Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Jepp, men de ser likevel ut til å stoppe pakkene mine derfra i tollen. Spesielt utstyr, men titt og ofte også når det kommer til juice, så til tross for at jeg har handlet en del fra ECigWizard og har nok av wiz points (eller hva de kalles), så kommer jeg til å lete etter andre steder for juice og gear. Har til gode å oppleve at juice og utstyr blir stoppet i tollen av andre.

 

Så sært, du kunne jo prøvd å ta kontakt med dem og spørre om de kan være mer tydelig på at det kommer fra England? Jeg har aldri hatt problemer med å få pakker fra England, med eller uten ejuice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Så sært, du kunne jo prøvd å ta kontakt med dem og spørre om de kan være mer tydelig på at det kommer fra England? Jeg har aldri hatt problemer med å få pakker fra England, med eller uten ejuice.

Jo jo, men kan det egentlig bli klarere når det står UK over halve pakken? Det står derimot ikke ECigWizard eller .com noen steder. Bare returadressen, og hva det inneholder (food flavouring). Og det er som sagt kun pakkene fra ECigWizard som blir stoppet, ingen fra de andre sjappene jeg bruker. Som f.eks. VapeEscape eller Liberty Flights. Eller den dedikerte juice-sida til ECigWiz.

Lenke til kommentar

Da kan jeg ikke skjønne hvorfor pakkene derfra skulle bli stoppet i tollen hele tiden, må være noe med posten, kanskje de prøver å fylle kvoten sin... :p

 

Nå har jeg fått smake på Green Peach Tea av RAW. Jeg er ikke fan for å si det sånn. Den smaker veldig kunstig og såpete, noe jeg merker går igjen i de RAW juicene jeg har prøvd til nå. Det er tydelig hva de prøver å få til, men det funker ikke helt for meg.

 

Lenke til kommentar

Hehe, hadde de ikke vært for sterke i nicinnhold for deg, skulle du ha kjøpt AIV-juicene jeg kvitter meg med, jeg klarer ikke kakejuice. Og AIV skal være sjef der. :)

 

AIV? Hvor høy nikotininnhold er det snakk om?

 

Jeg har prøvd andre kakejuicer uten at de er noe særlig.. Berry Crumble var også skikkelig sær i starten, tenkte først at ''dette skal jeg ikke bestille mer av!'' men så likte jeg den mer og mer. Kakejuice er helt sinnsykt godt når det er gjort riktig!

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt e juice og cartos :)

Det ble 30ml Cinnamon Rolls, 10ml Fruit Stripe Illusions og 10ml Oak Barrel Cider alt fra ecigwizard.

 

Flotte greier. :)

 

Cinnamon Rolls fra VR er vel den eneste søte juicen jeg liker, varm og god smak, og lukter skikkelig godt også. Og blir bedre og bedre hvor lengre den den får godgjøre seg.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt e juice og cartos :)

Det ble 30ml Cinnamon Rolls, 10ml Fruit Stripe Illusions og 10ml Oak Barrel Cider alt fra ecigwizard.

 

Gratulerer! Cr er en av mine favoritter, har alltid en flaske stående i kjøleskapet.

Vet du hvordan du skal fylle Cartomizerene? Jeg syns det er greit å fylle den største "kondomen" dagen som du drar av selve Cartomizeren med juice og så dytte ned cartomizeren med bunnen ned (den delen som man kobler til batteriet) og så bare se på at cartomizeren suget til seg juicen, og når den har gjort det så dytter jeg cartomizeren enda lenger ned og gjør samme prosess til all juicen i kondomen er sugd opp. Jeg kan deretter finne på å dryppe ekstra juice i cartomizeren mens den er i kondomen, bare for å sørge at cartomizeren har sugd til seg så mye som mulig. Dette er jeg bare første gang jeg fyller på, så er det bare å forsiktig blåse ut restene av juicen som er i røret i midten, tørke med litt bløtt papir og så sette i gang med å dampe..

 

Si ifra hvis det er noe du lurer på!! :)

 

Edit: Skriver på mobilen så jeg beklager rare skrivefeil :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...