Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke smaker er ''OMG DETTE ER SÅ FANTASTISK'' godt? Vurderer å prøve nye juicer snart.. er det tynne eller tykke juicer?

Les litt om de forskjellige smakene inne på http://www.halocigs....id/eliquid.html

SpainCigar har ikke noe beskrivelse av smakene sine.

 

e: De er forrholdsvis tykke, men jeg har ingen problemer med de på vivi'n. :)

 

e2: Du fikk jo Kringles Curse av meg en gang for lenge siden.

Ca den tykkelsen på dem, men de har stortsett tobakks, sjoko, kaffe smaker. Det jeg kommer på nå.

 

Da er jo saken klar. Da må det bli Spaincigar. 16 euro for 30 ml er jo bedre enn 18 pund. Hvordan er leveringstiden fra Spania da? :)

Prisen faller til 13,22 euro når du registrerer norsk adresse.

God service har han også. (Mario) :)

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Frakt fra Spania er litt dyrt. 15 euro.

Mener de pleier å være framme på ca 5 dager.

 

Noe av det eneste som aldri har blitt stoppa i tollen for min del, men så er de jo pakka innbrudds sikkert også. :)

 

@Buffy: Jeg elsker å blande 50/50 med Turkich Tobacco og Belgian Cocoa. :) De er gode hver for seg, men sammen er de dynamitt! :D

Ellers digger jeg jo cringles curse. :)

Tribeca er heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Frakt fra Spania er litt dyrt. 15 euro.

Mener de pleier å være framme på ca 5 dager.

 

Noe av det eneste som aldri har blitt stoppa i tollen for min del, men så er de jo pakka innbrudds sikkert også. :)

 

@Buffy: Jeg elsker å blande 50/50 med Turkich Tobacco og Belgian Cocoa. :) De er gode hver for seg, men sammen er de dynamitt! :D

Ellers digger jeg jo cringles curse. :)

Tribeca er heller ikke å forakte.

Hvel. Da skal jeg prøve Mario en runde. Dyr frakt men må nesten bestille turkish tobacco og belgian cocoa fra Halo og blande en dynamitt vape i iTaste'n :dribble: . 5 dager er jo helt akseptabelt fra Manana landet :green:
Lenke til kommentar

@Buffy: Jeg elsker å blande 50/50 med Turkich Tobacco og Belgian Cocoa. :) De er gode hver for seg, men sammen er de dynamitt! :D

Ellers digger jeg jo cringles curse. :)

Tribeca er heller ikke å forakte.

 

Så røyksjokolade-ish.. For å være ærlig så hadde jeg en svakhet for røyken de har i sverige som har sjokoladesmakende filtre :p Men sjokoladen smaker ordentlig?? Absolutt alle andre sjokoladesmakende juicer jeg har prøvd har vært absolutt pyton.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke får til å registrere konto på SpainCigar. Har prøvd siden desember i fjor. ><

 

e: Merkelige greier. Enten har jeg klart å svi absolutt alt jeg har av utstyr, ellers så er noe seriøst galt med VAMO-en min.

Uansett hva jeg setter på den, smaker det svidd. Det være seg splitter nye T3-er, Vivi Novaen med nye hoder, Boge LR, SmokTek XL DCT, eller andre cartoer. Uansett juice også.

2 timer og 45 minutter igjen av arbeidsdagen, de andre batteriene er tomme for juice og alt jeg vil er å vape ...

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke får til å registrere konto på SpainCigar. Har prøvd siden desember i fjor. ><

 

e: Merkelige greier. Enten har jeg klart å svi absolutt alt jeg har av utstyr, ellers så er noe seriøst galt med VAMO-en min.

Uansett hva jeg setter på den, smaker det svidd. Det være seg splitter nye T3-er, Vivi Novaen med nye hoder, Boge LR, SmokTek XL DCT, eller andre cartoer. Uansett juice også.

2 timer og 45 minutter igjen av arbeidsdagen, de andre batteriene er tomme for juice og alt jeg vil er å vape ...

Spesiellt at du ikke får registrert deg..

Jeg ville sendt en mail til Mario og spurt jeg da.

Han er litt dårlig i engelsk, men gjør seg forstått. :)

Veldig god service!

[email protected]

 

Du har ikke fått justert VAMO'n din fra RMS til den andre jalla innstillinga da?

Hold enten + eller - knappen inne i 12 sec, så skifter du innstilling.

Lenke til kommentar

Bestilte meg et ego t kit med passtru før helga. Det kom med visjon ego clearomizere.

Jeg mista ene fra et bord når den lada, munnstykket knakk av, ganske skrøpelig plast i tanken.

Lærte at jeg burde ta av clearomizere og sånn når jeg lader da.

Den andre sprakk plasten pga feil juice. Litt teit men sånn som skjer tror jeg.

 

Lurer litt nå.

Kan jeg bruke 510 ting på mitt batteri?

Hvilke attys/clearos tåler mest? Da tenker jeg på tynne typen.

Har lyst på noe som er litt solid, og ikke går i stykker hele tiden.

Hvor bestiller dere sampler med 10smaker fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...