Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg har for vane å låne bort vibratorer, altså.. :p Men det må være noe slikt det hadde følt hvis noen spurte om å få låne, tenker jeg.

 

Det som også irriterer meg litt er venner jeg har som røyker, som bare vil ''prøve litt'' når vi henger sammen, så blir det til at vi deler istedet. ''Den følelsen'' + det at jeg poengterer at det koster lommerusk å få prøvd din egen e-cigarett gjør så dette irriterer meg veldig.

 

Har på den andre siden forført andre med hawaiian pineapple og cinnamon rolls til å ville prøve når de har litt bedre råd.. Pleier også alltid å gjøre ett stort poeng av at man vil ha mye bedre råd når man går over til e-cigaretten! :p

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har for vane å låne bort vibratorer, altså.. :p Men det må være noe slikt det hadde følt hvis noen spurte om å få låne, tenker jeg.

 

Det som også irriterer meg litt er venner jeg har som røyker, som bare vil ''prøve litt'' når vi henger sammen, så blir det til at vi deler istedet. ''Den følelsen'' + det at jeg poengterer at det koster lommerusk å få prøvd din egen e-cigarett gjør så dette irriterer meg veldig.

 

Har på den andre siden forført andre med hawaiian pineapple og cinnamon rolls til å ville prøve når de har litt bedre råd.. Pleier også alltid å gjøre ett stort poeng av at man vil ha mye bedre råd når man går over til e-cigaretten! :p

Nåh, vi vet nok hva du driver med når du ikke henger her. Frekke pike. :p

 

Jeg har i grunn ingen problemer med å la kompiser få dampe litt, og spesielt ikke i fylla. La de prøve så de finner ut hvor mye bedre det er enn sigg og snus. Evt. få noen som aldri har brukt nikotinprodukter hekta på det. :p Det skjer også ganske ofte.

 

Men så igjen, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har delt sigaretter med kompiser og fremmende mennesker, uten å tenke på at det skulle være farlig. For ikke å snakke om alle de hjemmelagde vannpipene. Som oftest fylt med sambucca ... Er rimelig sikker på at jeg har bygd opp et immunsystem mot fremmede menneskers basiller nå.

Lenke til kommentar

Fant ut av at 3,6 er fint. Trodde alltid at 3,5 var perfekt på min vv ego, men dette her altså... jeg koooser meg så!

 

Var veldig mye fikling med settingene her nå før jeg lærte meg opp på dem, spesielt setting 8. Tydeligvis så var det slik at på dens forgjenger (var det Vmax'en??) så ga den mye mer volt og sånt enn det det sto, så når de lagde V2 (Zmax) så tok den med den forrige retardede voltgreiene så de som brukte versjonen før kunne fint bruke denne også uten å måtte lete frem til hva de syns passer for dem. Andre settingen på valg nr 8 i menyen så hadde man ''korrekt'' voltmåling og sånt. Litt rart syns nå jeg..

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Fant ut av at 3,6 er fint. Trodde alltid at 3,5 var perfekt på min vv ego, men dette her altså... jeg koooser meg så!

 

Var veldig mye fikling med settingene her nå før jeg lærte meg opp på dem, spesielt setting 8. Tydeligvis så var det slik at på dens forgjenger (var det Vmax'en??) så ga den mye mer volt og sånt enn det det sto, så når de lagde V2 (Zmax) så tok den med den forrige retardede voltgreiene så de som brukte versjonen før kunne fint bruke denne også uten å måtte lete frem til hva de syns passer for dem. Andre settingen på valg nr 8 i menyen så hadde man ''korrekt'' voltmåling og sånt. Litt rart syns nå jeg..

 

Jeg har bare gode ting å si om Zmaxen så langt! Føles veldig solid, å jeg tror jeg kan bruke den som slagvåpen hvis jeg blir rana.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har den fra Sigelei, å den har en åttende setting (RMS eller MEAN). Så går ut i fra at jeg har v2.

 

Ja det er visst sånn man ser forskjell, ved at man har den 8ende settingen i menyen.

 

Ja, det er v2 jeg har, som jeg skrev over skal den 8ende settingen gi deg den ukorrekte voltmålingen til forgjengeren, og en oppdatert versjon som er korrekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...