Lakus Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Ta med en ekstra drip-tip så kan hvemsomhelst prøve Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvis noen prøver den så hjelper det ikke bare med ny drip tip, jeg må sitte å vaske lokket og sånt også Det blir nesten som å låne bort en vibrator, på en måte. Veldig kleint og noe jeg egentlig ikke faen har lyst til å gjøre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Har ikke noe erfaring fra å dele vibrator, men ja det er litt "den er min!"-følelse Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Haha BAS, kanskje TMI, men jeg liker det, du er kul. Selv har jeg null problem med å dele. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ikke at jeg har for vane å låne bort vibratorer, altså.. Men det må være noe slikt det hadde følt hvis noen spurte om å få låne, tenker jeg. Det som også irriterer meg litt er venner jeg har som røyker, som bare vil ''prøve litt'' når vi henger sammen, så blir det til at vi deler istedet. ''Den følelsen'' + det at jeg poengterer at det koster lommerusk å få prøvd din egen e-cigarett gjør så dette irriterer meg veldig. Har på den andre siden forført andre med hawaiian pineapple og cinnamon rolls til å ville prøve når de har litt bedre råd.. Pleier også alltid å gjøre ett stort poeng av at man vil ha mye bedre råd når man går over til e-cigaretten! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Haha Buffy, eller hva pokker du heter IRL(?) ja jeg har noen nysgjerrige venner også, som kan være sykt irriterende. Jeg har konvertert en, men sliter med resten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Herregud jeg er så heldig!! Fikk overraskelsesbesøk av en vapekompis, med seg hadde han en ring med til meg! (Til Zmax'en, that is, extension tube/ring ting) Så nå skal jeg fyre opp Zmaxen mye tidligere enn antatt.. Det lønner seg å ha vapevenner så man kan bytte på ting! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ikke at jeg har for vane å låne bort vibratorer, altså.. Men det må være noe slikt det hadde følt hvis noen spurte om å få låne, tenker jeg. Det som også irriterer meg litt er venner jeg har som røyker, som bare vil ''prøve litt'' når vi henger sammen, så blir det til at vi deler istedet. ''Den følelsen'' + det at jeg poengterer at det koster lommerusk å få prøvd din egen e-cigarett gjør så dette irriterer meg veldig. Har på den andre siden forført andre med hawaiian pineapple og cinnamon rolls til å ville prøve når de har litt bedre råd.. Pleier også alltid å gjøre ett stort poeng av at man vil ha mye bedre råd når man går over til e-cigaretten! Nåh, vi vet nok hva du driver med når du ikke henger her. Frekke pike. Jeg har i grunn ingen problemer med å la kompiser få dampe litt, og spesielt ikke i fylla. La de prøve så de finner ut hvor mye bedre det er enn sigg og snus. Evt. få noen som aldri har brukt nikotinprodukter hekta på det. Det skjer også ganske ofte. Men så igjen, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har delt sigaretter med kompiser og fremmende mennesker, uten å tenke på at det skulle være farlig. For ikke å snakke om alle de hjemmelagde vannpipene. Som oftest fylt med sambucca ... Er rimelig sikker på at jeg har bygd opp et immunsystem mot fremmede menneskers basiller nå. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Er nok ikke noe farlig i å låne bort e-ciggen til venner og bekjente, jeg er sikkert bare litt eiersyk siden jeg har brukt mye penger og tid på utstyret jeg har Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ingen som har Zmax eller annet utstyr med masse settinger? Jeg driver å trykker og trykker for å finne den perfekte settingen for 2,4 ohm atomizer head på vivi nova'en. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Smaks sak, men rundt 4V må jo være fint. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Fant ut av at 3,6 er fint. Trodde alltid at 3,5 var perfekt på min vv ego, men dette her altså... jeg koooser meg så! Var veldig mye fikling med settingene her nå før jeg lærte meg opp på dem, spesielt setting 8. Tydeligvis så var det slik at på dens forgjenger (var det Vmax'en??) så ga den mye mer volt og sånt enn det det sto, så når de lagde V2 (Zmax) så tok den med den forrige retardede voltgreiene så de som brukte versjonen før kunne fint bruke denne også uten å måtte lete frem til hva de syns passer for dem. Andre settingen på valg nr 8 i menyen så hadde man ''korrekt'' voltmåling og sånt. Litt rart syns nå jeg.. Endret 9. mars 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Fant ut av at 3,6 er fint. Trodde alltid at 3,5 var perfekt på min vv ego, men dette her altså... jeg koooser meg så! Var veldig mye fikling med settingene her nå før jeg lærte meg opp på dem, spesielt setting 8. Tydeligvis så var det slik at på dens forgjenger (var det Vmax'en??) så ga den mye mer volt og sånt enn det det sto, så når de lagde V2 (Zmax) så tok den med den forrige retardede voltgreiene så de som brukte versjonen før kunne fint bruke denne også uten å måtte lete frem til hva de syns passer for dem. Andre settingen på valg nr 8 i menyen så hadde man ''korrekt'' voltmåling og sånt. Litt rart syns nå jeg.. Jeg har bare gode ting å si om Zmaxen så langt! Føles veldig solid, å jeg tror jeg kan bruke den som slagvåpen hvis jeg blir rana. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hahahahahaha, få nok ringer så man får i to 18650 batterier så kan den fint funke som en batong tenker jeg.. Ikke at jeg vil tro det er noe særlig trygt å ha to 18650 batterier i samtidig da! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2013 Har dere v2? Jeg har v1 og den er litt vanskelig å finne "rett" volt med ettersom den er så unøyaktig. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Har dere v2? Jeg har v1 og den er litt vanskelig å finne "rett" volt med ettersom den er så unøyaktig. Jeg har den fra Sigelei, å den har en åttende setting (RMS eller MEAN). Så går ut i fra at jeg har v2. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg har den fra Sigelei, å den har en åttende setting (RMS eller MEAN). Så går ut i fra at jeg har v2. Ja det er visst sånn man ser forskjell, ved at man har den 8ende settingen i menyen. Ja, det er v2 jeg har, som jeg skrev over skal den 8ende settingen gi deg den ukorrekte voltmålingen til forgjengeren, og en oppdatert versjon som er korrekt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Noen andre som har problemer med tynn ejuice på cartomizers? Har ikke prøvd i tank enda, men klarte å svi cartomizere lett tidligere med tynnere juice. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Kjører en veldig tynn juice på carto tanken min nå. (Dual coil) Ingen problemer. Skulle tro at tykke juicer svir fortere, da tynne juicer renner lettere ned til coilen... Nå bruker jeg kun tank på cartoene mine da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå