Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Er det hawaiian pineapple det er snakk om?

 

Jeg bruker ikke tykke juicer på vivi novaen. Min erfaring er at tykkere juicer gjør så atomizeren på vivien svir seg veldig lett. Bruker som regel kun juice fra ejuiceuk.com på vivi nova'en fordi de er tynnere, bortsett fra banana split, som er kjempegod men som jeg kun kan ha i rett før jeg skal bytte atomizer, ellers blir det fort en brentsmak som henger igjen.

 

Jeg bruker VR kun på cartomizers. Cartoene takler tykkere juicer mye bedre syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som har handlet på ecigwizard i det siste fikk dere mail om at varene hadde blitt sendt ?

Sist gang jeg brukte ecigwizard før det ble endringer på siden så fikk jeg mail når det ble sendt.

Jeg bestilte på søndag så de burde vel fått sendt varene.

 

Edit: Det står complete på order status.

Endret av paraxsystemz
Lenke til kommentar

Er det konsistensen på juicen som avgjør hvor mye damp man blåser ut?

På en måte. Jo større andel VG (vegetabilsk Glyserin) det er i juicen, jo mer damp. Mer VG gir en rundere og søtere smak og mer damp. Mer andel PG (propylenglykol) jo kraftigere smak og mer halsspark, men mindre damp.

 

VG er mer tyktflytende enn PG, slik at det vil nok merkes på konsistensen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det konsistensen på juicen som avgjør hvor mye damp man blåser ut?

 

Det kan være en av faktorene ja. Høyere volt gir også som kjent mer damp. Det er ting man sjekker ut vettu... Se hva som passer deg.

 

For veldig masse og god damp anbefaler jeg LR Boge cartomizers med VR juice, gjerne Cinnamon Rolls eller Hawaiian Pineapple, eller til og med KY4 hvis du liker tobakk med karamellundertoner, på ett VV batteri (vv står for variabel volt) som kan gå opp til ca 4 volt.

That is vaping heaven..!

Lenke til kommentar

damping.no tilbyr ikke betaling med Visa/Mastercard? Hver gang jeg trykker checkout så sender den meg til paypal.

 

Hei tenkte jeg kunne si ifra, du trenger ikke PayPal konto for å betale, Master eller Visa fungerer fint, men PayPal tar seg av selve betalingen og det går gjennom de, du bare fyller inn info de etterspør og går videre, så blir du sendt tilbake til butikken og velger frakt :), Vamo kit er dessverre utsolgt, da de jeg bestilte kom uten batterier, har snakket med leverandør og håper på at de snart kan sende batteriene, sett kommer med, 2 ce4, 1 lader, 1 vamo mod, 2 18350 batterier(når jeg får de), så har jeg også Vamo mod uten sett 399, som nå er satt ned med 10% 359,- håper det hjelper, ha en fin kveld:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei tenkte jeg kunne si ifra, du trenger ikke PayPal konto for å betale, Master eller Visa fungerer fint, men PayPal tar seg av selve betalingen og det går gjennom de, du bare fyller inn info de etterspør og går videre, så blir du sendt tilbake til butikken og velger frakt :), Vamo kit er dessverre utsolgt, da de jeg bestilte kom uten batterier, har snakket med leverandør og håper på at de snart kan sende batteriene, sett kommer med, 2 ce4, 1 lader, 1 vamo mod, 2 18350 batterier(når jeg får de), så har jeg også Vamo mod uten sett 399, som nå er satt ned med 10% 359,- håper det hjelper, ha en fin kveld:)

 

Kundeservice<3 Shoppa akkurat et zmax kit av deg (var meg som sendte deg den eposten idag)

 

Takker Ramzy!

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Liten update angående VaporBreak: Over to uker etter bestilling, og én uke etter at jeg la inn en PayPal-dispute, får jeg brått idag en mail med tracking number og at varene er sendt. (Ikke noe svar på PayPal-disputen eller noe slikt).

 

Kinesere har sin egen praksis på slike ting, virker det som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...