Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som funker så mye bedre med iclear enn vivi nova?

 

Med iClear kjenner man f.eks smaken av det du damper. :) Vivi Nova muter smaker veldig for meg.

Og i tillegg så må du begynne med "tip and swirl" så fort man kommer litt ned i tanken , vekene klarer ikke å fore coilen bra nok med væske.

Men hovedsaklig smaken.

Mye bedre kvalitetsfølelse også, alt unntatt tanken er rustfritt stål.

Lenke til kommentar

Hmmm.. gimme link??

 

Er så sært at du sier at smaken blir mindre, for jeg bruker vivi nova'en for svakere smaker som jeg virkelig har lyst til å smake alt av, mens jeg har sterkere smaker på LR boge cartomizer for å ''runde av'' smaken(altså 'mute' den litt).

 

Nei nå får du ingen link, prøv å lese postene litt nøyere du :p Kanskje du finner noe der :D

 

Og jeg synes det er bedre smak i cartotank... Skal ikke være enkelt!

Lenke til kommentar

Nei nå får du ingen link, prøv å lese postene litt nøyere du :p Kanskje du finner noe der :D

 

Og jeg synes det er bedre smak i cartotank... Skal ikke være enkelt!

 

I is retard innimellom :p

 

Det var det vivi nova-lignende monsteret ja.

Er det noen problemer med at vækene ikke holder seg våte nok så man får dry hits på den? Det kan være ett problem med vivi nova's. Det blir en vane å ''dreie'' på dem innimellom, men skulle gjerne unngått det.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

I is retard innimellom :p

 

Det var det vivi nova-lignende monsteret ja.

Er det noen problemer med at vækene ikke holder seg våte nok så man får dry hits på den? Det kan være ett problem med vivi nova's. Det blir en vane å ''dreie'' på dem innimellom, men skulle gjerne unngått det.

 

I mye mindre grad enn på Vivi, er jo dobbelt så mye veker, så den suger opp juicen bra. Men tyngdekraften spiller jo litt imot tanker med coilene så høyt opp, så når det virkelig nærmer seg bunnen må du gjøre det samme. :)

Lenke til kommentar

I mye mindre grad enn på Vivi, er jo dobbelt så mye veker, så den suger opp juicen bra. Men tyngdekraften spiller jo litt imot tanker med coilene så høyt opp, så når det virkelig nærmer seg bunnen må du gjøre det samme. :)

 

Men hvordan er det med å kjøpe nye atomizer heads for dette monsteret?

 

Edit: Må si at jeg ble veldig.. kjøpekåt, så å si av den nettsiden. Ser ut som ganske gode priser.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Men hvordan er det med å kjøpe nye atomizer heads for dette monsteret?

 

Edit: Må si at jeg ble veldig.. kjøpekåt, så å si av den nettsiden. Ser ut som ganske gode priser.

 

Ja damping er den beste Norske siden synes jeg, hjelpsom kar som driver den.

Du får kjøpt nye hoder til iClear på samme måte som med Vivi'er. Samme hoder på 16 og 30'n.

99,- for 5 stk.

Lenke til kommentar

Brummer den som en lys-sabel? :p

Er du happy med den?

 

Og god morgen :)

 

Hm.. nei.. det er som om den ''brummer'', mener å tro at folk prater om det i reviews av den også. Hvis man suger ''hardt'' så blir lyden mindre eller borte, men ellers brummer den som bare det.

 

Er som en ''Prr-rr-rr-rr-rr-rr''.

 

Er veeeeldig fornøyd ja..! Er så glad for at jeg brukte penger på en slik mod, nå slipper jeg å styre med ledninger til de andre vanlige ego batteriene hele tiden, det er bare å bytte batteriene når Zmax'en kaller meg ''Lou'' (skal selvsagt stå 'Low', men det står Lou :p ).

Og OMG, batteriene! Jeg slipper å bytte så ofte, ett 18500 1100 mha batteri varer meg en solid dag med vaping. Jeg får både VV alternativet samt goood batterikapasitet, det er helt fantastisk og akkurat det jeg ønsket meg! Gleder meg sykt til jeg får ringene + 18650 3400 mha batteriene..!!

 

Den virker også ganske solid og av god kvalitet. Ser helt fantastisk ut også og sitter veldig godt i hånden. Knappen er godt tilgjengelig og har en ''klikkelyd'' (spørs om dette er bra eller dårlig, avhenger av brukeren.. jeg er blitt vandt til det).

 

Kan fint brukes som slagvåpen også tenker jeg. Håper jeg slipper å prøve det ut :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

God morgen Buffy! :)

 

Sitter å skal finne meg en ny juice til carto tanken min nå, siden jeg akkurat er tom for Red Energy Drink fra VaporGod.

Jeg har jo så mye godis å velge i her. :D

Det er vel hva vi kaller et luksus problem. hehe

 

Happy Vaping!

 

Kjenner den igjen.. Jeg gikk for en av mine favoritter, Hawaiian Pineapple. Lukten er såååå forførende og frisk!

 

Onsda' morra blues. Faen, så trett jeg er. Selv etter en halvtime i dusjen, klarer jeg ikke å våkne ordentlig og er klar for å sovne igjen når som helst. :p

Skal i det minste prøve ny juice i dag da, så woop, woop. ^^

 

Husk å gi en liten review! :) Jeg ser etter nye juicer å prøve ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...