Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Fett. Reo? Bokslignende akkurat som iTaste MVP. Mange dingser å dampe fra :dribble: . Ser nye og lærer nye navn hele tiden. :green:

 

Den er firkanta, men ikke så mye til felles utenom det kanskje :)

Er en såkalt "bottomfeeder", som du ser av bildet er det en juiceflaske under fordamperen på toppen, som man bare klemmer på for å få litt juice oppe i den, så kan man dampe litt. Sykt solid og bra sak, men koster litt også.

Har også akkurat bestilt en mini også, som har en 3ml juiceflaske og er 100% mekanisk, så jeg kan fleske til med lav ohm og få skikkelig trøkk :)

 

Du får ta en titt her: http://www.reosmods.com Advarsel, de er vanedannende. Er det beste man får for en kombo av bra damp og praktiskhet etter min mening. :)

Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser fett ut ja absolutt, men jeg er sykt fornøyd med iTaste'n min. Den er i metall og sykt solid den også. :) Utrolig mye fete løsninger og utstyr det finnes på dampefronten....men nå skal jeg bare bruke penger på juice en stund tror jeg.... :hmm: selv om jeg har siklet litt på en Wamo fra damping.no he-he. :dribble:

Lenke til kommentar

Ja Vamoen er fin den, står en foran meg her. koster knapt en 200-lapp fra Kina om man tåler å vente litt. :)

Men kit'et fra Damping er knall.

 

Apropos juice, sitter med Shire Malt fra epipemods nå, meget god juice. :) Fant også en sjappe i UK som har ekte ekstrahert tobakksjuice som jeg bestilte en par fra, blir spennende å prøve.

http://www.vapistsvapours.co.uk/NEW_-_RTS_Range/cat1322262_1651938.aspx

Lenke til kommentar

Min Smok Telescope sluttet å virke i går, så måtte panisk finne meg en ny mod for mine genesis attyer.

Problemet er at omtrent alt som er av fine mek. modder er utsolgt overalt, og stort sett bare halvtvilsomme Kinamekker å finne, men heldigvis hadde Cloud9vaping akkurat fått inn noen P+ 18500 så da gikk jeg for en sånn, selv om det skreik litt i baklomma.... :p Blir mye nudler på menyen denne måneden.

p10.jpg

Lenke til kommentar

Ja Vamoen er fin den, står en foran meg her. koster knapt en 200-lapp fra Kina om man tåler å vente litt. :)

Men kit'et fra Damping er knall.

 

Apropos juice, sitter med Shire Malt fra epipemods nå, meget god juice. :) Fant også en sjappe i UK som har ekte ekstrahert tobakksjuice som jeg bestilte en par fra, blir spennende å prøve.

http://www.vapistsva...62_1651938.aspx

Så bra ut den. Er så mange forskjellige sjapper. Du får si fra når du får juicen. Hvor lang tid det tok og ikke minst hvordan den smaker. :dribble:

 

Min Smok Telescope sluttet å virke i går, så måtte panisk finne meg en ny mod for mine genesis attyer.

Problemet er at omtrent alt som er av fine mek. modder er utsolgt overalt, og stort sett bare halvtvilsomme Kinamekker å finne, men heldigvis hadde Cloud9vaping akkurat fått inn noen P+ 18500 så da gikk jeg for en sånn, selv om det skreik litt i baklomma.... :p Blir mye nudler på menyen denne måneden.

p10.jpg

He-he. Hvor mye dampeutstyr og e-sigger har du egentlig? Og hva er favoritten? :)
Lenke til kommentar

Så bra ut den. Er så mange forskjellige sjapper. Du får si fra når du får juicen. Hvor lang tid det tok og ikke minst hvordan den smaker. :dribble:

 

He-he. Hvor mye dampeutstyr og e-sigger har du egentlig? Og hva er favoritten? :)

 

Reoen er favoritten. :)

 

Skal vi se:

Reo

Vamo

Twist

Passthrough

SD Keyring Maxi

Cobra RBA

Aga T2 RBA

Et par iClear30

To Vivi Nova og en mini

5 Kanger T3

 

Ikke sååå mye egentlig, da skal du se noen av skrytetrådene på ECF :)

Lenke til kommentar

Reoen er favoritten. :)

 

Skal vi se:

Reo

Vamo

Twist

Passthrough

SD Keyring Maxi

Cobra RBA

Aga T2 RBA

Et par iClear30

To Vivi Nova og en mini

5 Kanger T3

 

Ikke sååå mye egentlig, da skal du se noen av skrytetrådene på ECF :)

Milde himmel ha-ha. Det synes jeg var mye. Du kan jo dampe på en forskjellig hver dag hele uka lol :tease: . Blir nok flere på meg også etterhvert. Blir jo en hobby dette her. :green:
Lenke til kommentar

Jeg også :) . Hva synes du om den roterbare Drip Tip'en? Enkelte i reviews synes det var bare bortkastet, men jeg digger den. Litt kult, og det er den eneste Clearo'n på markedet som har dette. :green:

Digger også kvalitetsfølelsen, deler i rustfritt stål og tyngden. Rock Solid kvalitet. :dribble:

 

Finner den litt.. irriterende til tider, men det er nok en vanesak tenker jeg :p Hadde uansett veldig lyst på en sånn tip for leeenge siden :)

Lenke til kommentar

Bah, møkkadama i sikkerhetssjekken på Sola tok posen jeg hadde Vivi Novaen min i og vendte og rista på den så halve juicen jeg hadde i rant ut. ><

Hadde ikke tid til å kjefte på kjerringa heller, siden flyet gikk 10 min senere og de ropte opp navnene våre på høyttaleren og sa vi måtte forte oss til gaten.

 

Sånn bortsett fra det ELSKER jeg VRs vannmelon. <3

Lenke til kommentar

Dere er heldiger enn meg. Hver gang jeg tar ut ziplock-bagen etter endt reise (det være seg med fly eller gåturen til jobb), er den full av juice og alle tankene og clearoene som har vært i den er klissete og nasty.

 

Morsomt nok hadde jeg glemt å pakke VAMO-en i bagasjen da jeg dro, så ble jo stoppa for den også. Kjerringa trodde det var en mikrofon og nekta å innse at det var et batteri. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...