BuffyAnneSummers Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg er kanskje ikke rette mann å spørre, for jeg synes Vivi Nova er helt ubrukelige, og iClear30 er i en HELT annen klasse og definitivt verd de få tikroningene mer... Hva er det som funker så mye bedre med iclear enn vivi nova? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hva er det som funker så mye bedre med iclear enn vivi nova? Med iClear kjenner man f.eks smaken av det du damper. Vivi Nova muter smaker veldig for meg. Og i tillegg så må du begynne med "tip and swirl" så fort man kommer litt ned i tanken , vekene klarer ikke å fore coilen bra nok med væske. Men hovedsaklig smaken. Mye bedre kvalitetsfølelse også, alt unntatt tanken er rustfritt stål. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hmmm.. gimme link?? Er så sært at du sier at smaken blir mindre, for jeg bruker vivi nova'en for svakere smaker som jeg virkelig har lyst til å smake alt av, mens jeg har sterkere smaker på LR boge cartomizer for å ''runde av'' smaken(altså 'mute' den litt). Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hmmm.. gimme link?? Er så sært at du sier at smaken blir mindre, for jeg bruker vivi nova'en for svakere smaker som jeg virkelig har lyst til å smake alt av, mens jeg har sterkere smaker på LR boge cartomizer for å ''runde av'' smaken(altså 'mute' den litt). Nei nå får du ingen link, prøv å lese postene litt nøyere du Kanskje du finner noe der Og jeg synes det er bedre smak i cartotank... Skal ikke være enkelt! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Nei nå får du ingen link, prøv å lese postene litt nøyere du Kanskje du finner noe der Og jeg synes det er bedre smak i cartotank... Skal ikke være enkelt! I is retard innimellom Det var det vivi nova-lignende monsteret ja. Er det noen problemer med at vækene ikke holder seg våte nok så man får dry hits på den? Det kan være ett problem med vivi nova's. Det blir en vane å ''dreie'' på dem innimellom, men skulle gjerne unngått det. Endret 12. mars 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 I is retard innimellom Det var det vivi nova-lignende monsteret ja. Er det noen problemer med at vækene ikke holder seg våte nok så man får dry hits på den? Det kan være ett problem med vivi nova's. Det blir en vane å ''dreie'' på dem innimellom, men skulle gjerne unngått det. I mye mindre grad enn på Vivi, er jo dobbelt så mye veker, så den suger opp juicen bra. Men tyngdekraften spiller jo litt imot tanker med coilene så høyt opp, så når det virkelig nærmer seg bunnen må du gjøre det samme. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) I mye mindre grad enn på Vivi, er jo dobbelt så mye veker, så den suger opp juicen bra. Men tyngdekraften spiller jo litt imot tanker med coilene så høyt opp, så når det virkelig nærmer seg bunnen må du gjøre det samme. Men hvordan er det med å kjøpe nye atomizer heads for dette monsteret? Edit: Må si at jeg ble veldig.. kjøpekåt, så å si av den nettsiden. Ser ut som ganske gode priser. Endret 12. mars 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Men hvordan er det med å kjøpe nye atomizer heads for dette monsteret? Edit: Må si at jeg ble veldig.. kjøpekåt, så å si av den nettsiden. Ser ut som ganske gode priser. Ja damping er den beste Norske siden synes jeg, hjelpsom kar som driver den. Du får kjøpt nye hoder til iClear på samme måte som med Vivi'er. Samme hoder på 16 og 30'n. 99,- for 5 stk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ja damping er den beste Norske siden synes jeg, hjelpsom kar som driver den. Du får kjøpt nye hoder til iClear på samme måte som med Vivi'er. Samme hoder på 16 og 30'n. 99,- for 5 stk. Men de har ikke spare atomizers på den siden? Ser bare masse væker og slikt. Har gjerne lyst til å bare skru av og på.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Men de har ikke spare atomizers på den siden? Ser bare masse væker og slikt. Har gjerne lyst til å bare skru av og på.. Ble litt usikker på om han har de enda, han har hoder til 16, men vekene ser annerledes ut enn de til 30'n. Jeg spurte han på FB, så vi får se. