Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Den Phiniac-tanken var skikkelig lekker!

 

Og Smurf, hva er på handlelista?

Regner med at du skal prøve Grant's Vanilla Custard også. :)

 

Takk for at du minnet meg på den! Må nesten legge inn en bestilling senere i dag!

 

Usikker enda, mulig jeg slenger meg på lasset med cartotanks eller om jeg bare fortsetter med cartos og T3-ene.

 

Så blir det å lete etter store flasker av favorittjuicene.

 

Cartotanken var overraskende fin og enkel å ha med å gjøre! Fikk den i går, fra vapeescape, tok litt over en uke før den kom frem. Jeg klarte selvsagt å punche i feil ende av cartoen da, så jeg skal sette meg ned her en kveld og se på masse youtubevideoer for å se hva jeg skal gjøre :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den Phiniac-tanken var skikkelig lekker!

Ja, den ser digg ut. Jeg fikk jobb-initialene mine sandblåst inn på baksiden, så når jeg har den på jobb er det ingen tvil om hvem den tilhører :D

 

Planlegger å bestille metallcaps til den i neste omgang. Ville ikke ta det med på opprinnelig bestilling, fordi det var blitt dyrt nok (ca $80)... Så på varedeklarasjonen at Phiniac hadde satt verdi $11.95 så den gled rett igjennom tollen :p

Lenke til kommentar

Tollen driver fortsatt og åpner pakkene mine, selv om de er langt under tollgrensa. Food flavouring, aroma therapy oils og masse annet slikt har blitt satt, likevel åpnes de, men i dag fikk jeg i det minste pakka med ekstra spearmint fra dv og hawaiian pineapple fra vr, så yay! På tide å fylle opp xl cartoene igjen. ^^

Lenke til kommentar

 

Ja, den ser digg ut. Jeg fikk jobb-initialene mine sandblåst inn på baksiden, så når jeg har den på jobb er det ingen tvil om hvem den tilhører :D

 

Planlegger å bestille metallcaps til den i neste omgang. Ville ikke ta det med på opprinnelig bestilling, fordi det var blitt dyrt nok (ca $80)... Så på varedeklarasjonen at Phiniac hadde satt verdi $11.95 så den gled rett igjennom tollen :p

Tell me about this ''caps'' you speak of!

 

Jeg beklager for at jeg innimellom spør så sinnssykt mye, er veldig mye med eciggreiene jeg ikke har peiling på!

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med Vaporbreak.com? Bestilte der den 14. feb, har sendt tre meldinger på ordren min og ikke hørt noe som helst. Googlet litt, og var ikke bare positivt å finne der heller...

 

Oppgjøret med Vaporbreak får jeg ta senere, men vet noen om noen gode butikker som selger Vamo V2? Gjerne shipping fra US/UK/EU slik at det går litt raskere enn China post.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med Vaporbreak.com? Bestilte der den 14. feb, har sendt tre meldinger på ordren min og ikke hørt noe som helst. Googlet litt, og var ikke bare positivt å finne der heller...

 

Oppgjøret med Vaporbreak får jeg ta senere, men vet noen om noen gode butikker som selger Vamo V2? Gjerne shipping fra US/UK/EU slik at det går litt raskere enn China post.

 

Ikke fortvil, du bestilte midt i ferien deres. Hele Kina er "stengt" mellom 10-20 februar i år, og sånn er det hvert år. Så ingen varer sendes derfra før i morgen, dvs nå ikveld/natt tenker jeg, siden de er før oss tidsmessig.

Min tok ca 10 dager fra jeg bestilte, men det var i Januar. :)

Lenke til kommentar
Ikke fortvil, du bestilte midt i ferien deres. Hele Kina er "stengt" mellom 10-20 februar i år

 

På nettsidene deres står det imidlertid "Hi all. Just and update. Min will take a well deserved holiday. From the 7th to the 13th of Feb." så syntes det var litt rart. Men okei. Får se om jeg får noe svar i morgen :)

Lenke til kommentar

På nettsidene deres står det imidlertid "Hi all. Just and update. Min will take a well deserved holiday. From the 7th to the 13th of Feb." så syntes det var litt rart. Men okei. Får se om jeg får noe svar i morgen :)

 

Hm merkelig, ferien er offisielt over i dag. Men men, de er ikke akkurat de mest responsive der i Kina som regel, men den dukker nok opp.

Hva er status på pakken når du logger deg inn der?

Lenke til kommentar

Står ingenting! Som nevnt, Googlet jeg også nettstedet uten å få veldig tillitsfulle svar. Derfor jeg ble skeptisk.

 

Also - når man driver nettbutikk, selv fra Kina, er det jo vanlig å svare kunder hvertfall innen noen dager skulle en tru? Menmen, vi får se i morgen, hvis ferien er over da, bør jeg vel få litt svar.

 

Uansett betalt via PayPal, så føler meg ganske trygg på at ingen penger er tapt :) Bare kjipt å vente.

Lenke til kommentar

Står ingenting! Som nevnt, Googlet jeg også nettstedet uten å få veldig tillitsfulle svar. Derfor jeg ble skeptisk.

 

Also - når man driver nettbutikk, selv fra Kina, er det jo vanlig å svare kunder hvertfall innen noen dager skulle en tru? Menmen, vi får se i morgen, hvis ferien er over da, bør jeg vel få litt svar.

 

Uansett betalt via PayPal, så føler meg ganske trygg på at ingen penger er tapt :) Bare kjipt å vente.

 

Ja enig mht kundeservice, men ofte kan de ikke et kløyva ord Engelsk og bruker Google translate, da er det ofte mange artige svar :p

Er fryktelige mange på ECF som har bestilt derfra i den siste tiden og ser ut at de fleste er fornøyd, men unntak av mangel på sporing og lite svar.

 

Men du har ryggen dekket av Paypal, så det skal nok gå bra uansett.

www.damping.no har Vamo om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Ja enig mht kundeservice, men ofte kan de ikke et kløyva ord Engelsk og bruker Google translate, da er det ofte mange artige svar :p

Er fryktelige mange på ECF som har bestilt derfra i den siste tiden og ser ut at de fleste er fornøyd, men unntak av mangel på sporing og lite svar.

 

Men du har ryggen dekket av Paypal, så det skal nok gå bra uansett.

www.damping.no har Vamo om jeg husker rett.

 

Utsolgt for Vamo kits, eiern sa han fikk flere rundt slutten av måneden. Venter selv på den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...