balltuss Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Den grønne juicen ser digg ut. Hvilken smak er det? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Den grønne juicen ser digg ut. Hvilken smak er det? Den har lakris/anis-smak + en del andre nyanser som jeg ikke helt klarer å si hva er. Dessverre nær umulig å få tak i, fikk den av en vennlig sjel på ECF_forumet. Nærmeste man kommer en "berømt" e-juice. Er også en velkjent tank-killer, og kan kun brukes i glasstanker. Siden bildet forsvant til forrige side, poster jeg det igjen. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Ok. Sjelden juice med andre ord he-he. Vel du får nyte den - Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Noen med erfaringer herfra? http://www.e-zigi.de Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Noen med erfaringer herfra? http://www.e-zigi.de Nope, er såååå mange sjapper som selger e-cig-saker at man oppdager nye hele tiden. Er det noe interessant der da? Så ut som utvalget var rimelig basic. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Trenger zmax extension tubes, jeg klarte å kjøpe med meg extension CAPS Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 NVM.. De sender ikke til norge uansett. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Er ganske ny på E-sigaretter og damping. Har bare dampa i 9 dager nå og har derfor spørsmål til dere som har med tank og regulerbar voltstyrke på siggen. Fikk min i dag og lurer på forbruket av juice. Går det mest juice på høy eller lav voltstyrke? Synes det minker fort i tanken når jeg damper, men det smaker jo veldig godt da Vil vite den optimale voltstyrken for å bevare juicen lengst. Min går fra 3.3 til 5.0 Anyone? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Er ganske ny på E-sigaretter og damping. Har bare dampa i 9 dager nå og har derfor spørsmål til dere som har med tank og regulerbar voltstyrke på siggen. Fikk min i dag og lurer på forbruket av juice. Går det mest juice på høy eller lav voltstyrke? Synes det minker fort i tanken når jeg damper, men det smaker jo veldig godt da Vil vite den optimale voltstyrken for å bevare juicen lengst. Min går fra 3.3 til 5.0 Anyone? Damp på den volten juicen smaker best, er ingen stor forskjell på forbruket, og juice er så billig i forhold til røyking at å tenke på kostnaden er jo tullete. 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Ok. Takker for svar. Juicen er billig ja, men tenkte mer på at jeg ikke må gå tom før jeg får mer i posten . Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Damp på den volten juicen smaker best, er ingen stor forskjell på forbruket, og juice er så billig i forhold til røyking at å tenke på kostnaden er jo tullete. Siden vi snakker om juice forbruk, hvor mange ml damper dere per dag? Selv så røyker jeg rundt 1.5-2ml med 12mg per dag. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Siden vi snakker om juice forbruk, hvor mange ml damper dere per dag? Selv så røyker jeg rundt 1.5-2ml med 12mg per dag. Damper, ikke røyker! (fy!) Jeg har aldri egentlig sjekket, men vil gjette på rundt 2.5-3ml med 18-24mg pr dag. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg begynner å bli sinnsykt grinete, hvorfor skal det være så vanskelig å finne extension tubes for zmax'en? Jeg pleier å vape rundt 2 ml (+/-) om dagen. Som regel med juice med rundt 10 mg nikotin. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Damper, ikke røyker! (fy!) Jeg har aldri egentlig sjekket, men vil gjette på rundt 2.5-3ml med 18-24mg pr dag. Hah Er hardt å venne seg til å si dampe istedet for røyke Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Har vel ligget på rundt 2 ml med 18 mg nikotin pr dag ca. Tror dette øker nå som jeg har større tank. Har alt dampet mer enn 2 ml i dag og kvelden er enda ung - Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg begynner å bli sinnsykt grinete, hvorfor skal det være så vanskelig å finne extension tubes for zmax'en? Jeg pleier å vape rundt 2 ml (+/-) om dagen. Som regel med juice med rundt 10 mg nikotin. Hva slags batterier bestilte du? Ser ut som det ikke er mange tuber å finne enda. Men med cap'en kan du vel bruke 2 stk 18350? Det varer enda lengre enn 18650. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Hva slags batterier bestilte du? Ser ut som det ikke er mange tuber å finne enda. Men med cap'en kan du vel bruke 2 stk 18350? Det varer enda lengre enn 18650. Jeg har bestilt 18500 batterier. Derfor er jeg fucked uten tubes Kan alltids bestille 18350 batterier, men jeg ønsket jo å ha ett stort batteri med god batterikapasitet, og utifra det jeg har skjønt så kan man få 18650 batterier i så mye som 2500 mha... Så jeg er riiiiimelig grinete nå Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Jeg har bestilt 18500 batterier. Derfor er jeg fucked uten tubes Kan alltids bestille 18350 batterier, men jeg ønsket jo å ha ett stort batteri med god batterikapasitet, og utifra det jeg har skjønt så kan man få 18650 batterier i så mye som 2500 mha... Så jeg er riiiiimelig grinete nå Zmax mini er jo laget for 18350 uten extentions, kan jo være du vil ha den så liten som mulig en gang i blant også.. Når det gjelder mAh tall, bør du glemme numre og heller kjøpe kvalitet, er så syyyykt mye drittbatterier å få kjøpt. Men for 18650 har du en kjempedeal på super kvalitet her: http://www.fasttech....250mah-37v-1865 63kr med frakt for 2 stk. Endret 7. mars 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Får ikke bruk for dem hvis jeg ikke får tak i extension tubes (ser helt umulig ut nå!). Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Surt! Du bestilte AW IMR 18500? Om jeg husker rett fra her om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå