Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Den varer ca halve dagen, har vurdert å kjøpe enda en og så ha på rotasjon, men det er så mye enklere hvis jeg bare har ett batteri jeg kan sette til lading før jeg legger meg.

Må ikke være 2 dager, men helst 1. Har ett batteri som varer hele dagen og litt til, men det er ett standard Ego batteri. Vil gjerne ha noe som jeg kan justere volten på selv, ellers får jeg bare middelmådig med vape.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ble sånn middelsstore tror jeg? Tok sånn ca så store hull som jeg fikk til med carto puncheren, mens jeg prøvde å ikke pierce hull på røret inni. Kan vel si at jeg tok 6-7 harde ''halvdreininger'' på den skruelignende tingen.

Jeg er bare så vandt med å holde cartomizeren bløt tvers igjennom via direkt drypping, og da har den beste indikatoren vært at den var ''bløt'' på toppen. Men det er kanskje ikke den delen det er viktig å holde våt i utgangspunktet??

Lenke til kommentar

Fylte den veldig bra. Tar alltid å overfyller den første gang ved hjelp av en av kondomene og lar den suge til seg alt den kan, før jeg tørker av den og blåser forsiktig ut det som er inni.

Det kommer luftbobler inni tanken når jeg tar ett dypt drag uten å fyre ja(trykke knappen).

All good then?

Dette er også en XL carto. Har det noe å si?? Burde det ha ett hull ekstra da eller er det OK selv om den er tørr på toppen? (med toppen mener jeg det du ser når du tar vekk drip tippen, den er hvit som sne og tørr som ei tørr fille ser det ut som, men cartoen har slukt til seg juice uansett)

Lenke til kommentar

Bestilte fra ecigwizard den 20/2. Har fortsatt ikke fått noe, og ser nå av sporingen at dette ligger hos Tollvesenet.

"Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret

27.02.2013 13:10, 0024 OSLO"

Siden det er første gang jeg bestiller ecigs overhodet, aner jeg ikke hvordan jeg skal tolke dette. Beslaglegger de hele greia eller tar det to måneder i tollen? Er pengene mine tapt? Får jeg bot? Må jeg i fengsel? ;)

Endret av tori033
Lenke til kommentar

Bestilte fra ecigwizard den 20/2. Har fortsatt ikke fått noe, og ser nå av sporingen at dette ligger hos Tollvesenet.

Siden det er første gang jeg bestiller ecigs overhodet, aner jeg ikke hvordan jeg skal tolke dette. Beslaglegger de hele greia eller tar det to måneder i tollen? Er pengene mine tapt? Får jeg bot? Må jeg i fengsel? ;)

Hehe, nei betyr bare at tollvesenet skal fortolle, neste beskjed vil være "sendingen er fortollet, sendes til mottager" eller noe sånt. Tar vanligvis kort tid. Men noen ganger somler de.

Lenke til kommentar

Heisann. Har nå vært en glad Vaper/damper i 4 dager, og har ikke røyket en vanlig rullings siden jeg fikk starter kittet mitt. Bra for en som har røyka i 26 år :) . Jeg gikk for denne varianten http://esig.dinstudio.no/text1_26.html og er fornøyd. Spesielt med ladeetuiet som lader på farten -:) Har nå sittet og lest i dette forumet i dagevis og her er mye bra tips og info. Noen som har erfaring med bestilling fra denne siden: https://e-liq.net/index.php?route=common/home ?? Har bestilt e-juice derfra. De var raske med å bekrefte ordre og betaling, men bestillingen har stått på pending i 2 dager. Varene er på lager og ikke sendt enda. ER redd for å gå tom. Har dampet meg 3/4 gjennom en 10 ml Whisky smak på 18 mg nikotin og jeg synes det smaker himmelsk -:) Har ikke hatt lyst på en analog røyk siden jeg startet å vape.

Vurderer å gå over til e-sigger med tank etterhvert men er foreløbig fornøyd med de jeg har.

