Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

Deeeer ja!

 

Hmmmm.. har valgt ut ting og sånt, men da jeg skulle betale med paypal som gjest så fikk jeg ikke noe felt for å fylle inn adresse og slikt, så tenkte å lage bruker for å sikre meg at det ikke blir noe tull også står det at min email er allerede brukt?? What??

 

Edit: prøvde ''glemt passord'' og det står at ''ingen konto funnet med denne epostadressen''.

Hmmmmmmm..

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Uff, hadde ikke vært verst å hatt E-cig tilgjengelig nå, sluttet å røyke på mandag, 1 måned etter at jeg også sluttet å snuse.

 

The cravings...

Lenke til kommentar

Uff, hadde ikke vært verst å hatt E-cig tilgjengelig nå, sluttet å røyke på mandag, 1 måned etter at jeg også sluttet å snuse.

 

The cravings...

 

Det hjelper noe sinnskt på det. For meg så kan en LR Boge cartomizer fylt med KY4 fra Vermillion River jage bort suget når det er på sitt aller verste!

 

Har sluttet før uten noe hjelpemiddler og med andre hjelpemiddler og sånt, men jeg har aldri vært så lenge røykfri som jeg har vært nå.. og jeg har absolutt ingen ønsker om å begynne igjen. Melder suget seg drar jeg frem den perfekte komboen min og suget er borte etter noen minutters puffing :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du kan ha et startsett i dine hender i morgen om du bestiller kjapt. :)

Fra damping.no? Ser ut til at alle startsettene er utsolgt.

 

Jeg er uansett usedvanlig god i selvtortur, så tror jeg greier meg frem til målet som er snus og røykfri frem til USA i høst.

Lenke til kommentar

Yay, det ordnet seg!

 

Nå har jeg IKKE lov til å bestille noe mer denne måneden.. har vel 3-5 pakker på vei nå (fikk også en på mandag med batterier..).

 

Da bestilte jeg en sånn iclear30-ting, med 5 ekstra hoder, 3 drip tips og 4 forskjellige plastflasker. Kostet rett over 400 kr for alt sammen, det inkluderer frakten på 35 kr også. Ganske fornøyd! Håper jeg blir like fornøyd med iclearoen da.

Lenke til kommentar

Holy shit den hadde sett sååååååå badass ut på Zmax'en.. Ble litt lei meg da jeg så hvor kort den var, men så så jeg at de hadde xl spare tanks, som jeg antar er for xl cartomizers som jeg bruker.

 

YAY! Da vet jeg hva mitt neste kjøp blir!!

 

Edit: er ikke heeelt sikker på hva jeg syns med det fyllehullet med den lille skruen..

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Må si er jeg forstår lite av atomisers, cartridges, cartomisers, tanks, dips osv osv.

Noen som har en guide som forklarer hva de forskjellige tingene er ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...