BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Brukte ikke tank før, og da kunne en 10 ml flaske med tynn juice bli borte på tre dager, pleier å bruke ca 10 ml på 5 dager ca. Funker kanskje bedre med tank da.. Men hvilken volt/watt kjører du på da med tynn juice? Hva slags cartomizer og hva slags ohm? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg kjører mellom 4,2 og 4,8V på en SMOK Dualcoil 1,5 Ohm. (ProVari, så den leverer det den skal.) 4,8V Blir litt i varmeste laget, men ingen usmak. Det er jo tross alt 2X 3Ohms coiler, så den tåler å kjøres hardt. Men på så høy Volt så går juicen fort unna.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Når du har en dual coil I tank, borrer du hull både nede og oppe da? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg kapper et ca 5mm langt hull nede med dremelen min. Har aldri hatt hull oppe.. Hvor har du sett at noen har hatt hull oppe? Skulle gjerne likt å vite logikken bak å ha hull oppe.. Det går liksom mot alt jeg veit om tanksystemer. Coilene sitter jo nede. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Kan hende at det gjaldt andre typer cartomizers med coil både oppe og nede. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Har aldri sett cartos med hull oppe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Da har jeg bestilt blant annet ett Efest 18650 batteri med 3400 mha.. åååå jeg håper på ihvertfall ett par dager med god vaping uten å måtte bytte Noen som har erfaringer med sånne batterier? Jeg betalte vel ca 17 dollar på ecigmodshop.com for batteriet. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Den gjør sikkert nytten fint. Her er en killer deal, to stk Panasonic i knall kvalitet for 63 spenn med frakt. http://www.fasttech.com/products/1420/10001980/1141101-panasonic-cgr18650ch-rechargeable-2250mah-37v-1865 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som har sett god pris på AW IMR 18650 batterier noe sted? Helst ikke fra statene, da går vinninga litt opp i spinninga med frakt.. @Buffy Jeg har lest gode ting om Efest batteriene, men at de har klart å få 3400 mAh i et 18650 batteri er jo brutalt.. Stemmer det, så har du nok sikkert bortimot 2 døgn med damp der ja. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Den gjør sikkert nytten fint. Her er en killer deal, to stk Panasonic i knall kvalitet for 63 spenn med frakt. http://www.fasttech....250mah-37v-1865 Hvor mye er frakten på? @Buffy Jeg har lest gode ting om Efest batteriene, men at de har klart å få 3400 mAh i et 18650 batteri er jo brutalt.. Stemmer det, så har du nok sikkert bortimot 2 døgn med damp der ja. Fuck yeah.. er det jeg ønsket når jeg skaffet meg modden Sjekket også litt på nettet og virker som om den kan være litt vel stor for zmaxen, men jeg har extension caps (endestykket som man skrur igjen etter å ha satt i batteriet) så satser på null problemer.. Pluss så så det ut til at de hadde extension ringer, så bestilte ett par av dem også. Svinedyr frakt da.. på 25 dollar :nei2: Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvor mye er frakten på? 0 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 0 Hva med disse da? http://www.fasttech.com/products/1420/10001980/1141104 Jeg liker å slippe å måtte lade så ofte. Største grunnen til hvorfor jeg kjøpte Zmax. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Funker sikkert det. Jeg foretrekker de andre pga at de tåler mer bank fra en mekanisk mod. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvordan vet man om de gjør det? Og hva mener du med ''bank''? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvordan vet man om de gjør det? Og hva mener du med ''bank''? Man ser det i specsene. Siden jeg surrer med genesis atomizere ned til 0.7-0.8ohm, må man ha batterier som tåler å bli kjørt hardt. Men det er ikke noe du trenger å tanke på med modden din. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Den gjør sikkert nytten fint. Her er en killer deal, to stk Panasonic i knall kvalitet for 63 spenn med frakt. http://www.fasttech....250mah-37v-1865 Jeg skal inrømme at jeg ikke er noen ekspert på batterier.. ProVape anbefaler å kun bruke AW IMR "High drain" batterier på ProVari'n. Tror du de batteriene du linker til der kan matche AW IMR'ene på både hva de klarer å levere og sikkerhet? Jeg surrer med genesis selv.. (Cobra) Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg skal inrømme at jeg ikke er noen ekspert på batterier.. ProVape anbefaler å kun bruke AW IMR "High drain" batterier på ProVari'n. Tror du de batteriene du linker til der kan matche AW IMR'ene på både hva de klarer å levere og sikkerhet? Jeg surrer med genesis selv.. (Cobra) Ja de batteriene har såkalt "safe chemistry" som AW IMR, så de er trygge. Sitter og innstallerer ny coil og veke i Cobraen min akkurat nå 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jeg må lære meg sånt etterhvert som dere driver med.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Prøvd en ny juice på vivi nova'en nå. Old Holborn fra ejuiceuk.com. Tobakken smaker man tydelig, og hint av karamel og lakris (vil jeg si). Den er faktisk ganske ok å vape på, er ikke helt sikker på om jeg kommer til å bestille en ny flaske eller ei når jeg er ferdig med denne, men absolutt noe jeg kan tenke meg å fylle tanken med innimellom. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Prøvd en ny juice på vivi nova'en nå. Old Holborn fra ejuiceuk.com. Tobakken smaker man tydelig, og hint av karamel og lakris (vil jeg si). Den er faktisk ganske ok å vape på, er ikke helt sikker på om jeg kommer til å bestille en ny flaske eller ei når jeg er ferdig med denne, men absolutt noe jeg kan tenke meg å fylle tanken med innimellom. Hvor lang leveringstid har de? Så bra ut denne sjappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå