Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Liten update angående VaporBreak: Over to uker etter bestilling, og én uke etter at jeg la inn en PayPal-dispute, får jeg brått idag en mail med tracking number og at varene er sendt. (Ikke noe svar på PayPal-disputen eller noe slikt). Kinesere har sin egen praksis på slike ting, virker det som.

 

Haha ja, det skal være sikkert og visst.

 

For alt vi vet har ikke han bak Vaporbreak engang rukket å se mailen om Paypal dispute engang. Visstnok skulle de to som har jobbet for han ikke ha dukket opp etter ferien og han må gjøre alt selv og er håpløst bakpå... :)

Men da ordner det seg om ikke annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svaret :)

 

Det er surt når man skal begynne noe nytt og nyttig som å gå over fra vanlige (analoge, som vi kaller det :p ) sigaretter til ecigaretter, og så kjøper noe som er i veldig dårlig kvalitet. Førsteinntrykket er viktig og man får som regel ikke det fra DX.. hvis du trenger hjelp til å navigere i jungelen av alternativer så bare spør :)

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Nå har jeg sett litt videoer, og til dere som puncher cartos og har dem i tanks:

Bruker dere to hull? To hull nede, eller en nede og en oppe? Så dette i en tråd og de mente at dette skal bedre 'airflow' (ett hull nede og ett oppe).

 

Halp.

Jeg skal forresten bruke VR juicer i tanken, så juicer som Hawaiian Pineapple og Cinnamon rolls. De er tykkere juicer så jeg regner med å måtte ha to hull, minst. Men hvooor?

Lenke til kommentar

Jeg merker at cartoene flooder ganske lett når jeg har lavt nivå av juice i tanken og det ene hullet får tilgang på luft..

Litt usikker på logikken bak å ha hull i toppen, da du lett får undertrykk i tanken, siden du trekker lettere inn luft enn juice. (Spesielt tykk juice)

Jeg har alltid to hull nede der hvor cartoen møter tanken, sånn at jeg får med alt av juice.

Jeg har alltid hatt de overfor hverandre, men tror jeg skal prøve å ha de vendt mot meg neste gang, så kan jeg dampe lengere uten å trekke luft fra det ene hullet når nivået blir lavt.

 

Hmm.. Det var en ny ide jeg fikk nå.. Takk for at du fikk meg til å tenke litt Buffy. :)

Lenke til kommentar

Satt i gang med å punche og greier, jeg har dårlig tålmodighet og når det gjelder slike ting som det her som jeg gruer meg lenge til fordi jeg er redd for å ikke få det til så bare setter jeg plutselig i gang og gjør det ut av det blå.. :p

 

Puncha først feil, så den ene o-ringen dekket hullene jeg puncha (hahahaha.. faen jeg er lite smart innimellom :p )

Så tok jeg å tegna nye hull over de jeg puncha og puncha nye. Da var punchingen gjort. Jeg hadde fjernet den ene o-ringgreia (vet ikke hva jeg skal kalle det, o-ring, cap eller bare lokk?) så fylling var veldig enkelt. Så stappet jeg på siste 'lokket', satte på en drip tip forsiktig, skrudde den på batteriet, tok ett drag..

 

.. og jeg tuller ikke nå, jeg smilte som en idiot. Delvis på grunn av at jeg var stolt av meg selv og på grunn av at hawaiian pineapple er så DRIIIITGODT på Boge LR cartomizers. (lenge siden nå..)

 

Den ene lokk-tingen er litt skjev da, jeg tror cartomizeren ble litt unødvendig bøyd siden jeg puncha to hull feil, så tenker allerede på å kjøpe meg en sånn pin-tank eller hva det nå het med stål lokk/o-ringer/lokkting. Herregud jeg elsker vaping!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Ja merker at det var superslitsomt å få cartoen inn i ringene, så får håpe det går fint!

 

Ingen som har noen batterier å anbefale? Jeg er veldig vant med ego passthrough vv, liker lengden men syns at den holder ganske lite batteri. Vil gjerne ha noe som jeg kan bruke i 2-3 dager før jeg må lade den, og som helst gir en ordentlig punch helt til siste batteri er borte. Merker ofte når det er like før jeg må lade igjen.. men det er ikke noe krav hvis man kan justere opp volten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...