Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

He-he. Ok. Godvond ja. :tease: Min nye favoritt nå er å blande licorice ( lakris ) fra hangsen med RY4 fra dansken's egen juice. Smaker himmelsk på 4.2 volt. Siden jeg ga opp tobakken for 17 dager siden, synes jeg juicen bare smaker bedre og bedre for hver dag. Smaksløkene mine løper amok og smakssansen har nok bedret seg mye på denne tiden i tillegg til luktesansen kjenner jeg. Vaping er fremtiden :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si Royal Mail var kjappe i går også, nå skal det bli interessant hvor lenge posten på pakka...

 

Sendingen er ankommet mottakerlandet 14.03.2013 20:06 OSLO LETTER CENTER

Sendingen er sendt fra avsenderland 14.03.2013 02:25 LANGLEY HWDC, Storbritannia

 

 

Sendingen er ankommet Rimi Stabekk

16.03.2013 08:51, 1321 STABEKK

Siste hentedato: 30.03.2013

 

 

Woa, ligger på Rimi og venter på meg nå, det var kjapt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte at jeg skulle prøve min nye iclear når cartomizeren begynte å smake rart.

 

Førsteinntrykk: Mange deler, mer komplisert enn en vivi nova å bytte atomizer på den. Plasttuben virker litt billig? Anywho, de andre delene virker veldig slitesterke, er ganske tung (det er både positivt og negativt).

Bekymret over antall tråder. På vivi nova'en må jeg alltid holde vækene våte. Får se om dette blir ett problem når juicen vapes mer og mer.. God kapasitet, får fylt med masse juice.

 

Valgte Coca Cola 11 mg fra ejuiceuk.com. Holy shitballs, jeg tror jeg smaker ting jeg aldri smakte på vivi'en før, en sødme som ikke var så tydelig på vivi'en. selv om jeg tar flere trekk etter hverandre så har jeg ikke enda fått dry/burnt hits. Vet ikke om sødmen er noe sær ettersmak av tanken eller ei, vasket den med vann og eddikk før bruk. Vækene blir nesten gjennomsiktige når de har trukket til seg juice, på avstand kan det være vanskelig å se at de er der, må være en annen type tråd de bruker i denne enn i vivi nova'en.

 

Den blir mye tyngere med juice i (selvsagt). Ganske tung faktisk, kunne sikkert slått noen bevisstløs hvis jeg tok litt hardt i.

 

Drip tippen er ganske stor. Liker ''knuckle'' funksjonen. Syns bunnen og toppstykket på iclear'en er litt sær å se på pga ''strekene'', men de har sin funksjon for når man må skru den fra hverandre (så man får ordentlig tak).

 

Skal fortsette å vape, se om noe forandrer seg underveis.. we'll see!

Alt i alt ett ganske godt førsteinntrykk.

 

Edit: kan også vapes på høyere volt enn 3,5 uten å svi den. Stort pluss.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Tenkte at jeg skulle prøve min nye iclear når cartomizeren begynte å smake rart.

 

Førsteinntrykk: Mange deler, mer komplisert enn en vivi nova å bytte atomizer på den. Plasttuben virker litt billig? Anywho, de andre delene virker veldig slitesterke, er ganske tung (det er både positivt og negativt).

Bekymret over antall tråder. På vivi nova'en må jeg alltid holde vækene våte. Får se om dette blir ett problem når juicen vapes mer og mer.. God kapasitet, får fylt med masse juice.

 

Valgte Coca Cola 11 mg fra ejuiceuk.com. Holy shitballs, jeg tror jeg smaker ting jeg aldri smakte på vivi'en før, en sødme som ikke var så tydelig på vivi'en. selv om jeg tar flere trekk etter hverandre så har jeg ikke enda fått dry/burnt hits. Vet ikke om sødmen er noe sær ettersmak av tanken eller ei, vasket den med vann og eddikk før bruk. Vækene blir nesten gjennomsiktige når de har trukket til seg juice, på avstand kan det være vanskelig å se at de er der, må være en annen type tråd de bruker i denne enn i vivi nova'en.

 

Den blir mye tyngere med juice i (selvsagt). Ganske tung faktisk, kunne sikkert slått noen bevisstløs hvis jeg tok litt hardt i.

 

Drip tippen er ganske stor. Liker ''knuckle'' funksjonen. Syns bunnen og toppstykket på iclear'en er litt sær å se på pga ''strekene'', men de har sin funksjon for når man må skru den fra hverandre (så man får ordentlig tak).

