Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden vi snakker om juice forbruk, hvor mange ml damper dere per dag? Selv så røyker jeg rundt 1.5-2ml med 12mg per dag.

På en vanlig dag går det fort 3-4 ml. :p

På en ekstraordinær dag går det 6-7. :|

 

Kunne tenkt meg 100 ml-flasker med favoritt-juicene mine ...

 

e: Damper på 10-12 mg stort sett.

Etter store måltid tar jeg en 24 mg, og i fylla 18 mg.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Tror jeg må endre anslaget mit, har vel dampet minst 2ml siden jeg kom hjem fra jobb, så 3-4ml skulle passe bedre. :)

 

Og frk.Buffy, nå har Grant åpnet igjen! :)

 

http://www.grantsvanillacustard.com

 

Takk for at du minnet meg på det! Da har jeg bestilt en 30 ml flaske 50/50 PG/VG med 12 mg un-steeped juice. Hurrah! Jeg elsker vanilje.

Men, anbefaler du å dampe dette på en cartomizer eller vivi nova?

 

Hehe :p

 

Damper GVC nå, etter 3 ukers steeping er den blitt fløyelsmyk og deilig.

 

Så du foreslår å la den godgjøre seg i 3 uker? Dårlig tålmodighet her.. :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte min i 70/30 og siden PG forsterker smaken noe, var den litt for skarp i begnnelsen og ble anbefalt å vente i 3 uker. I 50/50 mix er dette sikkert ikke noe problem, tror han anbefaler ca en uke da. Men den er jo selvsagt dampbar rett ut av flaska. :)

Men jeg går nok for 50/50 på min neste flaske.

Lenke til kommentar

Har nytt en blanding av Whisky og American Red Tobacco på tanken i kveld. Ypperlig til et glass rødvin. God å mixe :dribble: . Et spørsmål angående tanker. Heller dere bare på juice etterhvert av forskjellige slag, eller må man vaske/rense på en måte tanken en gang i mellom? Noen smaker går jo fint i lag, men andre kan kanskje kræsje skikkelig? :ohmy:

Lenke til kommentar

Ja, det stod Clearomizer C4 på den. Er så mange navn å lære seg he-he. Clearomizers, Cartomizers, Cartridges etc... Hva med den forstøveren/forbrenneren som sitter nedi Clearomizeren? Skal den evt fjernes før vask, eller er det bare å helle på vann, riste litt? Hvordan få vannet ut etterpå? Mange spørsmål her, men vil ikke gjøre noe feil så utstyret blir ødelagt. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...