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ble litt usikker på om han har de enda, han har hoder til 16, men vekene ser annerledes ut enn de til 30'n. Jeg spurte han på FB, så vi får se. Takk! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hmmm.. merker denne ''hummingen'' til Zmax'en når jeg bruker carto på den. Var veldig rart i begynnelsen, men begynner å bli vandt til lyden nå tror jeg.. Hørte den ikke når jeg brukte Vivi nova'en på'n. God morgen forresten alle dampere Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Brummer den som en lys-sabel? Er du happy med den? Og god morgen Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 God morgen Buffy! Sitter å skal finne meg en ny juice til carto tanken min nå, siden jeg akkurat er tom for Red Energy Drink fra VaporGod. Jeg har jo så mye godis å velge i her. Det er vel hva vi kaller et luksus problem. hehe Happy Vaping! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Brummer den som en lys-sabel? Er du happy med den? Og god morgen Hm.. nei.. det er som om den ''brummer'', mener å tro at folk prater om det i reviews av den også. Hvis man suger ''hardt'' så blir lyden mindre eller borte, men ellers brummer den som bare det. Er som en ''Prr-rr-rr-rr-rr-rr''. Er veeeeldig fornøyd ja..! Er så glad for at jeg brukte penger på en slik mod, nå slipper jeg å styre med ledninger til de andre vanlige ego batteriene hele tiden, det er bare å bytte batteriene når Zmax'en kaller meg ''Lou'' (skal selvsagt stå 'Low', men det står Lou ). Og OMG, batteriene! Jeg slipper å bytte så ofte, ett 18500 1100 mha batteri varer meg en solid dag med vaping. Jeg får både VV alternativet samt goood batterikapasitet, det er helt fantastisk og akkurat det jeg ønsket meg! Gleder meg sykt til jeg får ringene + 18650 3400 mha batteriene..!! Den virker også ganske solid og av god kvalitet. Ser helt fantastisk ut også og sitter veldig godt i hånden. Knappen er godt tilgjengelig og har en ''klikkelyd'' (spørs om dette er bra eller dårlig, avhenger av brukeren.. jeg er blitt vandt til det). Kan fint brukes som slagvåpen også tenker jeg. Håper jeg slipper å prøve det ut Endret 13. mars 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Onsda' morra blues. Faen, så trett jeg er. Selv etter en halvtime i dusjen, klarer jeg ikke å våkne ordentlig og er klar for å sovne igjen når som helst. Skal i det minste prøve ny juice i dag da, så woop, woop. ^^ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 God morgen Buffy! Sitter å skal finne meg en ny juice til carto tanken min nå, siden jeg akkurat er tom for Red Energy Drink fra VaporGod. Jeg har jo så mye godis å velge i her. Det er vel hva vi kaller et luksus problem. hehe Happy Vaping! Kjenner den igjen.. Jeg gikk for en av mine favoritter, Hawaiian Pineapple. Lukten er såååå forførende og frisk! Onsda' morra blues. Faen, så trett jeg er. Selv etter en halvtime i dusjen, klarer jeg ikke å våkne ordentlig og er klar for å sovne igjen når som helst. Skal i det minste prøve ny juice i dag da, så woop, woop. ^^ Husk å gi en liten review! Jeg ser etter nye juicer å prøve Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Venter på få kicka igang smaksløkene. Pussa tenna for 50 minutter siden, men smaker fortsatt bare tannkrem, til tross for at jeg holdt på å sovne i dusjen, noe som resulterte i at jeg sto med munnen åpen og sannsynligvis prøvde å drukne meg selv som hevn for å legge meg sent. 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Fant ut at jeg har ca 80 ml med Cheesecake som jeg hadde gjemt bort i den store verktøykassa mi. Verktøykassa har blitt juice og dampe-utstyrs kasse. Får blande inn litt nikotin, så blir det bra. 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Buffy: http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/innokin-hoder-iclear30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå