Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan laster dere opp bilder dere har tatt av utstyret og juicene deres? Når jeg trykker på bilde er det bare url jeg kan sette inn, ikke laste opp fra harddisken eller dropbox folderen. :hmm:

Imgur, Instagram, Facebook eller egen server. :)

 

Jeg damper i vei dagen lang på jobb, har ikke fått en eneste klage, og har fått den største skorsteinen over på e-sigg, så jeg er fornøyd. Må bare få omvendt alle snuserne og resten av røykerne, så blir dagen min komplett. :p

Lenke til kommentar

Skal bestille flere juicer i morra, da får jeg inn penger :dribble: . Bestille en iClear30 Clearomizer i tillegg. Går for et par Halo juicer tenker jeg, må smake på dem :green: , dessuten rådigget jeg Hangsen sin lakris ( licorice ), og dansken selger Hangsen til 20 kr flaska 10 ml. Må bli flere Hangsen juicer og noe Halo, og noen 20 ml til av hans egne til 32 kr flaska. Likte RY4 og Kokos som jeg har nå. Må smake flere. ER jo så billig :dribble: . Gleder meg som en unge på julaften :tease: . Et hav av smaker der ute som venter på å bli dampet :w00t:

Lenke til kommentar

Bare 70 sider senere fikk jeg hevet Mitra sin liste inn i førstepost. Skal bli bedre på å holde den oppdatert fremover :)

 

Skal til Brasil i neste uke. Tingen er at bastemor og bestefar skal være med også. De har fått et bittelite batteri av meg tidligere, men den lille saken ble tatt særs lite seriøst. Nå som de er stuck med meg i 10 dager derimot skal jeg helle e-juice over hodene deres til tobakkspakkene er våte og ubrukelioge. I den sammeheng så sitter jeg å prøver og finne ting og smaker jeg vil ha med. Burde selvfølgelig tenkt på dette før, men sånn går det. Regner med at en clearomizer vil være det letteste for dem og Kangerne mine sammen med Vivi Nova er dressed to impress. Vil likevel ha med meg noen Boges og en tank eller to for min egen del. Trenger spesielt forslag til gode fruktige smaker, helst fra ecigwizard, da jeg trenger "Next Working Day" shippingen deres akkurat nå.

 

Er den shippingen fortsatt rask om jeg bestiller over tollgrensen?

Lenke til kommentar

God morgen felles dampere :p . Da har jeg lagt inn min første bestilling hos spaincigar på Halo. Bestilte Tribecka og Longhorn. Mario har alt sendt mail på at bestillingen prosesseres :grin2: . Eneste var at 2 flasker havner noen kroner over tollgrensa så jeg på paypal etter betaling. Håper det går bra. Synes 15 euro i frakt var ganske drøyt...men. Skal bli spennende å smake nye juicer og spesialt Halo etter å ha hørt så mye bra om dem.

Bestilte en iClear30 hos damping.no også for å ha en ny tank å teste Halo på når de kommer. :dribble: Iclear tankene er ikke plast vel? Mine 2 iClear16 føles som glass i hvert fall.

Lenke til kommentar

iCear er plast ja. Pluid can brukes i en carto om nødvendig. :)

Salmiakki er klar i farge, så skal teste med grønn konditorfarge for å få samme looken :)

Ok. Da har jeg snart 3 iClear tanker. Det greier seg en god stund. Får holde meg til juice som kan nytes på plast da og holde meg unna de som kan ta knekken på dem. :green:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...