toth Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Er det noen her som har prøvd pipe sauce ? Jeg har røyka litt pipe før og likte det så kanskje pipe sauce kan være av interesse. jeg har oak barrel cider - den er god, men ikke en heldags for meg. Mulig det er forsøket på spritsmak i akkurat den varianten som gjør det.. Hørt mye bra om dem, og ypperlig kundeservice Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Gratulerer! Cr er en av mine favoritter, har alltid en flaske stående i kjøleskapet. Vet du hvordan du skal fylle Cartomizerene? Jeg syns det er greit å fylle den største "kondomen" dagen som du drar av selve Cartomizeren med juice og så dytte ned cartomizeren med bunnen ned (den delen som man kobler til batteriet) og så bare se på at cartomizeren suget til seg juicen, og når den har gjort det så dytter jeg cartomizeren enda lenger ned og gjør samme prosess til all juicen i kondomen er sugd opp. Jeg kan deretter finne på å dryppe ekstra juice i cartomizeren mens den er i kondomen, bare for å sørge at cartomizeren har sugd til seg så mye som mulig. Dette er jeg bare første gang jeg fyller på, så er det bare å forsiktig blåse ut restene av juicen som er i røret i midten, tørke med litt bløtt papir og så sette i gang med å dampe.. Si ifra hvis det er noe du lurer på!! Edit: Skriver på mobilen så jeg beklager rare skrivefeil Har prøvd kondom metoden noen ganger ellers så drypper jeg når jeg fyller opp cartos. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Har prøvd kondom metoden noen ganger ellers så drypper jeg når jeg fyller opp cartos. Jeg tar kun kondommetoden første gang den skal fylles. Neste gang jeg drar frem en cartomizer så skal den settes i en tank! Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Neste gang jeg drar frem en cartomizer så skal den settes i en tank! Jeg har nesten ikke brukt noe annet sinden jeg fikk tanken min.... Funker kjempefint og jeg er strålende fornøyd Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg har nesten ikke brukt noe annet sinden jeg fikk tanken min.... Funker kjempefint og jeg er strålende fornøyd Gleder meg stort.. Hvis det er bra så skal jeg legge i ekstra penger i en veldig bra og mer dyrbar tank enn plastdingsen jeg har kjøpt Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Hvordan tolker folket her denne: Helsedepartementet har nå foreslått at det skal bli forbudt å importere legemidler via posten. Det blir i så fall bare tillatt å ta med seg legemidler fra utlandet når du selv kommer hjem fra reise. Det står nederst i denne saken: http://www.dagbladet.no/2013/01/29/nyheter/kripos/innenriks/kriminalitet/politiet/25490530/ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Hvordan tolker folket her denne: Det står nederst i denne saken: http://www.dagbladet.no/2013/01/29/nyheter/kripos/innenriks/kriminalitet/politiet/25490530/ Det blir dumt hvis dette skal gjelde legemidler som man får kjøpt over disk her i landet også. I dette tilfellet nikotin. Det er ikke som om vi vaper morfin eller noe sånt.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg tror heller ikke at dette kommer til å komme gjennom på grunn av at dette ikke vil bare påvirke oss vapere, men hele det norske folk. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Feks så koster nikotin tyggis nesten 300 spenn. Det er dyr nikotin det, jeg vil tro at selve tyggegummien og embalasje pr enhet(pakke) kommer på mindre enn 10 kr. Endret 25. februar 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Også er det veldig lett å få overdose av nikotintyggis. Spør lege eller apoteker, det er faktisk sånn at du må kunne den "riktige" tyggeteknikken ellers får du lett den ekle følelsen i hele kroppen man får av altfor mye nikotin. Mens jeg kan kjedevape på 11-12 mg ejuice hele kvelden uten noen problemer overhode. Jeg tror at de som tjener på nikotintyggis og sånn drit er pissredde for at folk skal bli tilbudt ett mye billigere og bedre alternativ, som i tillegg øker sjansen for å bli kvitt røyken siden du fremdeles får den der "røykefølelsen". Lenke til kommentar
Brosmen Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Vel, det blir fortsatt vesentlig billigere å ta seg en tur til england eller spania og ta med seg tilbake et års forbruk i henhold til regelverket, i forhold til å røyke i et år Endret 25. februar 2013 av Brosmen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Spesielt til england.. går billige fly hele tiden, og kjøper du masse så sparer du på det siden du slipper porto uansett.. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Hvis meningen er å slutte å røyke så er det bortkastede penger, mener jeg. Du opprettholder nikotinsuget. Skal man slutte er den beste måten å kutte ut nikotinen helt. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Hvis meningen er å slutte å røyke så er det bortkastede penger, mener jeg. Du opprettholder nikotinsuget. Skal man slutte er den beste måten å kutte ut nikotinen helt. Med å dampe eliminerer man alt som er farlig med røyk, og det er slett ikke bortkastet på noen måte. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Med å dampe eliminerer man alt som er farlig med røyk, og det er slett ikke bortkastet på noen måte. Jo nikotin gjør at blodårene blir trangere. Faren for å dø av hjerterelaterte årsaker er like høy som ved sigaretter. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Hvis meningen er å slutte å røyke så er det bortkastede penger, mener jeg. Du opprettholder nikotinsuget. Skal man slutte er den beste måten å kutte ut nikotinen helt. Dette er tull. Mye av avhengigheten av røyken er å ha noe å fikle med i hendene, noe å ''røyke på'', noe man kan rose seg med, slappe av med eller gå på kafe og ta en ''røyk'' til kaffen eller etter middagen. Vapingen hjelper enormt på dette, og holder suget etter en ekte røyk langt langt borte. Man får til og med tak i nikotinfri juice og man kan fint kutte ut nikotinen og fremdeles ha ''vanen'' igjen. På denne måten kan du bytte ut røyken med noe helt ufarlig, og det er mye mye mye billigere. En røykevane kan fort koste ett par tusen (+++ av mange forskjellige grunner, du er ekstra stresset og røyker mer, kjeder deg mer og røyker mer, osv osv osv) mens vapingen er veldig prisvennlig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Jo nikotin gjør at blodårene blir trangere. Faren for å dø av hjerterelaterte årsaker er like høy som ved sigaretter. Nikotin i seg selv er lite farlig i normale doser. Det er en grunn til hvorfor nikotintyggis og slike preparater selges over disk. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Man får også i seg mindre nikotin ved damping enn ved røyking. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Det er niktoninen man er avhengig av. Ved å tilføre nikotin blir man ikke kvitt avhengigheten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Det er niktoninen man er avhengig av. Ved å tilføre nikotin blir man ikke kvitt avhengigheten. Så fint at du overser at jeg skrev at man kan få tak i nikotinFRI juice hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå