BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, da trenger jeg ihvertfall en extension tube. Så da må jeg vente ihvertfall en uke til på nye batterier eller finne extension tube. Surt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Siden vi snakker om juice forbruk, hvor mange ml damper dere per dag? Selv så røyker jeg rundt 1.5-2ml med 12mg per dag. På en vanlig dag går det fort 3-4 ml. På en ekstraordinær dag går det 6-7. :| Kunne tenkt meg 100 ml-flasker med favoritt-juicene mine ... e: Damper på 10-12 mg stort sett. Etter store måltid tar jeg en 24 mg, og i fylla 18 mg. Endret 7. mars 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tror jeg må endre anslaget mit, har vel dampet minst 2ml siden jeg kom hjem fra jobb, så 3-4ml skulle passe bedre. Og frk.Buffy, nå har Grant åpnet igjen! http://www.grantsvanillacustard.com Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bah, jeg har ikke godt av å vite om sånt, Amund. Jeg er blakk! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hehe Damper GVC nå, etter 3 ukers steeping er den blitt fløyelsmyk og deilig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tror jeg må endre anslaget mit, har vel dampet minst 2ml siden jeg kom hjem fra jobb, så 3-4ml skulle passe bedre. Og frk.Buffy, nå har Grant åpnet igjen! http://www.grantsvanillacustard.com Takk for at du minnet meg på det! Da har jeg bestilt en 30 ml flaske 50/50 PG/VG med 12 mg un-steeped juice. Hurrah! Jeg elsker vanilje. Men, anbefaler du å dampe dette på en cartomizer eller vivi nova? Hehe Damper GVC nå, etter 3 ukers steeping er den blitt fløyelsmyk og deilig. Så du foreslår å la den godgjøre seg i 3 uker? Dårlig tålmodighet her.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Takk for at du minnet meg på det! Da har jeg bestilt en 30 ml flaske 50/50 PG/VG med 12 mg un-steeped juice. Hurrah! Jeg elsker vanilje. Men, anbefaler du å dampe dette på en cartomizer eller vivi nova? Så bra! Jeg anbefaler ingenting i Vivi Nova , fyll opp cartotanken. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har hatt problemer med enkelte tynne juicer i cartomizer, da svir den seg veldig fort.. mens de tynne juicene funker strålende på vivi nova'en. Litt dårlig damp da, selv om det er god smak. Det er liksom det Zmaxen skulle fikse på Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg bestilte min i 70/30 og siden PG forsterker smaken noe, var den litt for skarp i begnnelsen og ble anbefalt å vente i 3 uker. I 50/50 mix er dette sikkert ikke noe problem, tror han anbefaler ca en uke da. Men den er jo selvsagt dampbar rett ut av flaska. Men jeg går nok for 50/50 på min neste flaske. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kommer garantert til å prøve med en gang.. tålmodighet har jeg lite av, spesielt når det er snakk om vanilje! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, jeg bestilte det samme som Buffy. Overførte penger fra vekstkontoen (noe som egentlig er fyfy) for å kjøpe. Hva går steeping ut på egentlig? Bare la den stå i x antall uker, eller? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Du åpner den i ny og ne i tillegg, mener jeg å tro, for at den skal ''puste'' litt. Funker bra for meg, for når jeg skal bestemme meg for hvilken juice jeg skal ha nå så mååå jeg lukte på dem.. Nesa bestemmer Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har nytt en blanding av Whisky og American Red Tobacco på tanken i kveld. Ypperlig til et glass rødvin. God å mixe . Et spørsmål angående tanker. Heller dere bare på juice etterhvert av forskjellige slag, eller må man vaske/rense på en måte tanken en gang i mellom? Noen smaker går jo fint i lag, men andre kan kanskje kræsje skikkelig? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det spørs helt. Hvis jeg har hatt hawaiian pineapple i en cartotank så går det greit å ha cinnamon rolls i etterpå uten å vaske eller noe sånt, men jeg tror ikke det hadde funket omvendt. Min regel er at det er OK hvis du tar en ''sterkere'' juice i etterpå (sterk som på sterk i smak, ikke mg). Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ok. Kjekt å vite. Hvordan vasker dere tankene da? Mine er C4 tanker. Sitter jo forstøver eller hva det heter nedi?? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg er usikker på hva en C4 tank er. Hvis det er en clearomizer så burde du vel bare bruke vann? På tanken til cartomizerne mine og vivi nova'en så bruker jeg kun vann, eventuelt en dråpe med Zalo hvis lukten er veldig sterk. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, det stod Clearomizer C4 på den. Er så mange navn å lære seg he-he. Clearomizers, Cartomizers, Cartridges etc... Hva med den forstøveren/forbrenneren som sitter nedi Clearomizeren? Skal den evt fjernes før vask, eller er det bare å helle på vann, riste litt? Hvordan få vannet ut etterpå? Mange spørsmål her, men vil ikke gjøre noe feil så utstyret blir ødelagt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Du snakker om atomizeren i clearomizeren? Kan dessverre ikke si at jeg har noe særlig erfaringer der, alle mine clearomizers har jeg kastet fordi de smakte plast/brent. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Ja sikkert atomizeren det heter. Synes det smaker meget godt jeg. Mye bedre enn de Cartomizerene som fulgte med mitt første startsett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Cartomizere varierer veldig i kvalitet. Jeg eeeeelsker LR Boge.. bestiller kun det og vivi nova heads. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå