Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her kan være Placibo, men er det andre som føler seg mere klar i hodet etter å ha dampet litt? Føler også humøret løfter seg noen hakk. Dette opplevde jeg aldri med vanlige sigaretter.

 

Det er på grunn av at du har gått over til ett sunnere alternativ.. :)

 

Det kan være mange grunner til hvorfor du føler det som du føler, men mye av det er faktisk på grunn av at du ikke får i deg så mye dritt som er i vanlige sigaretter. Det har mye å si på hvordan du føler det både fysisk og mentalt.

Lenke til kommentar

Whaaat?

Bare et ønske. Ikke noe jeg har sett noen steder. Hadde også vært fett med en modifisert camelback eller sekkepipe for å dele med venner. :p

 

Fikk henta mine nye AW IMR 18350-batterier i dag. Føles godt. Nå må jeg bare skaffe meg en ny lader. Denne trustfire-saken stoler jeg ikke på for fem flate øre.

Lenke til kommentar

Bare et ønske. Ikke noe jeg har sett noen steder. Hadde også vært fett med en modifisert camelback eller sekkepipe for å dele med venner. :p

 

Fikk henta mine nye AW IMR 18350-batterier i dag. Føles godt. Nå må jeg bare skaffe meg en ny lader. Denne trustfire-saken stoler jeg ikke på for fem flate øre.

 

Hvorfor? Hva er galt med den?

Jeg har kjøpt en Interllicharger i2, den kostet mer, men var det eneste gotvapes hadde inne da jeg bestilte.

 

Jeg venter også på AW IMR 18350 batterier.. til jeg har funnet ut av dette med extension tubes/rings for zmax'en. Er du fornøyd med den type batterier?

Lenke til kommentar

Dette her kan være Placibo, men er det andre som føler seg mere klar i hodet etter å ha dampet litt? Føler også humøret løfter seg noen hakk. Dette opplevde jeg aldri med vanlige sigaretter.

Føler det på samme måten. Har nok fått nikotinkick flere ganger. Merker at e-sigger stimulerer på en helt annen måte enn vanlig røyk. Jeg har blitt i godt humør og nesten litt rusa innimellom :dribble: Vanlig røyk røyket jeg mest for å stimulere suget, fordi jeg følte at jeg måtte ha etc. Smakte ikke spes godt alle ganger. Bortsett fra på morran til kaffen og til alkohol selvsagt. E-Sigger smaker mye bedre også mener jeg. Nå nyter jeg en øl med whiskysmak på tanken -:) Herlig :dremel:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor? Hva er galt med den?

Jeg har kjøpt en Interllicharger i2, den kostet mer, men var det eneste gotvapes hadde inne da jeg bestilte.

 

Jeg venter også på AW IMR 18350 batterier.. til jeg har funnet ut av dette med extension tubes/rings for zmax'en. Er du fornøyd med den type batterier?

Dårlig kvalitet. Sier tomme batterier er fulladet osv.

Tenker å kjøpe en slik lader selv, når jeg får penger igjen.

 

Ja, liker så langt 18350 bedre enn 18650, men det kan være fordi 18350-ene mine er av relativt god kvalitet (eFest), mens 18650-et er et standard batteri som tappes på et par timer.

Lenke til kommentar

Dårlig kvalitet. Sier tomme batterier er fulladet osv.

Tenker å kjøpe en slik lader selv, når jeg får penger igjen.

 

Ja, liker så langt 18350 bedre enn 18650, men det kan være fordi 18350-ene mine er av relativt god kvalitet (eFest), mens 18650-et er et standard batteri som tappes på et par timer.

 

Jeg tenker å kjøpe sånne store batterier av samme merket.. håper på laaaaaang tid med vaping :D

 

De 2-3 første dagene med e-cig gikk jeg defintivt rundt i en lett nikotinrus, til jeg fikk roet dampinga litt :p

 

Dette er veldig vanlig, spesielt siden det er så spennende. Husker når jeg fikk mitt første 510-kit fra altsmoke.com.. Det var med 510 batterier, atomizers og 'cartridges' som du fylte og stakk inn i atomizeren. Jeg syntes det var fryktelig sært først, jeg ''røyket'' jo banan jo! Så eeeeeelsket jeg det og nå venter jeg på batterier og masse sånn stæsj til Zmax'en min, min aller første modd.. herregud det er fantastisk!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Ja det er rimelig fantastisk! På Mandag er det 2 måneder siden siste røyk.

Smakte et par trekk av en røyk forrige uke, og det smakte helt forferdelig, blæh.

Helt fantastisk ja. Jeg bare elsker å dampe. 10 dager nå siden siste rullings og har ikke hatt lyst på en heller. I dag var jeg i svømmehallen. Etter badstuen og dusjen bare fisket jeg frem e-cig'en fra skapet og dampet noen herlige drag i garderoben før jeg begynte å kle på meg. Føltes helt absurd og herlig på en gang. :w00t::dribble:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...