 

Skal fortsette å vape, se om noe forandrer seg underveis.. we'll see!

Alt i alt ett ganske godt førsteinntrykk.

 

Edit: kan også vapes på høyere volt enn 3,5 uten å svi den. Stort pluss.

Måtte innvie min iClear30 nå. Klarte ikke å vente. Fyllte den opp, lot juicen trekke i ca 15 min og testet. Med en gang synes jeg det var dårlig trekk, mye dårligere enn mine iClear16 og mindre damp. Har nå tatt en del trekk og nå kommer den seg virkelig. Måtte sikkert trekke til seg litt juice i begynnelsen. Smaken er god men merker ikke noe forskjell fra 16 clearo'ene. Kult at den tar 3 ml juice. Funker bedre for hvert trekk merker jeg nå. :dribble: Bra førsteinntrykk. Må dampe litt utover dagen å se om den kommer seg enda mer. :green:

20130317_123645.jpg

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Den kan kjapt lekke fant jeg ut av når jeg snudde den på hodet :(

Virker som om den er veldig grådig på juice, men til gjengjeld får jeg sinnsykt masse vape og throathit på den. Har den på 3,6 volt nå og prøver å ikke trekke for le.nge for det kommer så maaaasse vape. Ville aldri tro at det kunne bli ett problem i lengden.. sånn juiceforbruk-vise :p

 

Edit: Hjelper ikke på at jeg damper 18 mg raspberry nå.. må bestille mer 11 mg Raspberry og Berry Crumble fra ejuiceuk.com på mandag! Ååååå som jeg gleder meg til å smake Berry Crumble på den :dribble:

.. og jeg som EGENTLIG ikke har lov til å bestille mer denne måneden.. :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Den kan kjapt lekke fant jeg ut av når jeg snudde den på hodet :(

Virker som om den er veldig grådig på juice, men til gjengjeld får jeg sinnsykt masse vape og throathit på den. Har den på 3,6 volt nå og prøver å ikke trekke for le.nge for det kommer så maaaasse vape. Ville aldri tro at det kunne bli ett problem i lengden.. sånn juiceforbruk-vise :p

Den skal ikke lekke. Min gjør ikke det. Har min også på 3.6 volt nå og damper Kokos. Synes den smaker best på 3.6 volt. Den gir mye damp ja, men ikke mer enn iClear16. Omtrent likt vil jeg si. :green: Grådig på juice kan den vel være, men det er mer igjen enn du tror. Så en review av den på youtube, og fordi den har så massive veker, legger det seg omtrent en hel ml juice i vekene. Da ser det ut som om den har slukt en hel ml med en gang, men den ligger i vekene :dribble: . God dampsøndag :w00t:
Lenke til kommentar

Ja jeg så litt på selve dingsen og drip tippen skal jo ''forsegle'' seg rundt plasttuppen på atomizeren så det ikke skal lekke noe juice, men plutselig hadde jeg kjeften og fingrene fulle av juice etter å ha holdt den opp ned.. hmm.. irriterende.

 

Men ok, vekene sluker til seg masse juice, det merket jeg godt! men den juicen får man ikke ''vapet'' så å si?

Lenke til kommentar

Ja jeg så litt på selve dingsen og drip tippen skal jo ''forsegle'' seg rundt plasttuppen på atomizeren så det ikke skal lekke noe juice, men plutselig hadde jeg kjeften og fingrene fulle av juice etter å ha holdt den opp ned.. hmm.. irriterende.

 

Men ok, vekene sluker til seg masse juice, det merket jeg godt! men den juicen får man ikke ''vapet'' så å si?

Joda. Du får vapet den juicen. Skulle vaske den ene iClear16 nå før jeg innviet 30'n. Selv om den så tom ut ble den aldri tom. Jeg dro og dro og det kom masse deilig damp. Gikk fint å dampe resten i vekene på den i alle fall og den har mindre veker. :dribble:
Lenke til kommentar

Alright, får sjå. Er ganske fornøyd hittil ihvertfall!

Jeg også :) . Hva synes du om den roterbare Drip Tip'en? Enkelte i reviews synes det var bare bortkastet, men jeg digger den. Litt kult, og det er den eneste Clearo'n på markedet som har dette. :green:

Digger også kvalitetsfølelsen, deler i rustfritt stål og tyngden. Rock Solid kvalitet. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...