Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Du eller dere som har bestilt Halo juice fra spaincigar. Har dere testet de andre juice merkene der? Han har jo Hangsen ( ren VG ), Dekang, Liqua og Feel Life. Hørt om Dekang juice og Hangsen har jeg testet. Vet ikke om det var er ren VG, men den er tykk i hvert fall og meget god. Noen med erfaringer på Dekang, Liqua og Feel Life juicer? :hmm::)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, nå tenkte jeg nett-intervju av folk som allerede damper. Som deg, Lakus, toth etc. Og noen folk fra norsk dampforening og Something Awful - som for eksempel folk som driver egne sjapper og blander egen juice borti Statene.

 

Har forøvrig tenkt å lage enkle videoer som viser frem og forklarer hvordan man bruker dem. Til tross for at det enkleste jeg har er min eGo VV PT. :p

Lenke til kommentar

Ja, Ernst er en av de fra NDS jeg har tenkt på, jeg regner med det blir en lang artikkel ja. Dobbel-side i alle fall, kanskje til og med en trippelside. Får jeg ikke publisert den i papiravisa, kommer jeg til å legge den på nettavisa i alle fall, da med overnevnte videoer. Eventuelt prøve å få den i litt større aviser, som for eksempel Stavanger Aftenblad, Aftenposten, Bergens Tidende og / eller Adresseavisen. Hadde i alle fall vært kult. Men først og fremst blir det Søndre Trondhjems Amtstidende, Avisa Sør-Trøndelag eller Søra på folkemunne, som jeg allerede jobber i.

 

Forøvrig, de av dere som vil stille opp på et intervju om damping, må bare si fra her i tråden eller sende meg en PM. :) Gamle som nye, jeg foretrekker å ha så mange som mulig, da kvantitativ forskning er noe jeg kan bedre enn kvalitativ.

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør i vei :p

 

Dere som har Kanger T3, opplever dere at 30% VG juice rett og slett brenner seg nesten uansett? Kanskje det er VR juicene som er ekstra tykke eller noe, men mine brenner seg uavhenig av volten jeg setter de på.j

 

Dette problemet har jeg med VR juicer og andre tykkere juicer på vivi nova'en, får ett smålig brent trekk hvert tredje trekk. Gjort det til en regel å kun bruke tynne juicer i den.

Lenke til kommentar

Tok frem en av de Viviene jeg ikke bruker og lagde ny coil og veke selv, ble ganske brukbart faktisk. :)

1.7 ohm.

 

Må være en massiv forbedring fra de som følger med. Kommer ikke til å kjøpe flere Vivis i framtida, for maken til lite smak skal man lete lenge etter!

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Må være en massiv forbedring fra de som følger med. Kommer ikke til å kjøpe flere Vivis i framtida, for maken til lite smak skal man lete lenge etter!

 

Stor forbedring ja, ikke at jeg kommer til å kjøpe fler, men jeg får i hvertfall litt nytte av de jeg har. :)

Nå har jeg i en juice med ganske så sterk smak, så jeg skal ikke konstanterer supersuksess med en gang, men virker som en ganske så heftig "bump" i smak i forhold til før. Tålere også masse vatt uten å smake brent, så er tydelig at å bruke kvalitetstråd med litt tykkelse(Kanthal 30 A-1) gjør at den klarer å fordampe juicen fort uten å koke/brenne den.

Lenke til kommentar

Hva burde jeg ha med i et intervju av dampere om e-sigaretter?

Jeg ville hatt med et enkelt 510-sett med kun to deler(batteri og carto), og en eGo med en clearo for å vise de 2 mest brukte variantene - da får du fram at det ikke er skremmende vanskelig, men at det fins mer avanserte alternativer for de som ikke er redd for størrelse.

 

Stiller gjerne med svar på pm/mail jeg, alt for å spre budskapet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...