Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte meg et ego t kit med passtru før helga. Det kom med visjon ego clearomizere.

Jeg mista ene fra et bord når den lada, munnstykket knakk av, ganske skrøpelig plast i tanken.

Lærte at jeg burde ta av clearomizere og sånn når jeg lader da.

Den andre sprakk plasten pga feil juice. Litt teit men sånn som skjer tror jeg.

 

Lurer litt nå.

Kan jeg bruke 510 ting på mitt batteri?

Hvilke attys/clearos tåler mest? Da tenker jeg på tynne typen.

Har lyst på noe som er litt solid, og ikke går i stykker hele tiden.

Hvor bestiller dere sampler med 10smaker fra?

 

Jeg pleier aldri å ''sample'' på den måten at jeg bare bruker litt og smaker på det, skal jeg teste en smak så bruker jeg en hel 10 ml flaske.

 

Da helst på min vivi nova eller LR Boge cartomizer. Begge tåler bra med bank. Selv vivi nova'en har truffet gulvet flere ganger (har tre katter.. så ikke rart.. :p ) og funker fremdeles perfekt etter nesten ett års bruk. Eneste som er er at tuben begynner å bli rar (som i farge på den) og drip tippen (begynner å bli misfarget).

Lenke til kommentar

Og det er heldigvis ting du kan bytte ut rimelig enkelt. :p

Jeg er på min tredje tube og fjerde driptip. :p

 

Problemet er drip tippen. Jeg tror den er litt større enn vanlige drip tips.. er kanskje noe ikke alle merker men det gjør meg insane (prøvde å sette på en annen drip tip en gang, hadde lyst til å være rød den dagen.. det funket ikke så bra)

Lenke til kommentar

Jeg er kanskje ikke rette mann å spørre, for jeg synes Vivi Nova er helt ubrukelige, og iClear30 er i en HELT annen klasse og definitivt verd de få tikroningene mer... :)

Ok. Da så. Vivi Nova'n følger det med 3 veker, mens på iClear bare 1. Hmm. Kan jo bestille begge deler. Man trenger jo flere tanker så why not? :green:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...