hvilken leverandør hadde du din fra, og hvordan tok den kvelden? Denne virker ekstremt solid laget må jeg si, og jeg kan ikke se hva som skulle gå i stykker, ærlig talt.

 

Hehe, Vivi'n fulgte med og sitter på frem til jeg får LR-cartos til tankene mine. 3ohm går dårlig på en ren mekanisk mod. Skal prøve med T3 senere når jeg finner 510/ego-adapteren :)

Lenke til kommentar

Du trenger cartomizere i rett størrelse, de har vanligvis sett med "complete tanks" ,men de er tomme for cartos nå. Tank, caps og tank refilling drip tip er minimum du må bestille, den refill saken er helt genial. Så kan du ev. bestille cartos et annet sted. :)

Ok. Får se på det. Noen som har erfaring med Echo sigarettene? http://www.esig.dinstudio.no/text1_6.html

Pluid juicen kan vel dampes i Cartomizers? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvilken leverandør hadde du din fra, og hvordan tok den kvelden? Denne virker ekstremt solid laget må jeg si, og jeg kan ikke se hva som skulle gå i stykker, ærlig talt.

 

Hehe, Vivi'n fulgte med og sitter på frem til jeg får LR-cartos til tankene mine. 3ohm går dårlig på en ren mekanisk mod. Skal prøve med T3 senere når jeg finner 510/ego-adapteren :)

 

Smoktech. De virker i utgangspunktet veldig solide, men spesielt bryteren er utsatt og har brukket for mange, i min feilet 510-koblingen i topcapen og er ustabil. Er velkjent for disse problemene dessverre.

Men de koster heller ikke mye da... :)

 

Ok. Får se på det. Noen som har erfaring med Echo sigarettene? http://www.esig.dinstudio.no/text1_6.html Pluid juicen kan vel dampes i Cartomizers? :hmm:

 

Det der så jalla ut, styr unna.

 

Pluid er safe i cartos.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt 70 ml juice fra Danmark, 30 ml fra Liberty Flights og 2 Boge f16 tanker, noen ekstra hoder for mine iClear Clearomizere, et Echo startkit + 10 ml juice til som følger med der. I tillegg er det to 30 ml flasker med Halo juice rett rundt hjørnet fra Spania :dribble: Mye utstyr og 170 ml juicer på veg. Ååå jeg sikler :green:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...