Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den grønne juicen ser digg ut. Hvilken smak er det?

 

Den har lakris/anis-smak + en del andre nyanser som jeg ikke helt klarer å si hva er.

Dessverre nær umulig å få tak i, fikk den av en vennlig sjel på ECF_forumet.

Nærmeste man kommer en "berømt" e-juice. Er også en velkjent tank-killer, og kan kun brukes i glasstanker. :)

 

Siden bildet forsvant til forrige side, poster jeg det igjen. :)

 

8536023365_8a875b2837_c.jpg

Lenke til kommentar

Er ganske ny på E-sigaretter og damping. Har bare dampa i 9 dager nå og har derfor spørsmål til dere som har med tank og regulerbar voltstyrke på siggen. Fikk min i dag og lurer på forbruket av juice. Går det mest juice på høy eller lav voltstyrke? Synes det minker fort i tanken når jeg damper, men det smaker jo veldig godt da :dribble:

Vil vite den optimale voltstyrken for å bevare juicen lengst. Min går fra 3.3 til 5.0

Anyone? :green:

Lenke til kommentar

Er ganske ny på E-sigaretter og damping. Har bare dampa i 9 dager nå og har derfor spørsmål til dere som har med tank og regulerbar voltstyrke på siggen. Fikk min i dag og lurer på forbruket av juice. Går det mest juice på høy eller lav voltstyrke? Synes det minker fort i tanken når jeg damper, men det smaker jo veldig godt da :dribble:

Vil vite den optimale voltstyrken for å bevare juicen lengst. Min går fra 3.3 til 5.0

Anyone? :green:

 

Damp på den volten juicen smaker best, er ingen stor forskjell på forbruket, og juice er så billig i forhold til røyking at å tenke på kostnaden er jo tullete. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Damp på den volten juicen smaker best, er ingen stor forskjell på forbruket, og juice er så billig i forhold til røyking at å tenke på kostnaden er jo tullete. ;)

 

Siden vi snakker om juice forbruk, hvor mange ml damper dere per dag? Selv så røyker jeg rundt 1.5-2ml med 12mg per dag.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli sinnsykt grinete, hvorfor skal det være så vanskelig å finne extension tubes for zmax'en? :(

 

Jeg pleier å vape rundt 2 ml (+/-) om dagen. Som regel med juice med rundt 10 mg nikotin.

 

Hva slags batterier bestilte du? Ser ut som det ikke er mange tuber å finne enda. Men med cap'en kan du vel bruke 2 stk 18350? Det varer enda lengre enn 18650.

Lenke til kommentar

Hva slags batterier bestilte du? Ser ut som det ikke er mange tuber å finne enda. Men med cap'en kan du vel bruke 2 stk 18350? Det varer enda lengre enn 18650.

 

Jeg har bestilt 18500 batterier. Derfor er jeg fucked uten tubes :p Kan alltids bestille 18350 batterier, men jeg ønsket jo å ha ett stort batteri med god batterikapasitet, og utifra det jeg har skjønt så kan man få 18650 batterier i så mye som 2500 mha... Så jeg er riiiiimelig grinete nå :p

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt 18500 batterier. Derfor er jeg fucked uten tubes :p Kan alltids bestille 18350 batterier, men jeg ønsket jo å ha ett stort batteri med god batterikapasitet, og utifra det jeg har skjønt så kan man få 18650 batterier i så mye som 2500 mha... Så jeg er riiiiimelig grinete nå :p

 

Zmax mini er jo laget for 18350 uten extentions, kan jo være du vil ha den så liten som mulig en gang i blant også.. :)

 

Når det gjelder mAh tall, bør du glemme numre og heller kjøpe kvalitet, er så syyyykt mye drittbatterier å få kjøpt.

 

Men for 18650 har du en kjempedeal på super kvalitet her: http://www.fasttech....250mah-37v-1865

 

63kr med frakt for 2 stk. :)

Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...