Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Det ekke værst. Er det bedre å ha juicen i kjøleskapet? Har mine stående på hylla i stua jeg.

 

Har dem der mest fordi det er praktisk men mener å tro at de holder seg lenger. Slenger man juice i fryseren holder de seg enda lenger. Hadde masse juice i fryseren da jeg begynte, slengte alt jeg ikke likte der. Fikk gitt bort ett par fryseposer til en vapekompis som liker å eksperimentere med juicer.. :p

Lenke til kommentar

Har ikke all verdens erfaring med forskjellige juicer enda da jeg bare har bestilt et par plasser enda. Jeg er likevel meget fornøyd med pris og smak på juicen til denne dansken ( den han blander selv ). PÅ denne plassen: http://amtorp.net/da/ 32 danske kr for en 20 ml flaske. Jeg har testet kokos og RY4 fra ham og likte begge to. Har også meget billig utstyr som batterier/cartos clearomizers etc. Bestillingen kom 4 dager etter den ble sendt. :dremel:

Kommer til å bestille mer herfra. Får jo 60 ml for under en hundrings. Portoen var billig også, bare 23 kroner :w00t::green:

Lenke til kommentar

Nice. 100 kroner for 60ml er forlokkende, kanskje det må testes. Synd han ikke har favorittene mine :(

Ja. Hadde vært fint om noen erfarne dampere kunne testet juicen hans. Jeg er fortsatt nybegynner og har kanskje aldri testet skikkelig kvalitetsjuice? I min gane smaker juicen hans godt, men er også interessert i å teste mange forskjellige smaker og merker for å finne mine favoritter. Har akkurat begynt på vandringen i denne jungelen og veien fremover er spennende. :dribble:
Lenke til kommentar

Endelig fylt opp vivi novan min etter at attyn på clearon røyk, men på attyn som kommer ferdig installert på vivin (står 2.4ohm) så leser zmaxen min mellom 2.7-2.8ohm... Er det normalt med så store ohm forskjeller?

1. Ikke alle mod's måler Ohm like nøyaktig. Jeg har ikke erfaring med Zmax.. ProVari er den eneste moden jeg har som måler nøyaktig det samme som multimeteret mitt, så da velger jeg å stole på den.

2. Etter en stund med bruk, vil alle coiler vise høyere Ohm. Dette er fordi de blir slitt og etterhvert vil de ryke. Det er ikke noe farlig med at coilen ryker, men du får bare ikke brukt den lenger. Du kan tenke på coilen litt som tråden i ei lyspære. Den ryker etter ei stund den også, bare mere volsomt i ei lyspære.

Det skal legges til at jeg brukte hodet i den ene vivi'n min i over 3 mnd før den røyk. Det går fint ann å bruke den så lenge hvis man steller pent med den og vasker den jevnlig.

Nå gidder jeg ikke det lengere. Nå kaster jeg de etter max 2 ukers bruk.

Lenke til kommentar

1. Ikke alle mod's måler Ohm like nøyaktig. Jeg har ikke erfaring med Zmax.. ProVari er den eneste moden jeg har som måler nøyaktig det samme som multimeteret mitt, så da velger jeg å stole på den.

2. Etter en stund med bruk, vil alle coiler vise høyere Ohm. Dette er fordi de blir slitt og etterhvert vil de ryke. Det er ikke noe farlig med at coilen ryker, men du får bare ikke brukt den lenger. Du kan tenke på coilen litt som tråden i ei lyspære. Den ryker etter ei stund den også, bare mere volsomt i ei lyspære.

Det skal legges til at jeg brukte hodet i den ene vivi'n min i over 3 mnd før den røyk. Det går fint ann å bruke den så lenge hvis man steller pent med den og vasker den jevnlig.

Nå gidder jeg ikke det lengere. Nå kaster jeg de etter max 2 ukers bruk.

 

Alle de andre ego vision clearomizerne mine leser zmax fint med .1 variasjon, så tror den er rimelig nøyaktig på ohm måling, men det jeg lurte på var om det er normalt at nye hoder viser så mye ohm variasjon fra hva som står printa på selve hodet.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Ja. Hadde vært fint om noen erfarne dampere kunne testet juicen hans. Jeg er fortsatt nybegynner og har kanskje aldri testet skikkelig kvalitetsjuice? I min gane smaker juicen hans godt, men er også interessert i å teste mange forskjellige smaker og merker for å finne mine favoritter. Har akkurat begynt på vandringen i denne jungelen og veien fremover er spennende. :dribble:

 

Går i Turkish tobacco fra Halo og KY4 fra Vermillion - de aller beste jeg har funnet (gjennom extensive tokakk smaking) :)

Lenke til kommentar

Ja. Hadde vært fint om noen erfarne dampere kunne testet juicen hans. Jeg er fortsatt nybegynner og har kanskje aldri testet skikkelig kvalitetsjuice? I min gane smaker juicen hans godt, men er også interessert i å teste mange forskjellige smaker og merker for å finne mine favoritter. Har akkurat begynt på vandringen i denne jungelen og veien fremover er spennende. :dribble:

 

Da burde du teste Vermillion River sine juicer... Hawaiian Pineapple og Cinnamon Rolls er en av mine favoritter gjennom tidene. De er fantastiske på LR Boge cartomizers.

Lenke til kommentar

Ok. Forslagene deres må jeg smake Green Monster og Buffy. Hvor er det best å handle Halo og Vermillion hen da? :hmm:

 

Da måtte iTaste'n min i laderen etter 2 døgn og over 1200 trekk :eek::dribble: Imponerende batteri. Tok bare 5 min før den lyser grønn og da kan jeg dampe mens den lader :green: Gotta love it :w00t:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Bestill VR fra ecigwizard.com du. De har god service og lav frakt, samt 10 ml flasker med VR. Liker du juicene og vil ha mye mer så har uk-eliquid.co.uk VR i 30 ml flasker.

 

Da måtte iTaste'n min i laderen etter 2 døgn og over 1200 trekk :eek::dribble: Imponerende batteri. Tok bare 5 min før den lyser grønn og da kan jeg dampe mens den lader :green: Gotta love it :w00t:

 

Er det utbyttbart batteri du bruker? Eller er det som ego og sånt?

Lenke til kommentar

Bestill VR fra ecigwizard.com du. De har god service og lav frakt, samt 10 ml flasker med VR. Liker du juicene og vil ha mye mer så har uk-eliquid.co.uk VR i 30 ml flasker.

 

 

 

Er det utbyttbart batteri du bruker? Eller er det som ego og sånt?

Ok. Takker. :green: Får slenge inn en bestilling. Det var noen som sa her inne at pakker fra ecigwizard alltid ble stoppet i tollen?? Eller? Opplevd det du? :hmm:

iTaste'n har ikke utbyttbart batteri nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...