Amund_Blix Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Fett. Reo? Bokslignende akkurat som iTaste MVP. Mange dingser å dampe fra . Ser nye og lærer nye navn hele tiden. Den er firkanta, men ikke så mye til felles utenom det kanskje Er en såkalt "bottomfeeder", som du ser av bildet er det en juiceflaske under fordamperen på toppen, som man bare klemmer på for å få litt juice oppe i den, så kan man dampe litt. Sykt solid og bra sak, men koster litt også. Har også akkurat bestilt en mini også, som har en 3ml juiceflaske og er 100% mekanisk, så jeg kan fleske til med lav ohm og få skikkelig trøkk Du får ta en titt her: http://www.reosmods.com Advarsel, de er vanedannende. Er det beste man får for en kombo av bra damp og praktiskhet etter min mening. Endret 17. mars 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ser fett ut ja absolutt, men jeg er sykt fornøyd med iTaste'n min. Den er i metall og sykt solid den også. Utrolig mye fete løsninger og utstyr det finnes på dampefronten....men nå skal jeg bare bruke penger på juice en stund tror jeg.... selv om jeg har siklet litt på en Wamo fra damping.no he-he. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ja Vamoen er fin den, står en foran meg her. koster knapt en 200-lapp fra Kina om man tåler å vente litt. Men kit'et fra Damping er knall. Apropos juice, sitter med Shire Malt fra epipemods nå, meget god juice. Fant også en sjappe i UK som har ekte ekstrahert tobakksjuice som jeg bestilte en par fra, blir spennende å prøve. http://www.vapistsvapours.co.uk/NEW_-_RTS_Range/cat1322262_1651938.aspx Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Min Smok Telescope sluttet å virke i går, så måtte panisk finne meg en ny mod for mine genesis attyer. Problemet er at omtrent alt som er av fine mek. modder er utsolgt overalt, og stort sett bare halvtvilsomme Kinamekker å finne, men heldigvis hadde Cloud9vaping akkurat fått inn noen P+ 18500 så da gikk jeg for en sånn, selv om det skreik litt i baklomma.... Blir mye nudler på menyen denne måneden. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ja Vamoen er fin den, står en foran meg her. koster knapt en 200-lapp fra Kina om man tåler å vente litt. Men kit'et fra Damping er knall. Apropos juice, sitter med Shire Malt fra epipemods nå, meget god juice. Fant også en sjappe i UK som har ekte ekstrahert tobakksjuice som jeg bestilte en par fra, blir spennende å prøve. http://www.vapistsva...62_1651938.aspx Så bra ut den. Er så mange forskjellige sjapper. Du får si fra når du får juicen. Hvor lang tid det tok og ikke minst hvordan den smaker. Min Smok Telescope sluttet å virke i går, så måtte panisk finne meg en ny mod for mine genesis attyer. Problemet er at omtrent alt som er av fine mek. modder er utsolgt overalt, og stort sett bare halvtvilsomme Kinamekker å finne, men heldigvis hadde Cloud9vaping akkurat fått inn noen P+ 18500 så da gikk jeg for en sånn, selv om det skreik litt i baklomma.... Blir mye nudler på menyen denne måneden. He-he. Hvor mye dampeutstyr og e-sigger har du egentlig? Og hva er favoritten? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Så bra ut den. Er så mange forskjellige sjapper. Du får si fra når du får juicen. Hvor lang tid det tok og ikke minst hvordan den smaker. He-he. Hvor mye dampeutstyr og e-sigger har du egentlig? Og hva er favoritten? Reoen er favoritten. Skal vi se: Reo Vamo Twist Passthrough SD Keyring Maxi Cobra RBA Aga T2 RBA Et par iClear30 To Vivi Nova og en mini 5 Kanger T3 Ikke sååå mye egentlig, da skal du se noen av skrytetrådene på ECF Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Reoen er favoritten. Skal vi se: Reo Vamo Twist Passthrough SD Keyring Maxi Cobra RBA Aga T2 RBA Et par iClear30 To Vivi Nova og en mini 5 Kanger T3 Ikke sååå mye egentlig, da skal du se noen av skrytetrådene på ECF Milde himmel ha-ha. Det synes jeg var mye. Du kan jo dampe på en forskjellig hver dag hele uka lol . Blir nok flere på meg også etterhvert. Blir jo en hobby dette her. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Må jo ha backup og backup til backup backupen 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg også . Hva synes du om den roterbare Drip Tip'en? Enkelte i reviews synes det var bare bortkastet, men jeg digger den. Litt kult, og det er den eneste Clearo'n på markedet som har dette. Digger også kvalitetsfølelsen, deler i rustfritt stål og tyngden. Rock Solid kvalitet. Finner den litt.. irriterende til tider, men det er nok en vanesak tenker jeg Hadde uansett veldig lyst på en sånn tip for leeenge siden Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Den er firkanta, men ikke så mye til felles utenom det kanskje Er en såkalt "bottomfeeder", som du ser av bildet er det en juiceflaske under fordamperen på toppen, som man bare klemmer på for å få litt juice oppe i den, så kan man dampe litt. Sykt solid og bra sak, men koster litt også. what? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 what? Jepp, derav navnet "bottomfeeder", attyen får juicen fra undersiden. Genialt enkelt og deilig å ha 6ml å gå på. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Funker det bra på noe annet enn atomizers da? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Funker det bra på noe annet enn atomizers da? Funker med vanlige 510 atomizere, tilogmed cartos om man ikke skulle ha noe annet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Bah, møkkadama i sikkerhetssjekken på Sola tok posen jeg hadde Vivi Novaen min i og vendte og rista på den så halve juicen jeg hadde i rant ut. >< Hadde ikke tid til å kjefte på kjerringa heller, siden flyet gikk 10 min senere og de ropte opp navnene våre på høyttaleren og sa vi måtte forte oss til gaten. Sånn bortsett fra det ELSKER jeg VRs vannmelon. <3 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 How? Jeg kan riste så mye jeg klarer på Vivi novaene mine uten at det blir noe søl.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Da er du heldigere enn meg, alt jeg har lekker forferdelig når jeg reiser med det eller det blirr ristet på. Vel, ikke cartoene, men alle tankene og clearoene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hmm.. eneste gangene vivi nova'en har lekket har vært når jeg har tippet på den og tatt ett drag. Det er som å be om å få kjeften full av juice da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Dere er heldiger enn meg. Hver gang jeg tar ut ziplock-bagen etter endt reise (det være seg med fly eller gåturen til jobb), er den full av juice og alle tankene og clearoene som har vært i den er klissete og nasty. Morsomt nok hadde jeg glemt å pakke VAMO-en i bagasjen da jeg dro, så ble jo stoppa for den også. Kjerringa trodde det var en mikrofon og nekta å innse at det var et batteri. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har lyst til å teste denne dripperen, som koster en knapp hundrelapp, med enkel modifisering blir den en syyyyyyk dampmaskin: http://www.youtube.c...&v=ptdkiCiXGD0#! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har lyst til å teste denne dripperen, som koster en knapp hundrelapp, med enkel modifisering blir den en syyyyyyk dampmaskin: http://www.youtube.c...&v=ptdkiCiXGD0#! Det var MYE damp ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå