Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hadde det vært min leilighet hadde jeg selvfølgelig gjort det, men nå er det ikke min leilighet, og jeg begynner ikke å anrette meg hos andre, uansett hvor godt jeg kjenner dem, så da får jeg heller vente de timene det tar før de lades opp.

 

Hvor får jeg kjøpt IMR 18350-batterier fra AW eller eFest her til lands? Evt. ei sjappe som sender kjapt og som ikke setter seg fast i tollen. eBay og Kina utgår.

Lenke til kommentar

Har hittil bare testet 3 smaker og alle på 18 mg nikotinstyrke. Har smakt Whisky, Red Bull og Camel. Av disse likte jeg Whisky best deretter Red Bull. Camel var godt det og, men litt lite smak og en del tørrere enn de to andre. :green: 18 mg nikotinstyrke funker fint for meg som har røyka i 26 år før jeg gikk over til e-sig - :)

 

Update. Mottok ei flaske American Red Tobacco 18 mg i dag. Går inn som favoritten ved siden av Whisky. Nydelig rund tobakksmak med karamell i utåndingen. Ikke for søt men rund og fin -:)

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Dette er tollen sin skyld. Mine varer fra ecigwizard har aldri tatt lenger enn 1,5 uke (maks, det vanlige er ca en uke). Det er noen her inne som sliter litt unødvendig ekstra med tollen også når han bestiller ecigstuff.

Har dette skjedd før med deg eller er dette første gang tollen stopper varer du har kjøpt på nett? Hvis du har tlfnummeret sporingsnummeret så syns jeg at du burde ringe tollen og be dem om å sette ræva i gir.

 

Ja, de har stoppet varer flere ganger tidligere også, men det har bare vært noen t-skjorter og denslags. Fikk brev i posten på fredag der jeg ble bedt om å dokumentere innholdet i pakken fra ecigwizard med kvitteringer, hvilket jeg da også gjorde. Så nå er status:

 

Sendingen lagt til fortolling av Posten

04.03.2013 16:27, 0024 OSLO

Dokumentasjon mottatt, klar til tollbehandling

 

Jeg er sikkert havnet på en eller annen svarteliste... Får legge inn neste bestilling på juice og cartomizers allerede nå da, hvis det skal ta så jækla lenge hver gang!

Lenke til kommentar

Det er verdt å merke at hvis man velger "next-day"-frakten fra Ecigwizard, så gjør DHL fortollingen, og ingen lang ventetid. Lønner seg om man har bråhast. :)

Bestiller jeg om morgenen, får jeg pakken før lunsj dagen etter.

 

Brukt dette ett par ganger og jeg er sååååå glad for at det går så sinnsykt fort. Er gull verdt når man plutselig går tom for stuff.

Lenke til kommentar

Jeg elsker de med den formen der. Leppene er som laget for dem :p

 

Og grunnen til at tanken er litt Ali Baba er at jeg skjærte den ned for å passe en standard-carto. Måtte bare prøve det siden jeg kun hadde standard-size Boge og Cinnamon Rolls smaker ikke like godt på noe som helst annet.

Lenke til kommentar

Og så var jeg blakk igjen, og får ikke penger før om en uke.

Derimot har jeg 20 ml 10 mg DV Spearmint, 20 ml 11 mg VR Hawaiian Pineapple, 10 ml 18 mg Pink Spot Watermelon Wave, 18 ml 12 mg Alice in Vapeland Black & White Cookie og 12 ml 12 mg Alice in Vapeland Orange makes me Creamsicle på vei. :p

Lenke til kommentar

Fikk min første leveranse av e-juice i dag, og til min store forskrekkelse står det med store klare bokstaver: NIKOTIN I KONTAKT MED HUD EKSTREMT FARLIG. Snakker vi dødlig her? Skal jeg bruke hansker når jeg fyller over? Dette er mere spennende enn hva jeg forventet.

Ingen fare nei. Har fått masse juice på fingra, og en del i munnen t.o.m lol -:)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...