:dremel:

Lenke til kommentar

Heisann. Har nå vært en glad Vaper/damper i 4 dager, og har ikke røyket en vanlig rullings siden jeg fikk starter kittet mitt. Bra for en som har røyka i 26 år :) . Jeg gikk for denne varianten http://esig.dinstudio.no/text1_26.html og er fornøyd. Spesielt med ladeetuiet som lader på farten - :) Har nå sittet og lest i dette forumet i dagevis og her er mye bra tips og info. Noen som har erfaring med bestilling fra denne siden: https://e-liq.net/in...ute=common/home ?? Har bestilt e-juice derfra. De var raske med å bekrefte ordre og betaling, men bestillingen har stått på pending i 2 dager. Varene er på lager og ikke sendt enda. ER redd for å gå tom. Har dampet meg 3/4 gjennom en 10 ml Whisky smak på 18 mg nikotin og jeg synes det smaker himmelsk - :) Har ikke hatt lyst på en analog røyk siden jeg startet å vape.

Vurderer å gå over til e-sigger med tank etterhvert men er foreløbig fornøyd med de jeg har.

:dremel:

Var dyre greier for rimelig svake batterier, men hvis dem funker å de holder deg borte fra tobakken, så skal man jo ikke klage :)

Lenke til kommentar

Var kanskje dyre ja ikke visste jeg he-he, men det portable lade-etuiet sørger for at det ene batteriet alltid er oppladet i det det andre går tomt. Har funka fint hittil, og jeg slipper å sitte hjemme for å lade. Nå kalles denne Modell 310, har ikke sett den noen andre plasser, så jeg lurer på om jeg kan bruke Cartomizers for f.eks 510 på den. Ser ut til å passe. Noen som vet noe om dette? Noen som har de samme sakene som meg?

Lenke til kommentar

Hehe, nei betyr bare at tollvesenet skal fortolle, neste beskjed vil være "sendingen er fortollet, sendes til mottager" eller noe sånt. Tar vanligvis kort tid. Men noen ganger somler de.

Da får jeg bare være tålmodig. Bare varene kommer fram til slutt så... ;)

Lenke til kommentar

Var kanskje dyre ja ikke visste jeg he-he, men det portable lade-etuiet sørger for at det ene batteriet alltid er oppladet i det det andre går tomt. Har funka fint hittil, og jeg slipper å sitte hjemme for å lade. Nå kalles denne Modell 310, har ikke sett den noen andre plasser, så jeg lurer på om jeg kan bruke Cartomizers for f.eks 510 på den. Ser ut til å passe. Noen som vet noe om dette? Noen som har de samme sakene som meg?

Mitt første startkit ligner. Fikk med ladeetui og alt.. ladeetuiet gikk i stykker etterhvert. Batteriene funker enda, men jeg har ikke brukt dem på flere måneder. Det er forøvrig ett fantastisk førstegangskjøp da!

Lenke til kommentar

Kom no fint i posten idag! Driver å lader batteriet nå, men merka at den CE clearo/cartoen (hva en de kalles :p) på bildet er nesten tette for luft.

Noen som har erfaring med de på bildet?

post-144047-0-47999500-1362137645_thumb.jpg

Navn på tingene hadde vært fint :p

Dette er tollen sin skyld. Mine varer fra ecigwizard har aldri tatt lenger enn 1,5 uke (maks, det vanlige er ca en uke). Det er noen her inne som sliter litt unødvendig ekstra med tollen også når han bestiller ecigstuff.

Har dette skjedd før med deg eller er dette første gang tollen stopper varer du har kjøpt på nett? Hvis du har tlfnummeret sporingsnummeret så syns jeg at du burde ringe tollen og be dem om å sette ræva i gir.

Lenke til kommentar

Er en Siglei Vmax med Vision eGo Clearomiser + den som fulgte med (den er som fulgte med er litt anerledes)

Men får trekki av dem nå. Det hjalp når jeg hadde i juice.

Gud bedre hvor mye bedre detta smaker + trekker enn de standard cartridge tankene på ego-cen!

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...